Alle reviews van Vanhamel ivan

  • Review over: Van De Moer Instruments

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Herstelling marshall amp

    Versterker op 7 februari binnen gebracht met defecte jack input.
    Er was ook een beschadigde nut aan deze jack.
    Ik wil toegeven dat een covid crisis niet echt helpt. Op 4 JUNI was hij na veel gemaild en gevoel met de nodige uitvluchten klaar. Er was wel een nut beschadigd tijdens het vervoer. Heel bijzonder dat dit precies dezelfde nut is als hoger in dit verhaal.
    Maar deze zou later opgestuurd worden zodat alles in orde zou zijn.
    Weer verschillende mails later en de nodige uitvluchten. Heb ik vandaag, 17 AUGUSTUS, het stukje ergens anders besteld..
    Ik heb dus het gevoel dat er van ver naar gekeken is en dat ik aan het lijntje ben gehouden.
    Van De Moer krijgt van mij een zeer slechte score.

    Beste meneer Vanhamel

    Eerst en vooral mijn oprechte excuses voor het gebrek aan service. Het heeft inderdaad heel lang geduurd en dat is niet van onze gewoonte. De coronamaatregelen hebben het allemaal wat vertraagd. Wel ben ik versteld dat de stukken niet zijn aangekomen.

    De versterker is weldegelijk perfect hersteld. Ik heb hem persoonlijk een kwartiertje getest en er viel me niets meer op van de problemen. Omdat we tijdens de coronatijd heel veel herstellingen binnen kregen heb ik ze bij verschillende herstellers binnen gebracht om wat tijd te winnen. Helaas duurde het bij deze hersteller veel te lang. Omdat dit zo lang duurde ben ik hem dan toch bij deze hersteller gaan halen om hem dan te droppen bij onze vaste hersteller, die toen weer werk kon aanvaarden. De uren namen we inderdaad op ons en aangezien de hersteller 50 euro per uur vraagt, liep het al snel op.

    De Marshall Amp nuts waren inderdaad wel laat toegekomen in de winkel omdat de leverancier van Marshall ze niet op voorraad had. Deze moesten van Marshall UK komen. Ik heb er vijf besteld en twee naar u opgestuurd met de Post. Dit is al wel enkele weken geleden. Aangezien ik niets meer van u hoorde, dacht ik dat alles goed was aangekomen en opgelost.

    Ik snap volledig de teleurstelling in deze zaak. Moest u de bestelling van de amp nuts nog kunnen annuleren, wil ik met plezier vanavond tot Schoten rijden om deze persoonlijk af te geven. Zo niet, betaal ik met plezier de nuts terug of krijgt u dit terug samen in een fikse korting op een product naar keuze.

    Ten slotte wil ik me nog eens persoonlijk excuseren. Hopelijk kunnen we dit op een of andere manier goedmaken.

    Met vriendelijke groeten
    Tom
    Van De Moer Instruments Borsbeek