Alle reviews van Vanhecke Sanne
Review over: Proximus
Voor & Na
In Februari 2020 ben ik met mijn professioneel nummer naar proximus gegaan. Een abonnement met gsm toestel. In maart 2020 hebben zij vanwege een menselijke fout een foutieve sim kaart nummer ingegeven en was mijn prof nummer +3 maanden geblokkeerd.
Letterlijk 50 oproepen later was dit probleem nog niet opgelost.
Toen heb ik 3x klanten afgebeld om naar de orange en proximus shop te gaan.
Uiteindelijk was dit probleem opgelost.
Januari 2021 was plots mijn contract naar particulier gegaan. Dit was voor mij de druppel. Toen heb ik alles stopgezet. Mij werd meerdere keren beloofd dat de eind kosten niet zullen gefactureerd worden maar een creditnota gemaakt zal worden. (werd oa beloofd via de telefoon in de proximus shop Roeselare)
Ik bleef maar herinneringen krijgen. Terug na 30 telefoontjes werd mij dan gezegd dat dit niet mogelijk is. Ik heb toen gezegd dat ik dit dan maar betaal maar dat alles op factuur moet komen. Dit is dus 20 oproepen later nog steeds niet gebeurd en zit ik al bij de deurwaarder..
Bij proximus staan ook nog 10 klachten dossiers open.. EN NIEMAND DIE DIT KAN OPLOSSEN!!
Er hebben werknemers opgenomen met 'hallo met bol.com' er hebben mij werknemers zaken beloofd die blijkbaar niet MOGEN!! ik heb gigantisch veel verkeerde info gekregen! De laaste dame zei dat orange maar die factuur moet opmaken. DUS FRAUDE PLEGEN MAW!!!