Alle reviews van Ruud

  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Western Digital interne SATA harde schijf 6TB

    Een 6TB interne harde schijf werd door Coolblue verder onverpakt geleverd in een veel te grote doos: deze Western Digital SATA harde schijf werd op een verschrikkelijk onprofessionele manier verstuurd, zonder beschermend materiaal lag de schijf heen en weer te klotsen in een veel te grote doos (waar er wel dertien in konden).
    Bij Coolblue vond ik geen begrijpend gehoor: kennelijk denken ze daar: "alleen zachte schijven moet je goed verpakken, harde schijven kunnen er wel tegen"... nou, Coolblue-piepeltjes: er bestáán geen zachte schijven, ja, de snackbar, die verkoopt zachte schijven, bami-schijven.
    Wat een onvoorstelbaar slechte service. ik heb de harde schijf uiteraard meteen teruggestuurd.
    De servicedesk wist te vertellen dat zo'n harde schijf daar gerust tegen kon... ze presteerden het zelfs om te schrijven, dat hun manier van verzenden: "geringe kans op schade" zou geven... ik wil geen GERINGE KANS op schade ! ik wil GEEN KANS op schade !
    Dus mensen, opgelet: koop beslist géén harde schijven bij Coolblue ! ! !

    Tip: bestel je harde schijven bij de firma Azerty, die WEET hoe het moet, die verpakken harde schijven zéér professioneel.


  • Review over: HelloFresh

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    slechte service

    Na een jaar een betalingsherinnering met incassodreiging ontvangen...of ik nu een box die ik meer dan een jaar geleden schijn te hebben ontvangen, wil betalen. Ook 6 euro achterstallige boetes... Ik heb niet eerder een dergelijke brief ontvangen en vind het een vreemde zaak dat ik een jaar later hier bericht van krijg. Waarschijnlijk willen ze nog even wat geld binnenharken...

    Het zelfde hier na een jaar een faktuur met zelfde dreiging email gestuurt dan krijg je excuses maar
    des ondanks betalen
    Dus nu afwachten of de deurwaarder ons bezoekt en

    Ik heb tijdens een bezoek aan plopsaland De Panne kennis mogen maken met de misleidende marketing praktijken van Hello Fresh Er werd me een voorstel gedaan met meneer hebt u al iets gewonnen vandaag? Plots kreeg ik een tablet onder mijn neus waar er 4 tot 5 maaltijden zouden geleverd worden en waar het me enkel 20 € zou kosten.Ik geloofde het niet en bleef dus aandringen , nee nee meneer voor 20 € uiteindelijk heb ik me dus blindelings laten begeleiden via de tablet op uiteindelijk een contract te laten aansmeren (rekeningnum + handtekening) en hop ik was opgelicht) waar ik niet zomaar zou onderuit komen ( waar nog eens uitdrukkelijk door de vertegenwoordiger van Hello fresh werd verzekerd dit is geen verplichte aankoop na u box van 5 maaltijden. Ja tot ik de contracten de avond daarop in de bus krijg waar ik niet 20 € maar op mijn rekening 222 € zou moeten betalen voor deze 5 maaltijden. Schandalige prakrijken. Ik kreeg tegenstrijdige mails met verschillende prijzen die automatisch van mijn rekening zouden gaan Gewenste Oplossing: Ik zou graag hebben ten eerste dat er een onderzoek komt naar deze praktijken , ik zie dat er meer dan genoeg websites klachten hebben over hetzelfde lijkt al 4 jaar aan de gang te gaan - ze maken voor het eerst winst omdat ze mensen zijn beginnen oplichten .Ik wil dat hun verkoopspraktijken en licentie word ingetrokken op nog mensen verder te kunnen misleiden in Europa Zodat ze geen onschuldige mensen meer kunnen laten opdraaien op hun winstmarges te verhogen. Het zou bij sommige mensen zelfs zo een slechte service zijn dat ze het dure eten hebben moeten wegsmijten zonde
    mvg Dirk