Alle reviews van S. Leroy
Review over: Westfalia
Mijn garantieprobleem
Ik had wat gedoe met de garantie van een product van Hyundai en de communicatie verliep niet helemaal vlot. Gelukkig heeft Westfalia uiteindelijk het probleem opgelost. Het heeft even geduurd, maar ze hebben het uiteindelijk allemaal netjes opgelost en daar ben ik heel blij mee.
Review over: Kobo
e-reader, bestelling, service
Mijn eerste ervaring met het bestellen van een e-reader was niet echt positief. Op vrijdag 16 februari plaatste ik mijn bestelling en betaalde ervoor, maar kreeg geen bevestiging van mijn bestelling of betaling. Na een lange chat met een medewerker, bleek dat ze mijn bestelling niet konden vinden. De medewerker raadde me aan om een formulier in te vullen en beloofde binnen 48-72 uur te reageren. Ik vond dit erg teleurstellend en onprofessioneel. Uiteindelijk heb ik mijn e-reader wel ontvangen, maar het begin verliep helemaal niet vlot. Gelukkig is het uiteindelijk goed opgelost, wat wel positief was aan de situatie.