Scotch & Soda

95 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Scotch & Soda komt uit 95 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Scotch & Soda gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (80)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Scotch & Soda heeft een mooi ontwerp en is overzichtelijk (20%), maar heeft toch enkele tekortkomingen. Zo is het moeilijk om producten terug te sturen (10%), zijn er misleidende acties (10%) en worden kortingen onjuist vermeld (10%). Ook is er verkeerde informatie over de bedenktijd (10%) en beperkte opties voor retourneren (10%). Het beleid en de communicatie van de website worden als misleidend ervaren (10%) en er is geen vermelding van geen retourrecht en -mogelijkheid (10%). Daarnaast zijn er klachten over de snelheid van leveringen en het gebrek aan bevestiging van verzending (10%).

“Misleidende actie”

“Onjuiste vermelding van kortingen”

“Moeilijk om product terug te sturen”

“Niet vermelden van geen retourrecht”

“Geen vermelding van geen retourmogelijkheid”

“Beperkte opties voor retourneren”

“Misleidend beleid en communicatie”

“En de winkel ziet er super mooi uit!”

“Websiteproblemen”

“Verkeerde informatie op website over bedenktijd”

👍 4   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Silvie Van Dyck - 3 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Misleidende actie
  • Onjuiste vermelding van kortingen
  • Verwarring over kortingen

A. Benali - 18 februari 2024

  • Moeilijk om product terug te sturen
  • Slechte bereikbaarheid klantenservice
  • Lang wachten op retourlabel

Klant - 8 april 2023Trustpilot 🔗

  • Niet vermelden van geen retourrecht
  • Ongeldige retourlabels
  • Geen vermelding van geen retourmogelijkheid
  • Beperkte opties voor retourneren
  • Gebrek aan keuze voor klanten
  • Misleidend beleid en communicatie

Wendy - 10 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Top service!!!
  • Echt super goed geholpen daar!!
  • En de winkel ziet er super mooi uit!

EW - 8 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Mooie kleding
  • Slechte organisatie
  • Geen bevestigingsemail ontvangen
  • Geen bonnetje ontvangen
  • Nooit de producten ontvangen
  • Schuld afschuiven op bezorgbedrijven
  • Niet terug gemaild
  • Gebrek aan communicatie
  • Websiteproblemen
  • Niet ontvangen waarvoor betaald

AB Maas - 27 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Klantenservice komt afspraken niet na
  • Maten komen niet overeen
  • Geen reactie op mail en formulier
  • Verkeerde informatie op website over bedenktijd

marianne steenbergen - 13 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Geen geld terug bij retourzending

Roel - 29 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Verkeerde bestelling ontvangen
  • Geen reactie van klantenservice na 3 weken
  • Product niet meer beschikbaar op website
  • Onduidelijkheid over terugbetaling na inleveren product in winkel

Emre E - 21 januari 2017Trustpilot 🔗

  • Valse producten
  • Slechte kwaliteit
  • Geen klantenservice
  • Misleidende productafbeeldingen
  • Kwaliteitsproblemen na aankoop
  • Slechte productpresentatie
  • Beperkt aanbod voor bepaalde lengtes
  • Onvoldoende klantenservice reactietijd

Noelle - 28 december 2016Trustpilot 🔗

  • Prima overzichtelijke website
  • Leveringen mogen sneller gaan en gebrek aan bevestiging van verzending
  • Geen creditering van prijsverschil bij uitverkoop binnen 30 dagen retourregeling
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening en beperkte opties om te retourneren