Alle reviews van Muyllaert
Review over: Buy Way
Klantendienst onbereikbaar
Tijdens een bezoek aan Makro werd me een Buy Way (M-kaart) aangeboden.
Het ging 5 min duren om de formaliteiten te regelen.
Uiteindelijk duurde dit een dikke 20 minuten.
Ik kreeg een code mee die een maand geldig ging zijn.
Na 5 dagen krijg ik een mail dat ik de code binnen de 24 uur moet aanpassen
Hiervoor heb ik een identificatienummer nodig
Kan dit nergens vinden op de papieren...
Klantendienst bellen is een uitdaging. Na bijna een uur wachten en diverse personen aan de lijn konden ze me ook niet helpen, Ik moet terug naar Makro om het op te lossen.
Het zit me dwars dat daar zo moeilijk iemand te spreken is, zo erg dat ik het contract ga opzeggen...
gratis krediet bij makro op de aankoop van een serre gratis,nee nee op de afrekening aan 13 procent
fout van brussel maar het gaat wel van mijn rekening af plus de later aangesmeerde verzekering die mijn vrouw weeral uit brussel via de telefoon heeft moeten slikken
telefoneren gaat natuurlijk niet en de uitleg bij makro is dat het enkel op dat model van serre is en niet een groter model .dat had ze dan toch bij het afsluiten kunnen zeggen
Ik begrijp ook niet dat Makro zich met zo een firma's wil inlaten.
Dit geeft Makro een heel slecht imago en ontevredenen en dit ook de laatste keer dat Ik daar nog ooit iets ga kopen
hopen op een goede afloop wat ze beloofd heeft we zullen zien maar ik geloof er niks van
garantie miserie bij bay way