71% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

F
Fleur Goethals
Ik ben al jaren klant bij deze dienstverlener en ben heel tevreden. De klantenservice is altijd top geweest en ze hebben me zelfs geholpen toen mijn dochter haar abonnementskosten te ver had laten ...Lees verder
S
S. Petit
Ik ben wel tevreden over mijn Scarlet abonnement. Toen er een storing was die 3/4 dag duurde, vond ik dat ze wel goed hebben gecommuniceerd over de situatie en hebben ze geprobeerd om het probleem ...Lees verder
D
Diallo
Ik ben echt heel tevreden met mijn Scarlet abonnement! Het internet werkt altijd goed en de gsm service is ook top. Het is echt handig dat ik een berichtje krijg als ik bijna aan mijn datalimiet zi...Lees verder
J
jarne
Ik ben al een tijdje klant daar en ik heb laatst een nieuwe decoder gekregen. Ik ben helemaal tevreden over de service van het bedrijf. De prijzen zijn zeer redelijk voor de tv-programma's en ...Lees verder
J
J. Lecomte
De prijs-kwaliteitverhouding van de digitale tv en gsm is echt goed. Ik ben blij dat ze gebruik maken van een betrouwbaar netwerk. Het enige minpuntje is dat de klantenservice wordt uitbesteed aan ...Lees verder

Alle reviews (21)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    langdurige klantenservice, abonnementskosten kwijtgescholden

    Ik ben al jaren klant bij deze dienstverlener en ben heel tevreden. De klantenservice is altijd top geweest en ze hebben me zelfs geholpen toen mijn dochter haar abonnementskosten te ver had laten oplopen. Scarlet heeft bijna de hele factuur kwijtgescholden, zo vriendelijk van hen. Dit is echt de eerste keer dat zoiets me overkomt en ik ben echt onder de indruk van hun service en klantvriendelijkheid. Dank je wel Scarlet voor deze geweldige ervaring!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Scarlet abonnement

    Ik ben wel tevreden over mijn Scarlet abonnement. Toen er een storing was die 3/4 dag duurde, vond ik dat ze wel goed hebben gecommuniceerd over de situatie en hebben ze geprobeerd om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Het enige minpunt vond ik dat ik geen compensatie heb gekregen voor de problemen die de storing heeft veroorzaakt. Dat vond ik wel wat jammer, maar voor de rest ben ik wel tevreden over de service van Scarlet.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement internet, gsm en vaste telefonie

    Ik ben echt heel tevreden met mijn Scarlet abonnement! Het internet werkt altijd goed en de gsm service is ook top. Het is echt handig dat ik een berichtje krijg als ik bijna aan mijn datalimiet zit, zo kom ik niet voor verrassingen te staan. Het enige wat een beetje jammer is, zijn de kosten voor vaste telefonie, terwijl ik dat eigenlijk niet meer gebruik. Maar al bij al ben ik super blij met Scarlet!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn nieuwe decoder

    Ik ben al een tijdje klant daar en ik heb laatst een nieuwe decoder gekregen. Ik ben helemaal tevreden over de service van het bedrijf. De prijzen zijn zeer redelijk voor de tv-programma's en internet die ik krijg. Alles is altijd naar wens en ik zou nooit denken om over te schakelen naar een andere provider. Ga zo door, Scarlet! Top!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van digitale tv en gsm

    De prijs-kwaliteitverhouding van de digitale tv en gsm is echt goed. Ik ben blij dat ze gebruik maken van een betrouwbaar netwerk. Het enige minpuntje is dat de klantenservice wordt uitbesteed aan een callcenter in Nederland en dit heeft in het verleden voor problemen gezorgd bij technische kwesties. Zo hebben we bijvoorbeeld slechte WiFi-ontvangst in de keuken, amper 5 meter van de router vandaan. Toen we contact opnamen met de klantendienst, zeiden ze dat de router verkeerd geplaatst was. Zelfs nadat we de router hadden verplaatst en hem zichtbaar hadden gemaakt in de keuken, bleef het probleem bestaan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet, telefonie, televisie

    Deze provider is gewoon perfect voor mensen die nog een leven hebben buiten het internet. De prijs is oké, de internetverbinding is snel genoeg en de telefoondienst werkt prima. Het aantal zenders op tv is misschien een beetje beperkt, maar dat kan ook liggen aan de slechte programma's die tegenwoordig op televisie te zien zijn.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een nieuwe televisie met decoder

    Ik ben echt super blij met mijn nieuwe televisie met decoder. De beeldkwaliteit is top en er is een grote keuze aan zenders. Het instellen van de televisie was makkelijk en de interface is heel gebruiksvriendelijk. Ik ben echt tevreden met mijn aankoop en zou het zeker aanraden aan anderen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vervanging TV Box

    Ik heb onlangs naar het bedrijf gebeld omdat mijn TV box kapot was. Na het uitleggen van het probleem, hebben ze meteen gereageerd door een nieuwe TV box op te sturen en me het installatienummer te geven. De nieuwe TV box werkte meteen en ik ben echt blij met de service die ik heb gekregen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    supergoede spullen

    Ik vind alles echt geweldig en het werkt super goed. Als je ergens mee zit of een vraag hebt, helpen ze je heel snel en efficiënt. De prijs-kwaliteit verhouding is zeker in orde. Het zou echt tof zijn moesten ze soms eens een beloning geven aan trouwe klanten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe decoder

    Het ontvangen van de nieuwe decoder was best lastig door problemen met ons telefoonnummer, maar gelukkig heeft een vriendelijke en behulpzame medewerker aan de lijn alles in orde gebracht. De aansluiting verliep vlot en we zijn heel tevreden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verhuis van internetaansluiting

    Sinds 28/11/23 probeer ik mijn verhuis te regelen. Al ruim 15x contact gehad met de klantendienst, elke keer komt er zogezegd een ander probleem naar boven. Ik heb ondertussen mijn abonnement moeten veranderen naar een duurder, omdat er anders op mijn nieuw adres geen aansluiting mogelijk is. Op 6/1 heb ik eindelijk een datum gekregen, maar pas voor 16/1. Tot 9/1 mag ik de aansluiting gebruiken van de vorige eigenaars, maar dat wil dus zeggen dat ik een week zonder aansluiting zal zitten, wat onaanvaardbaar is. De vorige eigenaars, ook klanten bij Scarlet, krijgen hun aansluiting op hun nieuwe adres op 10/1 en hebben dan uiteraard hun modem nodig. Aangezien zij letterlijk 2 straten verder wonen nu, is de technieker vlakbij, maar dat is blijkbaar te moeilijk voor Scarlet om mijn afspraak dan op dezelfde dag te zetten. Schandalig slechte service !


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankondiging van onverwachte levering

    Deze week kreeg ik zomaar een verrassende e-mail dat postNL een levering voor mij had. Het verwarde me, omdat ik niets had gebroken of besteld. Dus begon ik op te zoeken wat er zou kunnen komen. Zowel op de website als aan de telefoon wisten ze niet te zeggen dat er een nieuwe decoder onderweg was.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement opgeschort

    Mijn abonnement werd stopgezet toen ik naar het buitenland reisde. Ik moest toch het volledige bedrag betalen. Wat een slechte beslissing!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet televisie amp mobiel abonnement

    Ik zou eigenlijk een score onder ‘0’ moeten doorgeven, maar dat gaat niet.
    Overdracht van vorige telecomprovider naar Scarlet is dramatisch verlopen door Scarlet. Het vorige abonnement heeft Scarlet niet opgezegd, terwijl Scarlet dit op papier bevestigd heeft. Na meerdere malen Scarlet gecontacteerd te hebben, de aanmaningen bij de vorige provider reeds betaald te hebben om extra kosten te voorkomen, krijg ik na 4 maand een mail van Scarlet met de info dat zij dit niet willen vergoeden & de vorige provider voor mij een uitzondering moet maken om de bedragen terug te storten + de openstaande facturen te annuleren. Waarom zou in Godsnaam de vorige provider dit doen, terwijl de schuld bij Scarlet ligt. Tot op heden geen betaling van Scarlet ontvangen, sluiten de dossiers steeds af & willen mij niet helpen.
    Ondertussen net begonnen met verdere stappen te ondernemen & wordt vervolgd


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TV, internet en mobiel

    Op 12-11 heb ik akkoord gegeven om Scarlet TV, internet en 2 mobiele telefoons in jullie abonnement op te nemen.
    Dit kon zonder extra installatiekosten gerealiseerd worden.
    Bij nader inzien zou er een kabel van de kast in het appartementenblok naar de straatzijde op mijn kosten?? Ik zit gehuurd en zou in principe de volgende dag al kunnen verhuizen. Dus heb ik op 19-11-‘21 en 22-11-‘21 heb ik met de klantendienst gebeld om mijn afgesproken abonnement te stoppen omdat jullie de afspraken, zonder extra kosten, niet konden nakomen. Dit was geen probleem.
    Dat kunnen ze nakijken omdat de gesprekken worden opgenomen.
    Niemand heeft me destijds verteld dat ik de GSM abonnementen schriftelijk moest opzeggen.
    Op 24-11-‘21 wordt er gemeld dat er een probleem is met de activering van de simkaarten.. en nogmaals op 26-11-’21. Omdat ik mijn abonnement heb opgezegd, heb ik niet gereageerd. Op 9-12-’21 wordt weer een dezelfde mail gestuurd dat het niet lukt.
    Al deze tijd, vanaf 19-11-’21 ben ik klant van Telenet.
    Op 11-01-’22 !!!! blijken we niet meer te kunnen bellen en geen 4G te hebben.
    Wie schetst mijn verbazing dat we van Telenet vernemen dat jullie mijn GSM nummers hebben overgenomen? Geen voorafgaande mail met een waarschuwing of iets dergelijks. Ik heb bijna 2 maanden niets van Scarlet vernomen en nu kapen ze deze nummers!!!!?????
    Je kunt niet bellen of internetten, heb een vaste telefoon moeten zoeken, om überhaupt info te krijgen.
    Na overleg met de Telenet klantendienst zou ik, om eea geregeld te krijgen, bij de Telenetwinkel in Maasmechelen langs moeten gaan om alles voor mijn mobiele diensten te regelen. Hier werd mij verteld dat dit vaker gebeurd en ik een klacht bij testaankoop moet indienen. Omdat ik bij Telenet klant ben kon in de winkel eea geregeld worden zodat we met dezelfde nummers konden blijven bellen. Omdat er simkaart nummers bekend moesten zijn van Scarlet heeft de medewerkster van Telenet met Scarlet gebeld voor deze info. In eerste instantie werd gezegd dat ik geen klant was? Waarop de mevrouw van Telenet deze info eiste. Dit werd niet verstrekt tenzij dit schriftelijk aangevraagd moest worden en een week overheen kon gaan.
    Hierop heeft Telenet mij 2 nieuwe nummers verstrekt….
    Op 12-1 –“21 krijg ik van Scarlet bericht dat mijn overdracht van Telenet naar Scarlet is voltooid?
    Ik heb hier geen aandacht aan besteedt…… allen via een reply het relaas en mijn onvrede weergegeven. Hier is nooit één reactie op gekomen.
    Wat schetst mijn verbazing dat ik alsnog een aanrekening van €26 euro ontvang die van mijn rekening is gehaald. Dit heb ik dus ingetrokken.
    Bij contact werd mij gezegd dat ik deze diensten schriftelijk moest opzeggen wat ik ook gedaan heb en alweer het relaas
    Nu krijg ik dus wel herinneringen via mail om te betalen.

    De ellende en kosten wat dit circus heeft gekost zijn niet te beschrijven. Het heen- en weer gerij plus verlies aan arbeidsuren….Op de bewuste dag is mijn zoon naar Spanje vertrokken en heeft zich aldaar prepaid kaarten moeten kopen…..

    15.03.22 Vanochtend gebeld naar de klantendienst en wordt ik na enkele minuten gewoon eraf gegooid. Voor de zoveelste keer neem ik telefonisch dan wel schriftelijk via klachtenformulier en mail contact op over een klacht en krijg geen terugkoppeling op generlei wijze. Jullie blijven gewoon volharden in het sturen van facturen voor diensten die ik niet gewild heb. Nu stuur ik het door naar de Vlaamse ombudsman en naar allerlei forums. Bijgaand nogmaals het document wat ik op 4.3.22 heb gestuurd. Waarom krijg ik geen bevestiging via de mail van deze ingediende klacht?
    Tevens de 15e nog 2x gebeld maar werd na enkele minuten gewoon onderbroken....


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet + digitaal tv pakket

    Rotslecht over gans de lijn!
    Altijd problemen, dagen wachten voor een reactie.
    Nog meer problemen indien je verhuist.. Ze vinden géén verbinding ook al heb je de bevestiging meer dan een maand op voorhand ontvangen dat alles in orde komt!
    Niets van aan dus, stelletje oplichters en onbenullen!
    Lage tarieven om klanten (eerder onwetende sukkelaars) te paaien, maar owee als er wat misgaat of je komt op een nieuw appartement te wonen..
    Nooit meer, en hopelijk zien duizenden dat spoedig en liefst tijdig ook zo in!
    Schandalig!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mobiele data

    Zijn oplichters,
    Ik ben enkele maanden geleden overgestapt en we weten allemaal dat overstap word geregeld onderling de nieuwe provider en scarlett.
    Ik betaal elke maand mijn nieuwe provider en scarlet blijft rare betaalverzoeken sturen.
    Ik heb verschillende keren gebeld en iedereen zegtbiets anders.
    De ene zegt dat het abonement gestopt is maar dat ik nog een laatste factuur moet betalen, de andere zegt een datum wanneer de overstap gebeurt is, wat niet de juiste datum was, een andere zei vandaag nog dat de overstap nooit gedaan werd en dat ik nog altijd een mobielabonement bij scarlet heb, en dat er nog eennopenstaande factuur staat die betaald moest worden en hij noemde een bedrag dat ook verkeerd was er stond een ander bedrag op de factuur die ik had ontvangen. Toen wist ik dat het niet te vertrouwen is en had toen gezegd dat ik ju al genoeg weet en dat ik nooit meer naar scarlett zou bellen omdat ik nu zie dat ik te veel heb betaald. Ik ga aangifte hierover doen bij de politie ik heb alle bewijzen van betalingen.
    Mensen PAS OP Scarlett is een oplichters bedrijf die mensen laten betalen terwijl.ze.geen diensten van scarlet meer hebben!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Scarlet Trio

    Na bijna 2 weken nog steeds geen bijkomende telefoon opties.Niemand bij Scarlet die hier ook maar vaart achter zet. Heb al meermaals klachten gestuurd op de site, gebeld, via Messenger...... Een osdier is opgemaakt voor dit technisch probleem en van zodra in orde zullen ze mij contacteren. Benieuwd wanneer dit zal zijn. Ondertussen aan het uitkijken naar een andere provider die mij wel de gevraagde diensten kan geven.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wilrijk

    Geen minpunten heel goeie service


Anderen bekeken ook