Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Toms wordt wisselend beoordeeld. Sommige klanten vinden de bedienden vriendelijk en waarderen kortingscodes bij retourzendingen, terwijl anderen klagen over onopgeloste problemen, onvriendelijk personeel en lange wachttijden voor terugbetalingen. Helaas zijn er ook klachten over niet-werkende kortingscodes, onbeschofte behandeling en problemen met het terugkrijgen van geld na retourzendingen. Helaas komt een deel van de klanten dus teleurgesteld uit hun ervaring met de klantenservice van Toms, wat resulteert in een gemiddelde tevredenheid van ongeveer 40%.