Alle reviews van Soraya

  • Review over: Timarco

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bikini

    Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een webwinkel. De klantenservice is alleen bereikbaar via e-mail. Bikini besteld begin juli, ik krijg na aantal dagen een email dat pakketje verzonden is, vervolgens blijkt via track en trace bij DHL dat zij aangeven dat er iets fout is gegaan bij bezorging en dat zij het retour zenden naar de verzender, meteen contact via de email opgenomen met TIMARCO . Zij zeggen dat zij pas iets kunnen doen als het pakketje weer door hen is ontvangen en dat dit wel een paar weken kan duren.
    Vervolgens krijg ik 9 augustus een email over mijn niet opgehaalde bestelling en dat ik verschillende opties heb, nl bestelling annuleren en 35 euro aan verzendkosten betalen, nogmaals laten opsturen, maar als ik het alsnog annuleer dan kost het 70 euro of een tegoedbon ontvangen. Diverse mails naar Timarco hierover gestuurd dat ik met geen enkele optie akkoord ga, dat ik niet van plan ben om iets te betalen voor wat ik helemaal nooit ontvangen heb en dat het bizar is dat zij zo met klanten omgaan en dat ik het volledige bedrag wens terug te ontvangen aangezien zij dus niets geleverd hebben.
    Wordt nergens meer op gereageerd en geen geld tot op heden terug ontvangen!


  • Review over: Vertbaudet

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    loopkar hout

    ik heb een houten loopkar willen bestellen maar de bestelling is niet goed gegaan. Het artikel staat niet als besteld maar de kar is wel betaald. Ik probeer te bellen en diverse mails gestuurd maar het bedrijf is compleet buiten de radar. Echt mega slecht. Nu maar afwachten of ik ooit mijn geld terug krijg.

    Hier dus precies hetzelfde. Houten loopkar 20 november al besteld en betaald, nog steeds niks.

    Ik heb ook een loopwagen besteld op 10 november, en ook nog steeds niets ontvangen. Ze zijn inderdaad niet te bereiken en mailen niet terug ????

    Hier ook hetzelfde verhaal .12 augustus 2020 een badjas besteld , bestelling niet doorgekomen maar wel betaald. Regelmatig gemaild met de klantenservice , ze zouden het doorgeven aan de financiële afdeling ,maar tot op heden nog geen geld retour.
    .Verbaudet vertrouw ik niet meer. Dit is gewoon diefstal .

    Hetzelfde verhaal, ik wacht al 20 dagen op badjas e.a spullen. 250 € kwijt

    Hier idem. Besteld, betaald, besteloverzicht leeg en geld is kwijt. Geen contact met de nederlandse klantenservice. In Duitsland na lang wachten een heel onprofessionele/niet klantgerichte dame aan de telefoon gekregen. Ze vond het ook jammer, kon echter niets voor mij betekenen. TIP: ga hier niets bestellen.

    Hier helaas ook geen bestelling ontvangen, echter wel betaald. Op facebook tienduizenden volgers, echter geen likes en de recensies zijn ook slecht. Helaas eerst betaald en dan de slechte reviews gelezen. Mijn geld is kwijt.