Alle reviews van Mat Waber

  • Review over: Scarlet

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TV, internet en mobiel

    Op 12-11 heb ik akkoord gegeven om Scarlet TV, internet en 2 mobiele telefoons in jullie abonnement op te nemen.
    Dit kon zonder extra installatiekosten gerealiseerd worden.
    Bij nader inzien zou er een kabel van de kast in het appartementenblok naar de straatzijde op mijn kosten?? Ik zit gehuurd en zou in principe de volgende dag al kunnen verhuizen. Dus heb ik op 19-11-‘21 en 22-11-‘21 heb ik met de klantendienst gebeld om mijn afgesproken abonnement te stoppen omdat jullie de afspraken, zonder extra kosten, niet konden nakomen. Dit was geen probleem.
    Dat kunnen ze nakijken omdat de gesprekken worden opgenomen.
    Niemand heeft me destijds verteld dat ik de GSM abonnementen schriftelijk moest opzeggen.
    Op 24-11-‘21 wordt er gemeld dat er een probleem is met de activering van de simkaarten.. en nogmaals op 26-11-’21. Omdat ik mijn abonnement heb opgezegd, heb ik niet gereageerd. Op 9-12-’21 wordt weer een dezelfde mail gestuurd dat het niet lukt.
    Al deze tijd, vanaf 19-11-’21 ben ik klant van Telenet.
    Op 11-01-’22 !!!! blijken we niet meer te kunnen bellen en geen 4G te hebben.
    Wie schetst mijn verbazing dat we van Telenet vernemen dat jullie mijn GSM nummers hebben overgenomen? Geen voorafgaande mail met een waarschuwing of iets dergelijks. Ik heb bijna 2 maanden niets van Scarlet vernomen en nu kapen ze deze nummers!!!!?????
    Je kunt niet bellen of internetten, heb een vaste telefoon moeten zoeken, om überhaupt info te krijgen.
    Na overleg met de Telenet klantendienst zou ik, om eea geregeld te krijgen, bij de Telenetwinkel in Maasmechelen langs moeten gaan om alles voor mijn mobiele diensten te regelen. Hier werd mij verteld dat dit vaker gebeurd en ik een klacht bij testaankoop moet indienen. Omdat ik bij Telenet klant ben kon in de winkel eea geregeld worden zodat we met dezelfde nummers konden blijven bellen. Omdat er simkaart nummers bekend moesten zijn van Scarlet heeft de medewerkster van Telenet met Scarlet gebeld voor deze info. In eerste instantie werd gezegd dat ik geen klant was? Waarop de mevrouw van Telenet deze info eiste. Dit werd niet verstrekt tenzij dit schriftelijk aangevraagd moest worden en een week overheen kon gaan.
    Hierop heeft Telenet mij 2 nieuwe nummers verstrekt….
    Op 12-1 –“21 krijg ik van Scarlet bericht dat mijn overdracht van Telenet naar Scarlet is voltooid?
    Ik heb hier geen aandacht aan besteedt…… allen via een reply het relaas en mijn onvrede weergegeven. Hier is nooit één reactie op gekomen.
    Wat schetst mijn verbazing dat ik alsnog een aanrekening van €26 euro ontvang die van mijn rekening is gehaald. Dit heb ik dus ingetrokken.
    Bij contact werd mij gezegd dat ik deze diensten schriftelijk moest opzeggen wat ik ook gedaan heb en alweer het relaas
    Nu krijg ik dus wel herinneringen via mail om te betalen.

    De ellende en kosten wat dit circus heeft gekost zijn niet te beschrijven. Het heen- en weer gerij plus verlies aan arbeidsuren….Op de bewuste dag is mijn zoon naar Spanje vertrokken en heeft zich aldaar prepaid kaarten moeten kopen…..

    15.03.22 Vanochtend gebeld naar de klantendienst en wordt ik na enkele minuten gewoon eraf gegooid. Voor de zoveelste keer neem ik telefonisch dan wel schriftelijk via klachtenformulier en mail contact op over een klacht en krijg geen terugkoppeling op generlei wijze. Jullie blijven gewoon volharden in het sturen van facturen voor diensten die ik niet gewild heb. Nu stuur ik het door naar de Vlaamse ombudsman en naar allerlei forums. Bijgaand nogmaals het document wat ik op 4.3.22 heb gestuurd. Waarom krijg ik geen bevestiging via de mail van deze ingediende klacht?
    Tevens de 15e nog 2x gebeld maar werd na enkele minuten gewoon onderbroken....