Alle reviews van Gustaaf Van der Linden

  • Review over: Lycamobile

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Lycamobile

    Telefoonnummer van 8 jaar (ortel dan Lyca) geblokkeerd en nu moet ik het tegen mijn wens veranderen.

    NOOIT MEER LYCAMOBILE.
    Ik heb reeds een tiental jaar mijn telefoonnummer van Lycamobile. Iemand van Lycamobile heeft mijn naam gewijzigd naar William F......., zodoende kan ik niet meer herladen met mijn visakaart. Ik heb contact opgenomen met Lycamobile per telefoon, meerdere keren per email en Twitter via direct message. Tot nu toe is de naam nog niet terug gewijzigd. Een serieus antwoord is blijkbar teveel gevraagd. De klantendienst is een dikke nul. Ik heb de wijziging van naam nooit gevraagd, dit is gedaan door iemand van Lycamobile, de naam terug veranderen in mijn naam is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn besluit staat dus vas : NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!

    Door: Gustaaf Van der Linden18-01-2021


  • Review over: Lycamobile

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nette service

    Ik heb heel makkelijk over kunnen stappen op lycamobile, netjes aan het einde van mijn contract bij t-mobile overgestapt en lyca regelde de rest, een goede administratie en een nette service!

    Ik ben teleurgesteld door deze LYKIA, de sim is in 4 jaar tijd 3 keer geblokkeerd en ik moet me altijd registreren, dit is niet normaal!

    NOOIT MEER LYCAMOBILE.
    Ik heb reeds een tiental jaar mijn telefoonnummer van Lycamobile. Iemand van Lycamobile heeft mijn naam gewijzigd naar William F......., zodoende kan ik niet meer herladen met mijn visakaart. Ik heb contact opgenomen met Lycamobile per telefoon, meerdere keren per email en Twitter via direct message. Tot nu toe is de naam nog niet terug gewijzigd. Een serieus antwoord is blijkbar teveel gevraagd. De klantendienst is een dikke nul. Ik heb de wijziging van naam nooit gevraagd, dit is gedaan door iemand van Lycamobile, de naam terug veranderen in mijn naam is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn besluit staat dus vas : NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!

    Door: Gustaaf Van der Linden18-01-2021


  • Review over: Lycamobile

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tevreden Klant

    Ik heb nu al een jaar of 5 mijn prepaid lyca nummer en ik ga nooit meer voor een abonnement of een andere provider. de prijzen voor bellen zijn extreem laag, dan spreek ik wel voor het "saver plan" (deze activeer je door naar *201*282# te bellen of SAVER te sms'en naar 2525) hierbij geld niet dat je dubbel beltegoed zoals bij het "standaard plan" krijgt maar hier een vergelijking tussen de tarieven van de 2:
    Bellen naar vaste nummers binnen NL met standaard plan: starttarief 0.23 met 0.12 per minuut BIJV. 30 minuten = 3.83
    Bellen naar vaste nummers binnen NL met saver plan: starttarief 0.09 met 0.01 per minuut BIJV. 30 minuten = 0.39
    Bellen naar mobiele nummers binnen NL met standaard plan: starttarief 0.23 met 0.26 per minuut BIJV. 30 minuten = 8.03
    Bellen naar mobiele nummers binnen NL met saver plan: starttarief 0.09 met 0.09 per minuut BIJV. 30 minuten = 2.79
    SMS'en met standaard plan kost 0.21 per SMS, bij het saver plan is dit 0.09 per SMS
    En voor MB's geld: standaard plan 0.19 per MB, saver plan 0.01 per MB
    + Bij elke opwaardering krijg je 5000 gratis minuten waarmee je (dus gratis) naar andere lyca nummers kan bellen
    Dit scheelt duidelijk meer dan de helft dus het is voordeliger om meteen over te gaan naar het "saver plan"

    wat betreft internet kun je natuurlijk bundels kopen, Ik haal altijd 1gb voor 10 euro, maar vaak zijn er aanbiedingen zoals nu ook waardoor je voor 10 euro 5gb aan internet krijgt, er is ook de optie om 4g internet te krijgen en dit is grofweg dubbel zo duur als normaal 3g.
    er wordt geschreven dat dit 30 dagen geldig is maar mijn ervaring is dat ik tot 30 dagen kan zien hoeveel MB's ik nog heb door *136* te bellen en daarna is dit niet meer mogelijk maar mijn internet blijft wel werken tot het op zou moeten zijn, ik weet niet of dit misschien bij mij verkeerd gaat en andere dit niet hebben maar ik ben er in ieder geval heel blij mee.

    er is ook de mogelijkheid om op de site in te loggen en je geschiedenis van bellen, sms'en en dataverbruik terug te zien met de prijzen erbij en hoeveel gratis lyca naar lyca minuten je nog heb.

    Ik heb in die 5 jaar 1 keer gehad dat na online-aankoop mijn internet niet werkte (bundel was wel geactiveerd maar telefoon maakte geen connectie met internet), na een telefoontje naar de klantenservice werd dit wel opgelost en sindsdien heb ik niet meer hoeven bellen,

    Het enige negatieve wat ik over lyca te zeggen heb is dan ook dat de wachttijden voor de klantenservice erg lang zijn (20-45 minuten) maar aangezien ik hier gelukkig (vrijwel) nooit naartoe hoef te bellen kan ik daarmee leven.

    Of ik lyca aan zou raden aan andere mensen? JAZEKER! des te meer mensen lyca nemen des te meer mensen gratis met elkaar kunnen bellen.

    19 februari ik 2 keer 10 evro gestoord maar julie allen 10 evro gestoord op deze nummur 0466241529

    NOOIT MEER LYCAMOBILE.
    Ik heb reeds een tiental jaar mijn telefoonnummer van Lycamobile. Iemand van Lycamobile heeft mijn naam gewijzigd naar William F......., zodoende kan ik niet meer herladen met mijn visakaart. Ik heb contact opgenomen met Lycamobile per telefoon, meerdere keren per email en Twitter via direct message. Tot nu toe is de naam nog niet terug gewijzigd. Een serieus antwoord is blijkbar teveel gevraagd. De klantendienst is een dikke nul. Ik heb de wijziging van naam nooit gevraagd, dit is gedaan door iemand van Lycamobile, de naam terug veranderen in mijn naam is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn besluit staat dus vas : NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!

    Door: Gustaaf Van der Linden18-01-2021

    Ik wil nemmer van simkraat en klantnemmer


  • Review over: Lycamobile

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn naam gewijzigd op contract.

    NOOIT MEER LYCAMOBILE.
    Ik heb reeds een tiental jaar mijn telefoonnummer van Lycamobile. Iemand van Lycamobile heeft mijn naam gewijzigd naar William F......., zodoende kan ik niet meer herladen met mijn visakaart. Ik heb contact opgenomen met Lycamobile per telefoon, meerdere keren per email en Twitter via direct message. Tot nu toe is de naam nog niet terug gewijzigd. Een serieus antwoord is blijkbar teveel gevraagd. De klantendienst is een dikke nul. Ik heb de wijziging van naam nooit gevraagd, dit is gedaan door iemand van Lycamobile, de naam terug veranderen in mijn naam is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn besluit staat dus vas : NOOIT MEER LYCAMOBILE !!!