Alle reviews van Jolien

  • Review over: IXINA

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een keuken koop je normaal niet dikwijls, koop ze dus ZEKER niet bij ixina...

    + punt. Bij ixina lier een hele vriendelijke mevrouw die ons tot in de puntjes heeft geholpen om onze keuken te bestellen. Jammer genoeg stopte de service/communicatie daar.. wanneer ik ixina contacteerde om een afspraak vast te leggen voor onze keuken te komen opmeten ontstond het eerste probleem.. na een 2 weken aan het lijntje gehouden te zijn met ‘we gaan u terugbellen’ uiteindelijk vernomen dat ze hun opmeter zelf niet konden bereiken. Man was plots onvindbaar.. 3 weken later uiteindelijk de keuken komen opmeten. Leertijd is min. 8 weken. Na 8weken bel ik dus om te vragen of ze al iets weten ivm de leverdatum van de keuken. ‘Nee, maar eind deze week laat ik u het zeker weten..’ 4x ben ik zo afgescheept..( had dus wel een datum nodig om de schilder te kunnen inplannen) de 5de keer zei ik dat als ze mij niet binnen de 2 dagen een antwoord kon geven, ze mijn voorschot mocht terug storten en ik wel ergens anders ging.. raar maar waar had ik de lever datum plots dezelfde dag nog. Vandaag is mijn keuken geleverd. Ik dacht dat het niet erger kon, mijn fout. In de mail van de leverancier stond of we een helpend handje konden voorzien om de levering vlot te laten verlopen. Dat ze met een helpend handje bedoelen dat je heel uw keuken zelf mag afladen van de lift door uw raam noem ik geen helpend handje meer.. van de 2 personen die kwamen leveren was er 1 een ongelofelijke ombeschofterik, en dan blijf ik nog vriendelijk, niets dan zuchten en blazen en toen ik vroeg of het nog veel was en of er mss boven iemand kon helpen afladen kreeg ik het antwoord: als het u teveel is neem ik de rest wel terug mee.. echt nooit mee gemaakt zoiets. Nooit of te nimmer beveel ik ixina aan bij iemand of zou ik er zelf nog iets bestellen. Ik weet nu waarom eerst alles volledig betaald moet zijn VOOR de levering zelfs nog. Morgen beginnen ze te plaatsen, ik hou mijn hart al vast.

    Die van mij nog niet. In mei het volledige bedrag betaald, stom Kieke dat ik ben. En vorig jaar in december besteld. Wat zou ik moeten doen om wat respons te krijgen? Misschien op een drukke zaterdagmiddag de winkel binnen stormen? Of een advocaat? Ik weet het niet. Alle tips zijn welkom.


  • Review over: Europcar

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    niet correct

    Wij hebben in juni een auto gehuurd via brussels airlines bij europacar. (ibiza) Toen we aankwamen begon het. Ik had een volledige verzekering genomen (online), maar bleek dat dit niet bij hun was. Ik was verzekerd maar met een externe verzekeraar in Belgie. Als wij een ongeval kregen moesten wij het dan ook via die weg oplossen en schade ter plaatse betalen. Als we ter plaatste bij hun een verzekering wouden nemen kwam dat neer op 360 euro voor 4 dagen duurder dan de huurauto zelf hahaha en een dubbele verzekering ?? Eens de auto terug ingeleverd was en alles in perfecte staat was teruggekomen, bleek dat ze 34 euro extra hebben afgehouden van mijn visa. Reden??? Benzine kan niet want hij was volgetankt en verder was alles in orde. Het gaat nu maar om 34 euro maar het is het principe dat ze niet eens een mededeling erbij zetten voor wat ze het extra afhouden.