Alle reviews van Rob

  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vitrinekast

    Ik wacht al vanaf 08-11-20 op mijn bestelling al meerdere keren uitgesteld ze geven steeds weer een nieuwe leverweek om vervolgens niks meer van ze te horen verzocht te annuleren doen ze niet ze gooien alles op corona zeer slecht bedijf

    Hier het zelfde , ook al sinds oktober 2020 in afwachting van een levering die keer op keer wordt uitgesteld om allerlei redenen, van schroefjes die niet leverbaar zijn tot mails in de spam box tot schaarste in de hout markt tot Corona die bepaalde materialen vertraagd. Ze lossen helemaal niks op en komen telkens met nieuwe excuusjes over de rug van hun fabrikanten (die zelf notabene aangeven helemaal geen leverproblemen te hebben als je navraag doet) het probleem ligt volledig bij de werkwijze van de firma Meubis en beslist niet bij hun toeleveranciers. Die willen en kunnen de kast die we besteld hebben gewoon leveren, maar waarom Meubis hier niet 10-12 weken maar 8 maand voor nodig heeft is iets waar ze zelf blijkbaar het antwoord ook niet op willen geven. Bestel hier niets mensen!

    Hier ook hetzelfde, eigenlijk zouden we een keer met iedereen die hier een klacht heeft staan die kant op gaan. Gewoon vriendelijk verzoeken om ons geld terug te geven.
    Maar eerlijk gezegd denk ik niet eens dat ze bestaan, laat staan dat ze echt meubels verkopen. Is gewoon een oplichtersbende.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.


  • Review over: Lycamobile

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dure klantenserivce

    Je belt hun zogezegd gratis klantennummer, ze laten je ongeveer een half uur wachten eer ze je te woord staan en daar betaal je dan 7(!!!) euro voor.