Alle reviews van Louis Gabriels

  • Review over: Proximus

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Na meer dan 10jaar klant te zijn bij proximus wild ik hun laten weten dat mijn snelheid ver onder de 10mb/s was , daar men ons beloofde een stabiele snelheid van 40mb/s dus daar zat ik zeer ver onder.
    Ze zouden ze het regelen, na meerdere telefoontjes van de kast naar de muur, op laaste zeer lange wachttijden en namen geen telefoon meer op. Na het schrijven van een gepaste review zat ik binnen de 10 minuten zonder internet ! de dag nadien kreeg ik even na 15hr verbinding, net genoeg om een mail te ontvangen, waarin men schreef dat ik 50euro moest betalen ! Daarna vas de verbinding terug weg. Zaterdag belde ik opnieuw wat er aan de hand was, daar kreeg ik te horen dat ik nu was uitgeschreven, van wie en waarom is een ? Maar moet nu een nieuw abbo afsluiten als ik terug internet wil. Mooie praktijken van deze aanbieder, als het hun niet past gooien ze je er gewoon uit. Ze kunnen me gewoon terug actief zette als ze willen, maar nee nu moet eerst iemand langskomen, voor terug in dienst te krijgen, maar om een factuur te sturen kunnen ze mijn internet wel even actief zetten ...
    Wat een onnozele bende daar.
    Dit is zo laag aan de grond, ze mogen hun nest houden.
    Ze bedriegen en liegen enkel maar naar de klant toe, maar owee er een probleem moet worden gemeld, dan komt de ware aard naar boven.

    100€ elke maand voor niets eigelijk... helft van de apps werkt niet! Slechte communicatie! Klantendienst is bijna onmogelijk binnen te geraken. Youtube op tv is blijkbaar heel moeilijk .... kotsbeu ben ik het

    Debbie Baetens,
    kan je reactie goed begrepen, ze doen wat ze willen met de klanten.
    Eerlijk handelen is ver zoek daar, maar het draait enkel maar om winstbejag, hoe meer ze kunnen knoeien met hun klanten hoe meer ze eraan verdienen. Zelf zullen ze geen last ondervinden, maar ook hun tijd zal komen.