Alle reviews van BP

  • Review over: Buy Way

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aanvraag

    Aanvraag gedaan voor kaart. Bericht gestuurd naar Buy Way omdat ik niet kan elektronisch ondertekenen . Nog steeds geen antwoord gekregen , al enkele dagen. Simpel om een alternatieve manier om te tekenen.

    niets kopen via die kaart echte oplichters ze gaan u kosten aanrekenen die de helft ga bedragen van de aankoop van uw toestel , iedere maand , en waneer je ervan af gaat graken is nog de vraag , wij geraken er ook niet vanaf


  • Review over: Buy Way

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    tv

    wij hadden ene tv van 745 euro gekocht en konden dat in de winkel afbetalen via buy way , nog nooit gehoord daarvan an was vol vertroiowen me moesten 74,50 betalen ieder maand zo dachten das iets makelijker en is na 10 maand betaals , eerste rekening we kregen was via domislering en was 1x 74,50 afgetrokken en 1x 40 euro kosten wat nergens op het contrackt vermeld stond zo wij hebben iedere maand die 40 euro kosten geweigerd wel de 74,50 laten door gaan normaal moest de tv afbetaald zijn ini september toen in in december nog altijd die bedragen van lijn rekening zag gaan heb ik die domocilering stop gezet via de bank , kreeg telefoon van bay way dat er zo gezegd 40 euro open staat ,wij bellen onbeschofte man aan de andere kant van die lijn eerst zegt hij dat er geen 40 euro openstaat maar 140 euro ik ga indiscussie en hij zegt het zijn vele maanden niet betaald en ik zei erop ik moest maar 10 maanden 74 euro betalen en nu zijn ineens vele maanden niet betaald en zei hij iedere maand dat ik niet had betaald ... heb telefoon neer gesmeten en ze krijgen geen euro meer kaart ook in 2 geknipt gedaan met deze klote oplichters


  • Review over: Krefel

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Samsung Note 10 plus aura glow 512GB

    KOOP HIER NIET!!
    21 sept jl telefoon besteld en gelijk ook betaald met Visa. Bedrag was ook meteen geaccordeerd door Visa. Na 3 weken nog niets. Ik heb gebeld om te vragen hoe lang het nog zou duren. Meldt de dame aan de telefoon doodleuk dat bestelling allang binnen is maar de betaling via Visa niet. Betalen kan niet met een 'buitenlandse' kaart, aldus de medewerkster.
    Visa geeft aan dat dit onzin is.
    Geen enkel mailtje of telefoontje of anderszins een bericht gekregen van Krefel dat de betaling niet bekend/binnen was bij de boekhouding. Na betalingsbewijs opgestuurd te hebben, week geleden al, nog steeds niets gehoord van de 'boekhouding'.
    Twee dagen geleden via Messanger contact gehad en de medewerker gaf mijn melding over het uitblijven van bericht en/of levering weer door aan diverse andere afdelingen....
    Zo blijft de klant aan het lijntje gehouden worden door een zeer moeilijk bereikbaar bedrijf dat het woord klantvriendelijkheid niet kent. Wel willen verkopen, maar niet leveren. Hierop heb ik schriftelijk bij 2 kanalen binnen Krefel kenbaar gemaakt de bestelling te willen annuleren en het bedrag teruggestort te krijgen. Dit is geen manier om met klanten om te gaan. Gewoon niets van zich laten horen, laat staan eens een concreet antwoord waarom er niet geleverd wordt.
    Kortom, Krefel krijgt wel het geld binnen, maar levering blijft uit.
    Benieuwd hoe lang ik moet wachten totdat de 'boekhouding' tijd en zin heeft om het bedrag van bijna 1200 euro terug te storten..... maar dat krijgt een staartje.
    Ik adviseer om bij een ander, wél goed, efficiënt en klantvriendelijk bedrijf uw bestelling te plaatsen. Géén Krefel!

    Ik heb exact hetzelfde aan de hand. Een bestelling van 1600 euro. "Er is een probleem met de betaling", terwijl Mastercard bevestigt dat deze betaling onmiddellijk in orde was. Ondertussen werd ik geblokkeerd op hun messengerchat en kan ik niets meer posten op hun fb-pagina. Telefonisch contact is 1x gelukt, ze schermen met "het was black friday" en "de boekhouding zegt dat er een probleem is". Hebt u uw geld uiteindelijk teruggekregen of niet? Ik ben hoogst ongerust!