Alle reviews van Lars Bertels

  • Review over: Sixt

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boomhars op de wagen.

    Het was de 2de maal dat we bij Sixt hebben gehuurd. 1ste maal was alles perfect verlopen, mooie wagen, goede prijs en service.
    2de maal was een heel ander verhaal. Auto netjes terug gebracht op zondag en sleutel in de bus terug bezorgd. Borg was terug gestort en alles okay dachten we. Een paar dagen nadien kregen we een mail waar Sixt schade had vastgesteld ! Er was boomhars op de auto gekomen die ze niet konden verwijderen. Kosten +- ۥ1700. Toevallig het bedrag de franchise. Na over en weer gemail bleven ze beweren dat de hars er totaal niet af kon. We hebben dit direct aangevochten en een tegenexpertise gedaan. Deze is nooit kunnen doorgaan omdat volgens hun de auto reeds verkocht was. Na 5 maanden hebben ze uiteindelijk de claim laten vallen. Het gedacht dat je mogelijk een zware betaling boven je hoofd hangt is alles behalve een leuk gevoel. Ik stel me de vraag wat als we geen expertise bureau hadden aangesteld? Dit lijkt me een vorm van oplichterij. Trouwens, wie gaat nu het ereloon betalen voor al de correspondentie? Dat zijn in feite kosten die op de rekening moeten komen van SIXT als je het mij vraagt! Dus, nee, nooit meer SIXT voor ons!