Alle reviews van Frank

  • Review over: Orange

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv internet en gsm

    Melding gedaan dat de kabel, tussen de betonnen palen was losgekomen.
    Dit ook live met foto's doorgestuurd met de klantendienst.
    Vervolgens zou er een technieker langskomen met hoogtewerker op 2/11 om dit te herstellen.( indien ik niet thuis zou zijn zou men mij 59€ aanrekenen, terwijl het probleem buiten !!!) op 2/11 komt er niemand opdagen !!
    Ik krijg een mailtje met een nieuwe afspraak voor 9/11, en ja hoor van hetzelfde laken een broek !!
    vandaag 15/11 was er mij beloofd dat er iemand zou komen om 08h00 met een hoogtewerker om dit op te lossen en ja hoor het is nu 09h30 en nog niemand.


  • Review over: Vakantieveilingen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Heliwens nl is een pure geldklopperij - NIET DOEN !!!!

    heliwens nl pure geldklopperij, wij hebben juist hetzelfde meegemaakt. Ons beklag bij vakantieveilingen neergelegd, die zeiden ons maar te gaan klagen bij heliwens zelf. Wij hadden voor alles reeds betaald, weekend (opleg), aan de venster zitten (opleg), naast de piloot zitten (opleg), hiervoor hadden wij ook geen keuze, wij waren met 3 personen, samen zitten (opleg), gereserveerd tijd van opstijgen (opleg), een uur voor vertrek belde zij ons om te zeggen dat onze opstijgtijd met een uur vertraagd werd. Een wij daar aankwamen werd dit weer niet gerespecteerd en moesten wij nog 2 uur wachten om op te stijgen, wij hadden reeds 10 euro extra betaald om 3 uur vroeger te vertrekken. Vakantieveilingen zouden met heliwens moeten stoppen, geen goede reclame voor vakantieveilingen, ik zeg het in ieder geval graag door voor die bende oplichters. De bende heliwens is dan ook nog klantonvriendelijk op de plek van vertrek.

    Na twee aankopen kon ik plots de derde en vierde per visa niet meer betalen, men zou mij na vier mislukte pogingen een manuele overschrijvng sturen, mijn wokpan die ik goedkoop kon kopen is geannuleerd, een restaurant cheque staat momenteel als te innen via incasso, ik ontving nochtans om de twee dagen mail dat ze snel zullen antwoorden maar krijg binnen de voorgestelde termijn enkel mail dat het te druk is en ze weer met twee dagen uitstel verlengen. Prutsers zijn het


  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nog nooit meegemaakt

    Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wij bestellen een vaatwasser bij Coolblue omdat zij op TV reclame maken dat hij binnen de 3 werkdagen geïnstalleerd zal worden. ( mits bijbetaling van €70 !)
    Na verschillende keren bellen naar Coolblue kreeg ik een email vanuit Nederland met de vraag om naar Nederland te bellen om een afspraak te maken voor de installatie.
    Ik vind dit al raar dat ik moet bellen ipv dat ik opgebeld word vanuit het buitenland maar om alles te bespoedigen heb ik dat dan maar gedaan.
    Het toestel werd geleverd na een 8 tal dagen en de technieker had geen tijd om hem te installeren.
    Na eindeloos veel telefoons met Coolblue en hun Nederlandse installateur en na 3 weken wachten heb ik gevraagd om het toestel geïnstalleerd teug te komen afhalen.
    Met verhalen dat zij de toevloed van bestellingen niet aan kunnen, dat zij 50 vaatwassers op een dag verkopen , dat zij de installaties niet zelf kunnen doen etc. …. Ben ik niet echt gediend.
    Waarom reclame maken op TV als je beloftes gewoon niet waar te maken zijn !!


  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nog nooit meegemaakt

    Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wij bestellen een vaatwasser bij Coolblue omdat zij op TV reclame maken dat hij binnen de 3 werkdagen geïnstalleerd zal worden. ( mits bijbetaling van €70 !)
    Na verschillende keren bellen naar Coolblue kreeg ik een email vanuit Nederland met de vraag om naar Nederland te bellen om een afspraak te maken voor de installatie.
    Ik vind dit al raar dat ik moet bellen ipv dat ik opgebeld word vanuit het buitenland maar om alles te bespoedigen heb ik dat dan maar gedaan.
    Het toestel werd geleverd na een 8 tal dagen en de technieker had geen tijd om hem te installeren.
    Na eindeloos veel telefoons met Coolblue en hun Nederlandse installateur en na 3 weken wachten heb ik gevraagd om het toestel geïnstalleerd teug te komen afhalen.
    Met verhalen dat zij de toevloed van bestellingen niet aan kunnen, dat zij 50 vaatwassers op een dag verkopen , dat zij de installaties niet zelf kunnen doen etc. …. Ben ik niet echt gediend.
    Waarom reclame maken op TV als je beloftes gewoon niet waar te maken zijn !!


  • Review over: Ferratum

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    geld lenen duur maar makkelijk

    geld lenen duur maar makkelijk
    ja daar is niks aan te doen gewoon
    maar het is wel makkelijk als je snel wat geld nodig hebt en dat heb ik geregeld...

    mps176074rttyneg CNGFLbP PCMx 7nucwpV

    mes1396414errtbh Dwohaw5 P9ei 4k3Nm7B

    mis2228613rtjuny AKeSt0b XYxs W0sgryh


  • Review over: Voordeelvanger

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gewoon realistisch zijn

    Twee zaken besteld en beide in goede orde ontvangen. Werken ook uitstekend (tot nu toe toch :-) ).
    Die 80% korting moet je uiteraard met een dikke korrel zout nemen, neem gerust een kilo zout.
    Zo is er op deze moment een 256-delige werkkoffer voor €89 ipv €499.
    Bij Bol.com kost exact dezelfde koffer rond de €135. Dus ze overdrijven wel enorm.
    Als ik mijn eigen ervaring combineer met de negatieve commentaren aangaande de na verkoop service en de kwaliteit kom ik tot volgende conclusie/tips.
    1> Neem de korting met een dikke korrel zout. 80% lijkt leuk maar is gewoon onmogelijk. 30% max
    2> Verwacht geen topkwaliteit.
    3> Gebruik uw gezond verstand.
    4> Gezien de na verkoop blijkbaar ondermaats is raad ik aan om pas NA ontvangst te betalen zodat je zelf nog een troef in handen hebt ingeval er onderhandeld moet worden*. Laat ze maar dreigen.

    * Dat laatste geldt trouwens ook deels voor ebay. Hier moet je wel op voorhand betalen, maar hier staat de verkoper in en vrij zwakke positie, zijnde de uiteindelijke 'feedback'. Zolang je geen feedback gegeven hebt heb je zelf de kaarten in handen en hoopt de verkoper nog op een positieve feedback.

    Kurt

    NLE zijn "dieven"!
    frank

    ik kan je aanraden om een meterstand correctie te laten uit voeren door de netbeheerder, met die gegevens kan je de NLE dagvaarden. Zo ver laten hun het niet komen en betalen jou het teveel betaalde geld terug. ik heb zelf ook nare ervaringen gehad met hun zou binnen 9 maanden in de periode van april t/m september dat ik klant was bij hen 2700 kuub gas verstookt hebben. ik heb ook niet betaalt ik betaalde al 236 eurie per maand wat al veelste veel was. het kwam er dus op neer dat hun mij 1500 eurie verschuldigd waren dus echt de moeite om te doen.


  • Review over: Lexa

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    love your imperfections

    Die reclame trok mij meteen
    Dat is toch prachtig
    Wat ik lelijk vind, vindt hij misschien wel juist mooi
    En het was nog waar ook !!
    Ik vind het niet leuk dat ik zo lang ben, maar toen kwam ik een jongen tegen op Lexa en die zocht juist een langere meid, omdat hij zelf bijna twee meter is.
    Dat komt dus goed uit, want ik ben 1.86 en voor een vrouw is dat best lastig
    Maar hij is meer dan alleen zijn lengte, want ook heel aardig en best knap
    Dat is ook goed
    Hoop dat we nog veel gaan daten en ik ben vast blij met Lexa

    Amen to that!!

    Laat mensen zelf besluiten. Fouten maken hoort bij het leven.