Alle reviews van Robbert

  • Review over: Expedia

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakketreis naar Kopenhagen met vlucht en hotel

    Treurige bedoeling. In verband met het overlijden van mijn grootvader wilde ik de heenvlucht van onze vakantie een dag verplaatsen. Na vier dagen heen en weer bellen met de klantenservice krijgt Expedia het niet voor elkaar om de vlucht te verplaatsen. De vlucht op de volgende dag is gewoon beschikbaar, maar bij de klantenservice lukt het niet om een betaling tot stand te laten komen.

    Dat een bedrijf er voor kiest om alleen betalingen te accepteren met een creditcard is beperkt, maar zorg dan in ieder geval dat dát wel lukt. Na veel gedoe en navraag bij de bank blijkt dat ze bij de klantenservice van Expedia gebruik maken van een oud en onveilig betalingsprotocol wat niet voldoet aan de Europese wetgeving waar de bank aan moet voldoen voor de totstandkoming van de betaling. Oftewel voor alle betalingen boven de € 30 is er geen mogelijkheid om te betalen.

    Bij de klantenservice is er vervolgens niemand die meedenkt en er wat ik ook voor eventuele oplossingen aandraag: niks is mogelijk. Zelfs het annuleren van de vlucht zodat ik ergens anders een losse vlucht kan boeken blijkt niet mogelijk zonder het annuleren van de gehele reis.

    Conclusie: geen oplossing en zoek het zelf maar uit.


  • Review over: Leen Bakker

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bank Tom

    In Februari 2022 hebben wij een bank besteld bij Leen Bakker. Deze zou 5 Mei 2022 bezorgd worden. De bank werd niet bezorgd. Nul communicatie van het bezorgbedrijf OF Leen Bakker hierover, wij mochten zelf contact opnemen. Het is nu 15 Juni 2022, 5 weken na de bezorgdatum, en we hebben van Leen Bakker nog altijd niks gehoord: geen reden voor het niet leveren en geen informatie over een nieuwe bezorgdatum of terugstorting van het geld. Ook niet na onze vele pogingen om Leen Bakker in beweging te krijgen via de telefonische klantenservice (5+ keer), social media en een mail met een uiterlijke datum voor actie van hun kant. Keer op keer horen we dat 'een andere afdeling' iets gaat doen. Na 5 weken hebben ze nog NIKS voor ons gedaan. Op dit moment heeft Leen Bakker ons dus gewoon bedrogen. Ze pakken je geld maar leveren niet. Waardeloos bedrijf met waardeloze klantenservice. Ze hebben het laatste van ons nog niet gehoord hierover.

    Ik zit precies in dezelfde situatie.
    Bestelling in de winkel doorgegeven op 26 en 27 april 2022.
    Alles netjes en op tijd betaald voor dat ze gingen leveren.
    De garantie gekregen dat ze alles op de gevraagde datum (27 juni 2022) zouden leveren.
    Bij de levering tot de vaststelling komen dat mijn salon niet meegeleverd is en dat zonder de klant vooraf op de hoogte te brengen.
    Dezelfde dag nog gebeld naar het filiaal waar ik besteld had en krijg ik te horen dat mijn bestelde salon niet meer in stock is zonder dat er een alternatief of nieuwe leveringsdatum voorgesteld wordt.
    Ik ging zogezegd nog een mail krijgen van Leenbakker, maar tot op heden zonder gevolg.


  • Review over: Vakantieveilingen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    tja

    Als je voor noppes op vakantie wil dan kun je dat via vakantieveilingen doen. maar je moet niet gaan zitten miepen dat het dan tegenviel, want natúúrlijk is de service en alles dan flop. ik wist wat ik kon verwachten en werd dus ook niet teleurgesteld, maar was wel lekker spotgoedkoop een weekje naar frankrkijk geweest.