Alle reviews van Karen

  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    3 1 persoonsbedden, 3 matrassen, boxspring

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling van boxspring waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op de vele mails niet word geantwoord of naar uitvluchten word gezocht. Daar ging het dan om een fout door hun, we gaven hen nogmaals het vertrouwen en vroegen om dan alvast 3 bedden met matras voor onze kinderen te leveren, belofte gekregen dat onze bestelling vorige week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Zelfde excuses, telkens uitstel, telkens geen levering. Zou ook graag krachten bundelen. Mijn betaling is maar rond de 111euro, maar ik haat het als zo'n bedrijven kunnen blijven zo'n praktijken kunnen blijven doen. Heb een vriend die advocaat is. Zal mijn oor ook eens bij hem te luister leggen.

    Wij zitten ook met dit probleem

    Volgens mij word er bij hun niet meer geleverd wegens niet betalen aan leveranciers als je nog je geld niet terug hebt laat iets weten wij staan ook op het punt naar de rechtbank te stappen 0470220441 gr

    Na 6 maand verkeerde matras geleverd, en nog geen salontafel geleverd. Tot bedrag 295€. 2 x per email gevraagd om de bestelling te annuleren en ons het bedrag terug te storten na tevergeefse pogingen van ons. Spijgeen enkel kanaal staat open voor communicatie, geen gsm, geen tel, geen email,

    sta ook op het punt klacht neer te leggen, stuur morgen een mail naar test aankoop, waarvan ik lid ben, deze hebben vrij goede juristen, en deze zullen eerst nagaan of hun argumentatie gegrond is, want meubis steek zich weg achter het mom van Corona en transport, toeleveranciers die niet kunnen leveren, maar dit zal grondig nagekeken worden. Ook zal ik vragen om dit te laten publiceren in het maandelijkse magazine, zodat deze winkel in een heel slecht daglicht zal komen te staan en dat ze na geruime tijd de boel zullen moeten sluiten. Maar deze oplichters praktijken kunnen niet meer door de beugel.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    bed en matras en lattenbodem

    Als ik geen ster kon geven deed ik het. Livechat die de helft van de tijd werkt en enkel te bereiken via mail. Bestelling dateert van december 2019. Ik kreeg bericht dat er geleverd werd. Niemand komen opdagen. Verschillende keren gechat die dag. Telkens kreeg ik het antwoord: ze zijn onderweg. U bent de laatste waar er geleverd wordt. Zo hebben ze mij laten wachten tot 12 uur 's nachts en de ganse dag verlof genomen. Geen enkel excuus, ook geen enkele uitleg voor gekregen waar het mis is gegaan. Ik kreeg een bericht dat ze de fout in mijn schoenen wilden steken. Wat een service, hier alleen al voor betekent dat ze totaal niet met klanten om kunnen. De 2de poging werd enkel matras en lattenbodem geleverd, geen bed. Nu zijn we ondertussen juli en nog steeds geen bed. Je krijgt wel berichten om hun een goede beoordeling te geven waarbij je 10 euro op zou verdienen. Als je zo je klanten moet verdienen.... Gisterenavond nog eens gechat en kreeg ik als antwoord dat ze het geld teruggestort hebben . Ik zou hier op de hoogte van gebracht zijn, niets gehoord en niets gezien. Anders zou ik toch niet vragen waar mijn levering blijft? Ze hebben het geld maar teruggestort omdat ze niet weten of het nog geleverd zou kunnen worden. Nu zit ik hier met matras en lattenbodem...

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tafel kast tv meubel salontafel

    Ik wil jullie allemaal waarschuwen voor dit scam bedrijf! Ik heb speciaal een google account aangemaakt om iedereen te kunnen waarschuwen voor deze dieven! We hebben rond de 900€ besteld aan meubels omdat we gingen verhuizen en alles nieuw nodig hadden. Om ons geld te ontvangen werkt Meubis goed mee maar daarna krijg je er alleen maar miserie voor! Na 5 maanden hebben we nog altijd niets ontvangen. Er werd ons meerdere keren een levering beloofd waardoor we steeds een dag vrij moesten nemen en steeds kwam er de dag zelf een mail dat de levering niet door kon gaan. Van de baas of medewerkers zelf moet je geen excuses verwachten want het is steeds iemands anders fout waar door er niet geleverd kan worden. Ook heb ik zeker 15 keer contact moeten opnemen met klantendienst die niet alleen ongelofelijk veel taalfouten maken maar ook GEEN ENKELE hulp bieden. Het is schandalig dat dit bedrijf nog verder mag gaan ondanks het echte dieven zijn. Danku Meubis dat ik als hoogzwangere vrouw al 5 maanden in een leeg huis zit! Reeds heb ik mijn geld terug gevraagd en ik hoop dat niemand dezelfde fout maakt om bij dit bedrijf te bestellen!!!!

    Je veux vous avertir de cette entreprise d'escroquerie! J'ai spécialement créé un compte Google pour avertir tout le monde de ces voleurs! Nous avons commandé pour environ 900 € de meubles car nous déménagions et avions besoin de tout nouveau. Pour recevoir notre argent, Meubis coopère très bien, mais après cela, vous n'aurez que la misère! Après 5 mois, nous n'avons toujours rien reçu. On nous a promis une livraison plusieurs fois, de sorte que nous devions toujours prendre un jour de congé et un e-mail est venu le jour même que la livraison ne pouvait pas se faire. Vous ne devriez pas vous attendre à des excuses de la part du patron ou des employés eux-mêmes, car c'est toujours la faute de quelqu'un d'autre qui ne peut être livrée. De plus, j'ai dû contacter le service client au moins 15 fois qui non seulement fait une quantité incroyable d'erreurs linguistiques, mais n'offre AUCUNE aide. Il est scandaleux que cette entreprise soit autorisée à aller plus loin en dépit d'être de vrais voleurs. Merci Meubis car en tant que une femme enceinte, je suis dans une maison vide depuis 5 mois! J'ai déjà demandé mon argent et j'espère que personne ne fera la même erreur en passant commande auprès de cette société !!!!

    I want to warn you all about this scam company! I have specially created a google account to warn everyone about these thieves! We ordered around 900 € worth of furniture because we were moving and needed everything new. To receive our money Meubis cooperates very well, but after that you will only get misery! After 5 months we still have not received anything. We were promised a delivery several times, so that we always had to take a day off and an e-mail came the day itself that the delivery could not go through. You should not expect any excuses from the boss or employees themselves because it is always someone else's fault that cannot be delivered. Also I have had to contact customer service at least 15 times who not only make an incredible amount of language errors but also DO NOT offer ANY help. It's outrageous that this company is allowed to go further despite being real thieves. Thank you Meubis that as a pregnant woman I have been in an empty house for 5 months! Already I have asked for my money back and I hope no one makes the same mistake to order from this company !!!!

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eetkamer Jerry

    Triest hoe communicatie verloopt, als die er al is ...
    Gisteren (13/09/20) een mail gekregen dat ze vandaag (14/09/20) bericht gingen laten voor levering tegen het einde van de week (week38). Juist, niets meer gehoord... Vandaag dan een sms gestuurd en weer ... niets meer vernomen. Heb bij aankoop van onze eetkamer meteen het volledige bedrag betaald met de woorden "heb er het volste vertrouwen in". Gaan ze dit vertrouwen beschamen of komt het de komende 4 dagen, van deze week, nog in orde? Voor communicatie krijgen ze zeker geen enkele ster. Of ze nog sterren zullen krijgen voor het verdere verloop valt nog af te wachten ...
    Update (14/09/20): Nog steeds geen antwoord gekregen, maar de dag is nog maar half. Wat me wel is opgevallen, is dat onze eetkamer opeens van de website verdwenen is. Nu ja, de pagina, met de door ons gekozen eetkamer is opgeslagen en uitgeprint. Ik ben inmiddels begonnen met een dossiertje aan te leggen want mijn vertrouwen zit diep onder nul nu. Gaat er een andere eetkamer verschijnen, op de website, met dezelfde naam? Moeten we ons verwachten aan een andere aanbieding? Ik blijf updaten bij iedere gebeurtenis ... (Via Google afbeeldingen zie ik nu dat "eetkamer Jerry" als UITVERKOCHT staat afgebeeld).

    Bij mijn bovenstaande review staat aangemerkt dat ik er opnieuw zou kopen. Dat moet uiteraard "NEEN zijn ...

    Ook hier weer zeer veel negatieve ervaringen, op trustpilot idem dito en daar kan je zien of ze de klant gevraagd hebben een review te plaatsen. Positieve reacties moet men trouwens negeren, zijn doorgaans reacties door meubis zelf gevraagd aan de klant, al of niet mits betaling. Omkoperij dus en waardeloos ... Misschien moeten we als gedupeerden de krachten bundelen en een advocaat raadplegen, die langs juridische weg dit "bedrijf" eens met de neus op de feiten drukt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (ik heb al een 4-tal telefoonnummers op naam van dit bedrijf gevonden en allen zijn ze niet meer in gebruik, waarom?) klantenzone op de website werkt niet (zijn zogezegd aan de website aan het werken), email beantwoorden ze als ze er eens zin in hebben en als ze antwoorden schuiven ze alles weer met een week of meer vooruit, zijn ze weer eventjes gerust. Ze verkopen ook spiegels, zouden ze er zelf nog in durven kijken ...

    Donderdag 17/09/20: Een misnoegde e-mail gestuurd en luttele minuten later een sms. Mijn kristallen bol was zeer helder en vertelde me dat er uitstel in de lucht hing. Lees mee:
    Goedemiddag Freddie,

    De levering van je bestelling had deze week moeten plaats vinden, echter kon de levering hiervan niet doorgaan. We hebben dit jammer genoeg nog niet ontvangen van onze leverancier. Van zodra dit binnen is, houden we je op de hoogte voor levering.
    Onze excuses voor het laattijdig antwoord, we komen helaas wat achter op onze berichten en proberen dit zo spoedig mogelijk bij te werken.

    Met vriendelijke groeten
    Team Meubis

    Mijn antwoord:
    Beste,
    Het is dus zoals ik in mijn sms schreef van uitstel, naar uitstel, naar ... De vele negatieve reviews op internet bevestigen mijn vermoeden. Nu, ik wens niet mee te gaan in dit verhaal. Indien u onze eetkamer niet geleverd hebt tegen uiterlijk 01/10/2020 zal ik u aangetekend in gebreke stellen en het gestorte bedrag, zijnde 1.157,00 euro, terug vorderen.
    Mvg, freddie.

    Raar toch hoe oudere reviews plots bovenaan komen te staan, tof tot nadenken...

    Hallo Freddie,
    Daar heb je wel gelijk in dat het raar is dat de oudere reviews bovenaan staan.
    Ik heb ook problemen met meubis en de communicatie en hun leverancier. Een boxspring besteld en enkele maanden gewacht op een bericht voor levering. Deze ging geleverd worden 15 augustus. De dag verlof gepakt en thuis zitten wachten. Savonds keek ik in mijn mailbox. De boxspring kon niet meer geleverd worden. Hij is volledig uitverkocht.. Precies of ze wisten het niet vroeger. Dan een andere boxspring besteld die ons wel aanstond. Week 39 was afgesproken. Nu zitten we in de helft van week 39. Een mailtje gestuurd. Wel vlug antwoord gehad. Maar ook geen geruststellend antwoord. Weer wachten.. Midden à eind oktober.

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Wij zitten ook in dit straatje wij willen ook klacht neerleggen tegen die winkel 0470220441 bel mij op


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Levering is een issue!!

    Op 20 maart heb ik een eettafel besteld en tot heden nog steeds niet ontvangen. Ik wacht inmiddels al 3.5 maand op mijn tafel. Er werd mij eerst verteld dat de levertijd tussen 6 en 8 weken was. Prima, want ik heb de tafel ruim op tijd besteld wegens verhuizing. Na 1,5 maand kreeg ik een email dat de levertijd met 2 weken is verlengd vanwege fabriek en productie vertraging. Prima, want het kan gebeuren. Ik wacht netjes af. Ik heb ze in de verwachtte leverweek gemaild om te vragen wanneer het ingepland staat. Leverdag was 23 juni! Halleluja dacht ik! En ze zullen mij 2 dagen vantevoren bellen voor de tijdstip. Niks gehoord weer. Dan maar weer mailen. Ene Maarten Adam van support team denk ik, was super onbeleefd, goeie tip of advies voor hem: workshop communicatie volgen. En sindsdien komen ze elke week met excuses dat het weer een week later wordt bezorgd. Deze week was het excuus dat de chauffeur ziek is en volgende week waarschijnlijk dat de vrachtwagen kapot is. Wat helemaal belachelijk is als je de goederen wilt annuleren dan moet het via een aangetekende brief gebeuren en het duurt 60 dagen voordat je het terugkrijgt... Mensen.. denk aub eerst goed na voordat je iets besteld bij hen. 4 maanden wachten op een eettafel is echt belachelijk.

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    bed / zetel / salon tafel / TV tafel

    Prijs kwaliteit is Meubis voor ons de ideale meubel winkel.

    Tijdens de aankoop werd van elk artikel een professionele uitleg gegeven. Alsook werd meegedacht in ons verhaal en werden er steeds alternatieven aangeboden.

    Ook de levering werd perfect op de afgesproken datum uitgevoerd.

    Wij keren zeker terug.

    Kan er bij de reviews ook vermeld worden of meubis de klant gevraagd heeft om deze te plaatsen, al of niet tegen betaling? Betaalde reviews geven namelijk een vertekend beeld en ruiken sterk naar omkoperij ...

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Hallo, wij wachten ook al sinds oktober op onze stoelen . toen ik geld terug heb gevraagd kunnen ze dat niet doen wegens geval van overmacht !!!!????

    Het zijn geslepen DIEVEN en GANGSTERS !!!!! Had 600€ voorschot gegeven voor dressoir,kleerkast en onderkasten keuken.Deze op 19-7 besteld in de winkel.In jan.terug naar winkel en daar te horen gekregen dat ze kleerkast en dressoir niet kunnen leveren.Heb dan 260€ van voorschot teruggehad.De rest was voor de onderkasten keuken die ze gingen leveren op 6-2 in mijn bungalow.Die dag naar ginder gereden (130km) hele dag gewacht en 3 mails naar hen gestuurd.Om 22h zijn ze er --> resultaat VERKEERDE onderkast (zonder spoelbak en met schuiven).Er zijn slechts 3 zulke soorten kasten en had er 2 besteld (met spoelbak en 50x50cm).Hoe moeilijk kan dit zijn??? Ondertussen weeral 10 tal mails gestuurd.Hebben nu eenzijdig een nieuwe bestelbon gemaakt voor de onderkasten en begint alles terug opnieuw (dit na 8 maanden!!!) Bestelbon EENZIJDIG veranderen kan niet.Zij hebben eigen wetten en regels en het wordt tijd dat dit STOPT !! Heb hen voorgesteld dat ze 250€ terugstorten en 90€ mogen houden,wat meer is dan ze eraan kunnen verdienen.GEEN ANTWOORD MEER GEHAD EN NIETS GESTORT UITERAARD. Hun doel is blijkbaar zoveel mogelijk mensen het leven moeilijk maken.We kunnen samen misschien via TEST AANKOOP klacht indienen.Voor Karen en Anja en anderen je kan bericht naar mij sturen via email hierboven.Voorlopig rijd ik er niet naartoe want dan gebeuren er ongelukken vrees ik... Er wordt hier zoveel met je voeten gespeeld en ze stelen dan nog eens.DIT MOET STOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • Review over: Klingel

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    gratis retourneren

    altijd wel wat leuks te vinden voor mij hier!

    en het is prettig dat je gratis kunt retourneren, dan kun je eerst even passen en loop je gewoon minder risisco's.

    Beste Shanti,

    Vervelend om dit te horen. Ik reageer hierop namens Spartoo.be. De gegevens die wij vragen zijn nodig voor de verificatie van personen, dus of we met de juiste persoon te maken hebben. Uiteraard kan je ervan uitgaan dat wij deze gegevens niet aan derden verstrekken/verkopen.

    Bij de bestelling laat je ook jouw e-mailadres achter en op deze manier kunnen we jou vertellen wat de status is van jouw bestelling. Wellicht is hierbij een ander e-mailadres of een aliasadres gebruikt. Voor de nieuwsbrieven kan je je elk moment uitschrijven onderaan de nieuwsbrief. Wij mailen niet zonder dat jij ons daar toestemming voor geeft.

    We willen dit graag oplossen en vragen je daarom contact met ons op te nemen via marketingnl@spartoo.com. Ik wil je verzekeren dat wat op onze website staat ook aanwezig is in ons magazijn in Frankrijk.

    Met vriendelijke groet,

    Paul Hulzentop
    Mederwerker Marketing België bij Spartoo.be

    Beste Paul Hulzentop, je komt niet zomaar op jullie pagina om je persoonsgegevens in te vullen.
    Eerst moet je op jullie webshop een product in het winkelmandje doen, daarna op bestellen klikken en pas daarna kun je een account aanmaken en al je gegevens invullen.
    Daarom is het heel ongeloofwaardig dat Spartoo volhoudt mijn bestelling niet te hebben ontvangen terwijl jullie mij wel mailen op het emailadres dat bij de bestelling is ingevuld.
    Mijn advies: neem de klant serieus, wees gewoon eerlijk en transparant.
    Als vrouwen schoenen willen dan willen ze schoenen. Biedt daarom direct een oplossing aan.
    Geef gewoon een bankrekeningnummer waar het geld op gestort kan worden en communiceer wanneer de bestelling zal worden afgeleverd. Ik heb dagenlang gecommuniceerd met Spartoo.
    Er was naar mijn mening van jullie kant geen wil tot verkoop, ik merkte dat er van jullie kant alleen behoefte was aan klantcontact en aftasten wat ik wilde.
    En een kopie van mijn bankafschrift vragen om uit te zoeken waar het mis is gegaan in jullie administratie is natuurlijk helemaal vreemd.

    Ik ben niet op zoek naar een oplossing van Spartoo want ik heb al leuke schoenen gekocht bij Paul Warmer.
    Een fysieke winkel vind ik toch gezelliger en makkelijker.