Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Freedom 24 wordt geprezen om zijn bekwaam personeel, open communicatie, trendy design en magische ervaring (80%). Het betalen is makkelijk en het personeel is vriendelijk en behulpzaam (90%). Echter, sommige klanten klagen over slechte service en onvriendelijk personeel, met onredelijke eisen voor bewijs en gebrek aan oplossingsgerichtheid (35%). Er is ook melding gemaakt van moeilijkheden bij accountopening en verbroken verbinding (40%). Over het algemeen wordt de service geschikt bevonden voor beginners, met goede ervaringen met het Freedom Finance-team en deskundige technische ondersteuning (75%). Klanten waarderen ook het kunnen leren van nieuwe vaardigheden en het zelf kunnen selecteren van aandelen en bestuderen van analyses (85%).