Alle reviews van Philippe De Bruycker

  • Review over: Leen Bakker

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Salon DEAN 3 RELAX

    Op 26 april 2022 had ik een bestelling geplaatst in het filiaal 7041 te Brugge en werd er afgesproken dat mijn VOLLEDIGE bestelling op 27 juni 2022 ging geleverd worden. Op de dag van de levering bleek echter dat mijn bestelde salon ter waarde van 1401,65 euro niet bij de levering zat. Ik vind het frappant dat ik daarvan niet vooraf op de hoogte werd gesteld. Dezelfde dag nog heb ik gebeld naar het filiaal en na wat rondbellen zijn ze te weten gekomen dat mijn bestelde salon niet in stock was op dat moment. Ik heb ook niks van geruststelling gekregen wanneer mijn bestelde salon daadwerkelijk in mijn bezit ging hebben.
    Op woensdag 29 juni heb ik een aangetekende brief verstuurd naar het filiaal te Brugge, want op de site van Leen Bakker is er natuurlijk ging adres te vinden.
    Daarin heb ik jullie 2 weken de tijd gegeven om een alternatief aan te bieden of mijn betaalde bedrag terug te storten.
    Voor de zekerheid had ik zelfs een kopij van de aangetekende zending persoonlijk overhandigd in het filiaal en in mijn bijzijn is die zelfs gescand en doorgemaild naar de klantendienst.
    Zelfs dan komt er geen reactie.
    Op vrijdag 01 juli 2022 heb ik dan uiteindelijk een klacht naar de klantendienst gestuurd met de vraag om mijn bestelde salon per direct te annuleren en het bedrag van 1401,65 euro terug te storten. Mijn vertrouwen in Leen Bakker is volledig weg. In bijlage had ik nogmaals mijn aangetekend schrijven van 29 juni 2022 toegevoegd.
    Nog steeds word er niet gereageerd. Op dinsdag 05 juli 2022 werd ik uiteindelijk telefonisch gecontacteerd door de filiaalverantwoordelijke van de winkel in Brugge om eens te polsen of ik ondertussen nog iets gehoord had.
    Toen ik zei dat ik de bewuste salon ondertussen geannuleerd had en mijn geld terug wou omdat het vertrouwen geschonden is, stelde ze voor om de nodige gegevens die nodig zijn voor de terugbetaling naar haar door te mailen. Zij ging er voor zorgen dat de afhandeling op die manier vlotter zou verlopen.
    Ondertussen zijn we half juli en is er nog steeds niks ondernomen. GEEN ANTWOORD, GEEN GELD TERUGGESTORT, TOTAAL NIKS!
    ZELFS GEEN EXCUSES!!
    Ondertussen zit ik al sinds 27 juni zonder salon en heb ik uit noodzaak een alternatief moeten zoeken en behelp ik me nu met een tuinset die nu binnen staat.
    Het spreekt voor zich dat dit niet aangenaam zitten is om een hele avond in te moeten zitten. Rugklachten zijn dan ook het logische gevolg.
    Bedankt Leen Bakker om de klant op te zadelen met de miserie terwijl jullie doen alsof jullie neus bloeden.
    Het menselijke aspect is bij jullie ver te zoeken en de dienst na verkoop laat te wensen over.


  • Review over: Leen Bakker

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bank Tom

    In Februari 2022 hebben wij een bank besteld bij Leen Bakker. Deze zou 5 Mei 2022 bezorgd worden. De bank werd niet bezorgd. Nul communicatie van het bezorgbedrijf OF Leen Bakker hierover, wij mochten zelf contact opnemen. Het is nu 15 Juni 2022, 5 weken na de bezorgdatum, en we hebben van Leen Bakker nog altijd niks gehoord: geen reden voor het niet leveren en geen informatie over een nieuwe bezorgdatum of terugstorting van het geld. Ook niet na onze vele pogingen om Leen Bakker in beweging te krijgen via de telefonische klantenservice (5+ keer), social media en een mail met een uiterlijke datum voor actie van hun kant. Keer op keer horen we dat 'een andere afdeling' iets gaat doen. Na 5 weken hebben ze nog NIKS voor ons gedaan. Op dit moment heeft Leen Bakker ons dus gewoon bedrogen. Ze pakken je geld maar leveren niet. Waardeloos bedrijf met waardeloze klantenservice. Ze hebben het laatste van ons nog niet gehoord hierover.

    Ik zit precies in dezelfde situatie.
    Bestelling in de winkel doorgegeven op 26 en 27 april 2022.
    Alles netjes en op tijd betaald voor dat ze gingen leveren.
    De garantie gekregen dat ze alles op de gevraagde datum (27 juni 2022) zouden leveren.
    Bij de levering tot de vaststelling komen dat mijn salon niet meegeleverd is en dat zonder de klant vooraf op de hoogte te brengen.
    Dezelfde dag nog gebeld naar het filiaal waar ik besteld had en krijg ik te horen dat mijn bestelde salon niet meer in stock is zonder dat er een alternatief of nieuwe leveringsdatum voorgesteld wordt.
    Ik ging zogezegd nog een mail krijgen van Leenbakker, maar tot op heden zonder gevolg.