Alle reviews van Maria

  • Review over: Euroflorist

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bloemen

    Bloemen besteld voor een vriendin, deze zou met een eigen koerier gebracht worden op de afgesproken datum. Een dag voor levering krijg ik een mail van dpd dat het pakket ontvangen is en binnen 1 a 2 dagen geleverd wordt. Dus geen eigen koerier, ook geen garantie dat het op de afgesproken datum aankomt plus geen verse bloemen en blijkbaar zitten de bloemen ook nog eens in een doos, ik was in de veronderstelling dat het vers met koerier gebracht zou worden, niets van dit alles, mijn vriendin heeft het ontvangen en een foto gemaakt, het was een bos bloemen van 25 euro, toen ik de foto zag schrok ik enorm, een paar takjes, nog geen 5 euro waard, ik schaamde mij tegenover mijn vriendin omdat het leek alsof ik het goedkoopste bosje bloemen had besteld. Gebeld naar het bedrijf maar na 20 minuten maar opgehangen want ik bleef in de wacht met vreselijke muziek...mail gestuurd maar geen reactie.nooit meer zal ik daar bloemen bestellen. Zeer teleurgesteld.


  • Review over: Europ assistance

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    ALL IN RISK REISVERZEKERING

    10 Maanden geleden gingen we een weekje op reis naar Griekenland. Om op ons gemak te zijn namen wij een All In Riskverzekering bij Europ Assistance. Prijs: meer dan 300,00 €. Bij aankomst op de luchthaven kreeg ik mijn trolley volledig opengereten terug. Klaar voor de vuilbak. Ik moest die van Tui meegeven met de grote bagage. Doe dit nooit! Stekker laptop geplooid, nog een geluk dat ik mijn laptop zelf in de grote valies gestoken had, mijn handtasje met vakantiejuwelen, gespaard door 40 jaar reizen in diverse landen ook weg. Reizigers op de bus 1 uur moeten wachten op ons tot we aangifte gedaan hadden. Alles volgens het boekje gedaan, aangifte, fotos enz... Na 10 maanden over en weer mailen staan we nog steeds even ver. Nu vragen ze een faktuur van de trolley, wie heeft dit nog in zijn bezit? Over mijn stekker en fantaisiejuwelen wordt er met geen woord gerept. Terwijl ik die juwelen nog het ergste van allemaal vindt. Een valies kan je vervangen, emotionele zaken kunnen nooit meer vervangen worden. Ik krijg dus helemaal niks betaald. De taktiek van EA bestaat er in alles op de lange baan te schuiven, of u nu bewijzen, aangiften, fotos enz... heeft speelt bij hun geen enkele rol. Ze maken het hun klanten zodanig moe, om er steeds hun tijd en energie in te steken, dat ze het beu worden en opgeven. Ik ga echter nooit opgeven, nu gaat het voor mij om het principe. Ik krijg zelfs geen enkel voorstel. Mijn laatste mail staat vol schrijffouten en zegt zo goed als stop er maar mee, want tegen ons kan je toch niet winnen. Daarom ook deze review. Ik schrijf nooit geen slechte reviews, maar dit is er over. Daarom wil ik iedereen verwittigen, de schade aan uw bagage en uw verlies wordt na 10 maanden over en weer mailen NOOIT terugbetaald. Nu laat ik overal waar ik de kans krijg een review achter met mijn ervaringen met EA, zolang dit niet opgelost wordt, blijft ik dit doen. Het is mijn plicht om pottentiële klanten te verwittigen. En dit bedrijf heeft een score van 9/10 ? Ik denk dat ze hun reviews zelf schrijven. Ik had veel meer verwacht van EA en ben bijgevolg heel ontgoocheld. Dus beste mensen, kijk aub uit, het kan jullie duur komen te staan. Je verliest 2 x geld!


    Ik heb heb weer een claim ingediend met alle gevraagde documenten. En weer is de claim zonder opgaaf van reden afgewezen. Bedrijf reageert niet op mijn vragen/berichten. Ik heb precies gedaan wat ik moet doen en naar mijn idee willen ze gewoon niet uitbetalen. Belachelijke situatie, ik heb een verzekering en kan er onterecht geen gebruik van maken. Vreemd, dat ze hier op dit platform wel reageren. Klacht heb ik ook bij de consumentenbond neergelegd. Wat een vreselijk bedrijf. NOOIT IETS van afnemen

    Europe asistance is een oplichters verzekering. Ze hebben ons met ziekte en pech laten stikken in de Filipijnen . Ze vragen documenten die daar niet afgeleverd worden en de ziekenhuizen ginds weigeren samen te werken met europe assistance wegens de vele slechte ervaringen die ze hebben met deze maatschappij. Het enige wat europe asistance doet is een dossiertje openen en de klant van het kastje naar de muur sturen . Vier weken lang met een gebroken voet zonder enige hulp van E/ A. . Die fameuze dokter Moens van hen weigert zelfs personen in nood te helpen . Papiertjes moet hij hebben . Bekijk ook maar eens de reviews van deze maatschappij. Ze laten hun klanten stikken !


  • Review over: Expedia

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niet doen

    Het hotel dat wij via Expedia boekten kon niet slechter. Lekkende douche, mieren op de kamer en rare vlekken op het matras. En geen respons of een kamerwissel of wat dan ook. Ik raad het bedrijf dan ook af. Bestelproces ging soepel, maar dan is dan ook alles mee gezegd.

    Volgens mij is expedia gewoon een website die vluchten en hotel combinaties maakt die goedkoper zijn. Voor de rest is dit geen touroperator die alles ter plaatse gaat checken. Best toch volgende keer even checken via tripadvisor of het hotel voldoet ????

    te mijden. Reis geboekt naar London. Prijs was geafficheerd in Euro.
    Daar betaald in ponden. Zouden verschil terugbetalen. Ondanks mijn verschillende herinneringsmails. Na 4 maanden nog niets ontvangen ondanks beloftes.


  • Review over: Europcar

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Waardeloos!

    Na een fout van onze vliegtuigmaatschappij waren wij genoodzaakt een andere vlucht te nemen. Met als gevolg een dag later aankomen op de plaats van bestemming.
    Wij dachten dit netjes even te melden bij europcar, hebben daarbij geen enkel moment om geld terug gevraagd (voor de extra dag die wij niet gingen gebruiken), maar na 2 waardeloze gesprekken met callcenters in het buitenland werd onze boeking compleet gecancelled en waren we onze aanbetaling dus ook kwijt. Met als reden, de vlucht waar u op had moeten zitten is niet gecancelled/veranderd, dus heeft u pech.
    Belachelijk! De auto was al betaald alleen het ophaalmoment zou veranderen.
    Als ik een hotelkamer huur en ik maar er pas een dag later gebruik van, dan is dat ook geen probleem. Het geld hebben ze dan al. En als onze vlucht een dag later zou vertrekken ipv dat wij er nu niet meer bij konden en dus met een andere vlucht meemoesten, dan was er ook geen probleem geweest.
    Via een ander bedrijf alsnog een andere auto moeten gaan huren, daar gelukkig wel een normale klantenservice (in België). Nooit meer bij europcar!


  • Review over: KPN

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    opdringerige verkopers van kpn proberen alles in 1 pakket aan te smeren steeds

    ik ben al jaren klant hier, volgens mij kan ik niet eens een andere provider kiezen (utrecht). Maar ik word telkens gebeld door vervelende verkopers van kpn die me zo'n alles in 1 pakket proberen aan te smeren, maar ik hoef dat niet! dus hou op met dat bellen! Heb ik ook al herhaaldelijk gezegd, maar ze gaan gewoon door; elke keer een andere 'verkoper'. Erg klantonvriendelijk. Kon ik maar overstappen...