Alle reviews van Menno

  • Review over: Voordeelvanger

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    leuke dealtjes hier

    leuke dealtjes hier

    HOE KOMT HET DAT IK NIET MEER KAN BESTELLEN ELKE KEER DAT IK OP BESTEL NU GA KOMT ER EROR TE VOORSCHIJN

    HOE KOMT HET DAT IK NIET MEER KAN BESTELLEN ELKE KEER DAT IK OP BESTEL NU GA KOMT ER EROR TE VOORSCHIJN


  • Review over: Tele2

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    slechte dienstverlening en dramatische klantenservice

    Sinds bijna een jaar klant met een pakket (telefoon, tv en internet). Vanaf het begin diverse storingen gehad waarbij ALTIJD de telefoonverbinding weg was!
    Fase I:
    Na heel veel gezeur een ander modem gekregen die nog duidelijke vuil- en gebruikssporen van een vorige gebruiker had. Om dit voor elkaar te krijgen al diverse keren moeten bellen, wachten, vooral wachten en bedelen om een oplossing.
    Fase II:
    Ondanks nieuwe (oude?) modem weer diverse storingen waar Tele2 ongezien aangeeft dat wij de bekabeling in ons appartement (bouwjaar 2001) moeten laten vervangen, op onze kosten. Na veel gezeur en totaal gebrek aan meedenken is op kosten van Tele2 dit alsnog gebeurd, waarbij ik meteen al twijfels had.
    Fase III:
    Na de nieuwe bekabeling weer de ene storing na de andere.
    Na het zoveelste telefoontje van mijn zijde wordt me een korting op de abonnementsgelden geboden van welgeteld EUR 3,00 (!) per maand. Daarnaast bieden ze me weer een monteur aan voor EUR 80,00 als blijkt dat "zij er niks aan kunnen doen". Op mijn risico dus.

    Na ontvangst van de bevestiging van de compensatie blijkt ineens per compensatiedatum een nieuw contract in te gaan!!!
    Als ontevreden cliënt wordt mij dus een oor aangenaaid.
    Toen ik hier na 15 dagen achter kwam wilde ik opzeggen, werd mij erop gewezen dat ik dan binnen 14 dagen schriftelijk had moeten handelen.

    NB: ik ben een 78-jarige hartpatiënt die zich lekkerder voelt als ik ervan uit kan gaan dat mijn telefoonaansluiting het gewoon doet.
    Het is mij een raadsel waarom dit bedrijf zo'n moeite doet om mij als cliënt te behouden, terwijl ik statistisch gezien de volgende contractvervaldatum niet eens haal. Vanaf dat 1 waren er diverse storingen! Ik voel mij gegijzeld!