Adobe Reviews
Reviews (18)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Proefabonnement fout door betalingsopties
Ik wou een proefabonnement nemen op een bepaald product, maar de betalingsopties werkten niet. Na het contacteren van de klantendienst werd mij verteld dat enkel een creditcard mogelijk was en geen bankkaart, wat een gedoe zeg!
Vergeten subscriptie
Vergeten om mijn abonnement stop te zetten na de proefperiode, maar heb toch netjes mijn geld teruggekregen voor de dagen die nog over waren.
Adobe software
Ik heb Adobe software op mijn computer geïnstalleerd en nu krijg ik constant meldingen dat ik illegale software gebruik. Het is super vervelend omdat ik deze meldingen niet kan uitschakelen en de klantenservice van Adobe kan me niet helpen. Ik voel me echt gefrustreerd en in de steek gelaten door het bedrijf.
Gratis proefperiode met maandelijkse facturatie
Ja, ik dacht effe dat ik slim was door die gratis testperiode te proberen, weet je. Maar daarna kreeg ik maandelijks ineens een factuur in mijn mailbox, zonder dat ik daarom gevraagd had. Blijkbaar moet je meteen een jaarabonnement nemen en kan je niet maandelijks stoppen, echt niet cool, toch.
Aankoop van abonnement met ongewenste extra's
Ik was echt teleurgesteld toen ik ontdekte dat ik vastzat aan een abonnement waar ik eigenlijk niet op zat te wachten en Adobe was helemaal niet flexibel in het vinden van een oplossing. De klantenservice liet ook te wensen over en ik voel me echt bedrogen door de hele situatie. Vanaf nu zal ik nooit meer geld uitgeven aan dit bedrijf.
gegevenslek
Er is een datalek geweest bij Adobe (via hack). Mijn wachtwoorden en creditcardgegevens zijn nu gehackt. Adobe doet helemaal niks om je te waarschuwen en reageert niet op e-mails. Er zijn zelfs pogingen geweest om geld van me af te troggelen en bestellingen te plaatsen op mijn naam met de gestolen gegevens. Ik ben honderden euro's kwijt door dit datalek bij Adobe. Ik vind dat zo'n bedrijf gesloten moet worden totdat ze hun slachtoffers vergoed hebben. Overheden beschermen de consumenten niet. Dus alsjeblieft, vertrouw je gegevens niet toe aan Adobe!
Kado gekregen Adobe cloud
Pfff... ik kreeg gewoon Adobe cloud cadeau van mijn werk en wat een gedoe zeg! Telkens opnieuw moet ik inloggen en mijn familie wordt er ook helemaal gek van door die pop-ups. En als ik iets van het internet wil openen, moet ik ook weer inloggen. En als ik wil verwijderen, kan dat ook niet zomaar. Echt irritant allemaal!
Proefabonnement veranderd in doorlopend abonnement
Mijn ervaring met Adobe was echt teleurstellend. Door een fout van hun kant zit ik nu vast aan een doorlopend abonnement van een belachelijk hoog bedrag. De klantenservice was super moeilijk te bereiken en het heeft me verschillende keren gekost voordat er eindelijk een oplossing werd aangeboden. En nu, na weken van wachten, heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Echt frustrerend!
Aankoop van abonnement
Ik zou je afraden om je in te schrijven voor een proefperiode bij dit bedrijf. Als je vergeet om op tijd op te zeggen en het pas een maand later doet, rekenen ze kosten aan voor vroegtijdige annulering. Ik vind dit echt belachelijk en niet oké volgens de normen hier in Vlaanderen. De klantenservice was ook erg teleurstellend, aangezien ze gewoon de verbinding verbraken toen ik vragen had. Alles bij elkaar genomen, geen goede ervaring.
Aankoop van de software
Altijd blij geweest met dit merk, maar nu ik mijn ontwerpprojecten weer wil oppakken, ben ik teleurgesteld dat de programma's niet werken zoals ze zouden moeten. De oplossing die ik kreeg was niet echt helpend en ik voel me een beetje in de steek gelaten.
Aankoop van Creative Cloud-abonnement
Adobe is er helaas mee gestopt om Creative Cloud te synchroniseren en dwingt ons nu om te betalen voor het gebruik ervan. Dat voelt echt aan als een stel dieven en daarom ga ik mijn Adobe abonnement binnenkort opzeggen. Het is gewoon teleurstellend hoe een bedrijf zo omgaat met zijn klanten.
Mijn irritant abonnement
Mijn abonnement was echt irritant geworden, want het was per ongeluk automatisch verlengd en nu kom ik er bijna niet meer vanaf. De persoon die me probeerde te helpen was wel echt vriendelijk en behulpzaam, maar het was jammer genoeg moeilijk om zijn accent goed te verstaan. Het lijkt echt alsof ze me gewoon willen uitbuiten bij dat grote bedrijf en ik voel me echt slecht behandeld als klant.
Gratis proefperiode, opzeggen, hoge kosten
Ik had echt een slechte ervaring met dat bedrijf, hoor. Ik wou die gratis proefperiode van een maand uitproberen, maar na 15 dagen dacht ik van: nee, dit is niks voor mij. En wat zeggen ze me dan? Dat ik toch 70 euro moet betalen omdat ik blijkbaar maar 7 dagen gratis mocht testen. Dat vond ik echt belachelijk en ik voelde me echt bedrogen door die firma.