Alle reviews van Frederik
Review over: Orange
Orange internet + TV
Hallo,
Tot zover ben ik heel tevreden van de klantendienst van Orange. De technieker had de moeilijke taak om in een ouder huis met oude bedrading de modem en TV-kabel tot in de living te krijgen, maar hij heeft hiervoor extra inspanning gedaan om dit voor mekaar te krijgen.
De speed test gaf 100Mps aan wat dik ok is voor mijn gebruik, en intussen werkt ook de decoder en de TV.
Het WiFi-bereik doorheen gans het huis is iets wat ik nog moet testen; desnoods moet ik een paar repeaters plaatsen.
Met dank aan de technieker, hij verdient een pluim van zijn werkgever vanwege een tot dusver tevreden klant!Review over: Flyer
stickers
Triest. Stickertjes voor doopsuiker ontvangen na 3 weken ipv 2 dagen. Gevolg: alle doopsuikertjes gaan ronddragen, versturen per post..
Uitvluchten van Flyer: onderweg, dan was de snijmachine kapot, etc. elke dag iets anders. Eerlijkheid had hier op zijn plaats geweest, zo'n zaken gebeuren. Snijmachines gaan wellicht al eens kapot, maar al die flauwe excuses.
Bezoeker van Flyer.be, doe uzelf een plezier en kies een andere online drukkerij zoals Drukzo, of een kleine drukkerij in je buurt.
Compensatie; 20 eur korting op een volgend order, alsof ik hier ooit nog iets bestel. :-)
Ik zou dit niemand aanbevelen, puur door de slechte service.Review over: DVV
Autoverzekering
Na inmiddels 8 jaar een autoverzekering te hebben was de prijs hiervan bij de goedkoopste van allemaal totdat je een ongeval tegenkomt waarvan je pas merkt hoe slecht de service en communicatie is. Wacht reeds 10 maanden al voor de uitbetaling van de schade waarbij ze zelfs de basis service van touring (die bij elke verzekering inbegrepen is) op eigen kosten trachten te geven, die ze na 2 maanden dan toch hebben terugbetaalt waarvoor je zelf het initiatief moet nemen omdat je er anders toch niets van hoort.
Verdict: Als je niets oploopt en alleen je rekeningen tijdig betaalt heb je geen zorgen, maar wanneer er sprake is van een schadegeval kun je als klant alles zelf zitten oplossen waarbij je na de zoveelste telefoon naar DVV nog steeds het besef te hebben dat je na een paar weken je er terug contact mee zult moeten opnemen.