Alle reviews van Joke

  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    6 eetkamerstoelen

    Ik heb 500 euro betaald voor stoelen die ik nooit ontvangen heb. Telefonisch en per mail zijn ze niet bereikbaar en dus je bent gewoon de lul. Pure diefstal is het, en het gaat niet om de minste bedragen. Ik lees mensen die voor duizenden euro's zijn opgelicht. Tijd om deze zaak eens serieus aan te pakken. Ik ben met mijn advocaat bezig om een dossier op te bouwen, zaken zoals negeren, niet terug mailen telefonisch onbereikbaar wordt allemaal meegenomen. Iedereen die zich wil aansluiten kan mij mailen.

    Bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters. Ik zoek zoveel mogelijk ervaringen, indien mogelijk stuur me je verhaal per mail.

    Ik heb net als u en velen hetzelfde probleem. Niet- levering en geen terugbetaling buiten standaardantwoord. Gelukkig heb ik met mastercard betaald en via deze weg heb ik mijn geld terug. Ik vermoed dat mastercard dit geld zal terugvorderen? Misschien een oplossing?

    Ook misschien interessant om te vermelden dat ze vermoedelijk valse reviews op trustpilot geven (alle Engelse namen geven goeie reviews, ik denk niet dat iemand uit Illinois Vlaamse meubelen gaat kopen :-) )

    Ook nog fijn om te weten, ik had meubis nog eventjes laten weten dat bestelling noch terugstorting naar mij nog nodig waren. Uiteraard stond ik nu net op de lijst van terugbetaling :-) Wel 2 weken na ingebrekestelling. En nog steeds levertermijn van 3 à 4 weken op de website van het goed dat ik wou hebben. Bij andere meubelbedrijven zoals bv. leenbakker niet meer te verkrijgen.

    Wij zijn ook het slachtoffer geworden van Meubis.
    Nu hebben wij contact gemaakt met de uitbater en hij ging ons het volledige bedrag van onze boxspring terugbetalen (terwijl dit normaal gezien niet meer mogelijk was), maar het salon wilde ze alsnog leveren op 7/08/2021. Wij gaan nog even afwachten wat het resultaat hiervan gaat zijn, anders springen wij met veel plezier in het rechtzaak verhaal. I’ll keep you posted.

    Ook hele slechte ervaring beloftes, uitstellen van levering keer op keer, geen fatsoenlijk contact mee te maken, zonder enig overleg steeds weer uitstellen, nu weer iets nieuws..ze storten mijn geld terug, tuurlijk een week later nog niks ontvangen, gemailt, over 14 dagen krijg ik het
    Geen corona smoesjes meer maar gewoon leugens!

    Ik wacht en wacht en steeds wordt de levering van het tv meubel uitgesteld. Contact is alleen via onpersoonlijke SMS mogelijk. Dus... Waardeloze firma en vooralsnog niks ontvangen. Wel aanbetaald... Ik heb gevraagd de order dan maar te cancellen, maar dat is niet mogelijk. Dus je zit er mooi aan vast.

    Ook hier eenzelfde verhaal. Een bureau besteld, en betaald. Een dag erna zaken we dat de levering 5 weken was ipv 1 week. Dus direct verzocht om te stoppen. Dat kon niet meer, en nu 5 maanden verder en nog steeds niets. Wij doen graag mee aan de rechtzaak.

    Dankje voor jullie reacties is erg waardevol voor de zaak. Ik laat het er niet bij zitten in elk geval. Wellicht kunnen we samen meer dan alleen. @joke ik had helaas niet met mastercard betaald dus dat is geen optie. @jonathan ben ook wel benieuwd of jij nog wat gehoord hebt?

    Ik heb gisteren officieel aangifte gedaan. Als ik meer weet laat ik het hier weten.

    Diverse mails, zonder enige oplossing.

    Begin dit jaar kleerkast besteld. Ging geleverd worden in juni, dan in week van 13 september. Dan ging ze geleverd worden op 2 oktober. Ging bevestiging krijgen. JE RAAD HET AL, GEEN BEVESTIGING GEEN LEVERING, GEEN ANTWOORD OP MEERDERE SMSEN. GELD AANNEMEN ZIJN ZE GOED IN, ZICH AAN HUN WOORD HOUDEN DAT IS WAT ANDERS. ALS IK DEZE WEEK MIJN KAST NIET HEB DAN EIS IK MIJN GELD TERUG !!!! TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR, DAT KAN IK GELOVEN MET AL DIE NIET NAGEKOMEN BELOFTES VAN HUN. Mag ik ook 5 maanden wachten om de rest van mijn bestelling te betalen ? Mag ik ook niet reageren als ze daarna achter hun geld vragen, dacht het niet. RESTEREND BEDRAG MOET AAN DE CHAUFFEUR BETAALD WORDEN. DAARVOOR MOET ER NATUURLIJK WEL EERST GELEVERD WORDEN !!!!

    @ Merike, ik wil me aansluiten


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    3 1 persoonsbedden, 3 matrassen, boxspring

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling van boxspring waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op de vele mails niet word geantwoord of naar uitvluchten word gezocht. Daar ging het dan om een fout door hun, we gaven hen nogmaals het vertrouwen en vroegen om dan alvast 3 bedden met matras voor onze kinderen te leveren, belofte gekregen dat onze bestelling vorige week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Zelfde excuses, telkens uitstel, telkens geen levering. Zou ook graag krachten bundelen. Mijn betaling is maar rond de 111euro, maar ik haat het als zo'n bedrijven kunnen blijven zo'n praktijken kunnen blijven doen. Heb een vriend die advocaat is. Zal mijn oor ook eens bij hem te luister leggen.

    Wij zitten ook met dit probleem

    Volgens mij word er bij hun niet meer geleverd wegens niet betalen aan leveranciers als je nog je geld niet terug hebt laat iets weten wij staan ook op het punt naar de rechtbank te stappen 0470220441 gr

    Na 6 maand verkeerde matras geleverd, en nog geen salontafel geleverd. Tot bedrag 295€. 2 x per email gevraagd om de bestelling te annuleren en ons het bedrag terug te storten na tevergeefse pogingen van ons. Spijgeen enkel kanaal staat open voor communicatie, geen gsm, geen tel, geen email,

    sta ook op het punt klacht neer te leggen, stuur morgen een mail naar test aankoop, waarvan ik lid ben, deze hebben vrij goede juristen, en deze zullen eerst nagaan of hun argumentatie gegrond is, want meubis steek zich weg achter het mom van Corona en transport, toeleveranciers die niet kunnen leveren, maar dit zal grondig nagekeken worden. Ook zal ik vragen om dit te laten publiceren in het maandelijkse magazine, zodat deze winkel in een heel slecht daglicht zal komen te staan en dat ze na geruime tijd de boel zullen moeten sluiten. Maar deze oplichters praktijken kunnen niet meer door de beugel.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vitrinekast

    Ik wacht al vanaf 08-11-20 op mijn bestelling al meerdere keren uitgesteld ze geven steeds weer een nieuwe leverweek om vervolgens niks meer van ze te horen verzocht te annuleren doen ze niet ze gooien alles op corona zeer slecht bedijf

    Hier het zelfde , ook al sinds oktober 2020 in afwachting van een levering die keer op keer wordt uitgesteld om allerlei redenen, van schroefjes die niet leverbaar zijn tot mails in de spam box tot schaarste in de hout markt tot Corona die bepaalde materialen vertraagd. Ze lossen helemaal niks op en komen telkens met nieuwe excuusjes over de rug van hun fabrikanten (die zelf notabene aangeven helemaal geen leverproblemen te hebben als je navraag doet) het probleem ligt volledig bij de werkwijze van de firma Meubis en beslist niet bij hun toeleveranciers. Die willen en kunnen de kast die we besteld hebben gewoon leveren, maar waarom Meubis hier niet 10-12 weken maar 8 maand voor nodig heeft is iets waar ze zelf blijkbaar het antwoord ook niet op willen geven. Bestel hier niets mensen!

    Hier ook hetzelfde, eigenlijk zouden we een keer met iedereen die hier een klacht heeft staan die kant op gaan. Gewoon vriendelijk verzoeken om ons geld terug te geven.
    Maar eerlijk gezegd denk ik niet eens dat ze bestaan, laat staan dat ze echt meubels verkopen. Is gewoon een oplichtersbende.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv meubel - oktober 202

    Midden oktober 2020 een tv-meubel besteld (toen 3 maanden zwanger) Ondertussen bevallen en is ons zoontje 2 maanden oud, nog steeds niets! Updates krijg je niet, communicatie enkel via sms. Een reden wordt niet gegeven, excuses worden niet eens aangeboden. Ik krijg de indruk dat wanneer het meubel wordt geleverd vooraleer de zoon kan stappen, dat we content gaan mogen zijn.
    Verschrikkelijk service.

    Hier het zelfde was 6 maanden zwanger volledige slaapkamer besteld nog altijd niks ontvangen zoontje is ondertussen 4 maanden ????

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Salontafel, zetel en barkast

    Wij bestelden een eettafel, barkast en zetel bij meubis. Het was een enorme lange levertijd. Toen dan eindelijk de levering kwam, ontbrak de zetel, waren er heel wat fabricagefouten in de barkast die we zelf nog dienden op te oplossen en waren er krassen op de tafelpoten en een putje in het tafelblad. We kregen toen nieuwe tafelpoten. Maar over een nieuw tafelblad of de fabricagefouten werd er niks gezegd. Uiteindelijk na zoveel mails te versturen werd ons ook een nieuw tafelblad beloofd. Hier wachten we nog steeds op en dit is al meer dan 2 maanden geleden. Ik krijg ook al 1 maand geen antwoord meer op mijn mails. Een heel slechte service, slechte kwaliteit en een heel slecht communicatiebeleid als je het mij vraagt.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk. Mastercard heeft ook verzekering voor gebrek van goed! Proberen als je betaald hebt met mastercard (of VISA)


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Begin september 2020

    Wij wachten al bijna 9 maand op een levering van salontafel en matras. Alles door ons keurig betaald. Enkel de leveringen worden niet uitgevoerd. Hebben sterk de indruk dat alles vooraf contant betaald moet zijn vooraleer MEUBIS aangeleverd wordt. Dit bedrijf is niet geloofwaardig. Klanten betalen, maar worden niet geleverd. Alle communicatie kanalen worden afgesloten en/of helemaal niet beantwoord. Wil je niet depressief worden, bestel dan nooit in deze winkel. Betaal nooit op voorhand. Spijtig dat er geen review kan geplaatst worden zonder ster, zij verdienen echt geen ster.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Laten we allemaal vast beginnen met een melding maken van fraude via deze site: fraudehelpdesk.nl


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    zetelbed

    Wij gingen langs in de winkel en besloten een zetel te kopen. Men eiste onmiddellijk een groot bedrag als voorschot en dit diende onmiddellijk betaald te worden! Bij onderhandeling konden we dit voorschotbedrag toch iets naar beneden halen. Wij betaalden het voorschot, maar wachten al MAANDEN op onze zetel die nog steeds niet geleverd is. We kunnen niet bellen, want telefonisch is de firma onbereikbaar. Enkel per sms kan je de personen in kwestie bereiken, om dan te horen via een kort smsje dat de levering telkens per 2 weken wordt uitgesteld... ondertussen blijft men ons zo telkens aan het lijntje houden en is de datum van levering nog steeds niet gekend! Wij zijn alles behalve tevreden en raden deze firma dan ook zeker aan niemand aan!!!!

    Zie mijn review, ben bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters en heb zoveel mogelijk ervaringen nodig.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zetel

    September 2020 zetel bestel nog steeds niets ontvangen
    En terugbataling voorschot komt ook niks
    Ik raad deze winkel niemand aan

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    6 eetkamerstoelen

    Ik heb 500 euro betaald voor stoelen die ik nooit ontvangen heb. Telefonisch en per mail zijn ze niet bereikbaar en dus je bent gewoon de lul. Pure diefstal is het, en het gaat niet om de minste bedragen. Ik lees mensen die voor duizenden euro's zijn opgelicht. Tijd om deze zaak eens serieus aan te pakken. Ik ben met mijn advocaat bezig om een dossier op te bouwen, zaken zoals negeren, niet terug mailen telefonisch onbereikbaar wordt allemaal meegenomen. Iedereen die zich wil aansluiten kan mij mailen.

    Bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters. Ik zoek zoveel mogelijk ervaringen, indien mogelijk stuur me je verhaal per mail.

    Ik heb net als u en velen hetzelfde probleem. Niet- levering en geen terugbetaling buiten standaardantwoord. Gelukkig heb ik met mastercard betaald en via deze weg heb ik mijn geld terug. Ik vermoed dat mastercard dit geld zal terugvorderen? Misschien een oplossing?

    Ook misschien interessant om te vermelden dat ze vermoedelijk valse reviews op trustpilot geven (alle Engelse namen geven goeie reviews, ik denk niet dat iemand uit Illinois Vlaamse meubelen gaat kopen :-) )

    Ook nog fijn om te weten, ik had meubis nog eventjes laten weten dat bestelling noch terugstorting naar mij nog nodig waren. Uiteraard stond ik nu net op de lijst van terugbetaling :-) Wel 2 weken na ingebrekestelling. En nog steeds levertermijn van 3 à 4 weken op de website van het goed dat ik wou hebben. Bij andere meubelbedrijven zoals bv. leenbakker niet meer te verkrijgen.

    Wij zijn ook het slachtoffer geworden van Meubis.
    Nu hebben wij contact gemaakt met de uitbater en hij ging ons het volledige bedrag van onze boxspring terugbetalen (terwijl dit normaal gezien niet meer mogelijk was), maar het salon wilde ze alsnog leveren op 7/08/2021. Wij gaan nog even afwachten wat het resultaat hiervan gaat zijn, anders springen wij met veel plezier in het rechtzaak verhaal. I’ll keep you posted.

    Ook hele slechte ervaring beloftes, uitstellen van levering keer op keer, geen fatsoenlijk contact mee te maken, zonder enig overleg steeds weer uitstellen, nu weer iets nieuws..ze storten mijn geld terug, tuurlijk een week later nog niks ontvangen, gemailt, over 14 dagen krijg ik het
    Geen corona smoesjes meer maar gewoon leugens!

    Ik wacht en wacht en steeds wordt de levering van het tv meubel uitgesteld. Contact is alleen via onpersoonlijke SMS mogelijk. Dus... Waardeloze firma en vooralsnog niks ontvangen. Wel aanbetaald... Ik heb gevraagd de order dan maar te cancellen, maar dat is niet mogelijk. Dus je zit er mooi aan vast.

    Ook hier eenzelfde verhaal. Een bureau besteld, en betaald. Een dag erna zaken we dat de levering 5 weken was ipv 1 week. Dus direct verzocht om te stoppen. Dat kon niet meer, en nu 5 maanden verder en nog steeds niets. Wij doen graag mee aan de rechtzaak.

    Dankje voor jullie reacties is erg waardevol voor de zaak. Ik laat het er niet bij zitten in elk geval. Wellicht kunnen we samen meer dan alleen. @joke ik had helaas niet met mastercard betaald dus dat is geen optie. @jonathan ben ook wel benieuwd of jij nog wat gehoord hebt?

    Ik heb gisteren officieel aangifte gedaan. Als ik meer weet laat ik het hier weten.

    Diverse mails, zonder enige oplossing.

    Begin dit jaar kleerkast besteld. Ging geleverd worden in juni, dan in week van 13 september. Dan ging ze geleverd worden op 2 oktober. Ging bevestiging krijgen. JE RAAD HET AL, GEEN BEVESTIGING GEEN LEVERING, GEEN ANTWOORD OP MEERDERE SMSEN. GELD AANNEMEN ZIJN ZE GOED IN, ZICH AAN HUN WOORD HOUDEN DAT IS WAT ANDERS. ALS IK DEZE WEEK MIJN KAST NIET HEB DAN EIS IK MIJN GELD TERUG !!!! TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR, DAT KAN IK GELOVEN MET AL DIE NIET NAGEKOMEN BELOFTES VAN HUN. Mag ik ook 5 maanden wachten om de rest van mijn bestelling te betalen ? Mag ik ook niet reageren als ze daarna achter hun geld vragen, dacht het niet. RESTEREND BEDRAG MOET AAN DE CHAUFFEUR BETAALD WORDEN. DAARVOOR MOET ER NATUURLIJK WEL EERST GELEVERD WORDEN !!!!

    @ Merike, ik wil me aansluiten


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tv-kast, keukenkast en kapstok

    Begin januari 2021 enkele artikelen online besteld, verwachte levertermijn was toen maart 2021. Tot dusver nog steeds niets ontvangen, levertermijn schuift elke keer enkele weken op! Op de website wordt niets vermeld over langere levertijden, had ik dit op voorhand geweten ging ik nooit besteld hebben.
    Ik heb spijt dat ik deze aankopen heb gedaan, helaas weigeren ze om mijn geld terug te geven. Geen aanrader!!

    Zie mijn review, ben bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters en heb zoveel mogelijk ervaringen nodig.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    @Mow - wat had je precies besteld? Mag ik jouw mail? Dan kunnen we wat ervaringen uitwisselen.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    slaapkamer gekocht op 17 jan 2021

    Ik moet de mensen die een reactie hebben geschreven in negatieve zin hun gelijk geven. Ik heb op 17 jan 2021 een volledige slaapkamer gekocht leverings termein week 14. Niet dus het werd telkens uitgesteld naar week 15,week 23,week 25,week 33 ennu ineens week 35 zonder dat iemand jou een bericht stuurt. Bedankt om ons als klant in de kou laten staan. Moet al maanden op de grond slapen en mijn vrouw op een veldbed. Daar geven ze geen moer om.
    ben 62 jaar hoe halen ze het in hun hoofd om het af te schuiven als overmacht. Dank jullie wel.

    Mocht je interesse hebben, ik ben bezig met een rechtzaak en zoek mensen die ook door Meubis zijn opgelicht.

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    nog geen matras of salontafels ontvangen.

    @ Mow
    Ik ben ook opgelicht en heb interesse.


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    6 eetkamerstoelen

    Ik heb 500 euro betaald voor stoelen die ik nooit ontvangen heb. Telefonisch en per mail zijn ze niet bereikbaar en dus je bent gewoon de lul. Pure diefstal is het, en het gaat niet om de minste bedragen. Ik lees mensen die voor duizenden euro's zijn opgelicht. Tijd om deze zaak eens serieus aan te pakken. Ik ben met mijn advocaat bezig om een dossier op te bouwen, zaken zoals negeren, niet terug mailen telefonisch onbereikbaar wordt allemaal meegenomen. Iedereen die zich wil aansluiten kan mij mailen.

    Bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters. Ik zoek zoveel mogelijk ervaringen, indien mogelijk stuur me je verhaal per mail.

    Ik heb net als u en velen hetzelfde probleem. Niet- levering en geen terugbetaling buiten standaardantwoord. Gelukkig heb ik met mastercard betaald en via deze weg heb ik mijn geld terug. Ik vermoed dat mastercard dit geld zal terugvorderen? Misschien een oplossing?

    Ook misschien interessant om te vermelden dat ze vermoedelijk valse reviews op trustpilot geven (alle Engelse namen geven goeie reviews, ik denk niet dat iemand uit Illinois Vlaamse meubelen gaat kopen :-) )

    Ook nog fijn om te weten, ik had meubis nog eventjes laten weten dat bestelling noch terugstorting naar mij nog nodig waren. Uiteraard stond ik nu net op de lijst van terugbetaling :-) Wel 2 weken na ingebrekestelling. En nog steeds levertermijn van 3 à 4 weken op de website van het goed dat ik wou hebben. Bij andere meubelbedrijven zoals bv. leenbakker niet meer te verkrijgen.

    Wij zijn ook het slachtoffer geworden van Meubis.
    Nu hebben wij contact gemaakt met de uitbater en hij ging ons het volledige bedrag van onze boxspring terugbetalen (terwijl dit normaal gezien niet meer mogelijk was), maar het salon wilde ze alsnog leveren op 7/08/2021. Wij gaan nog even afwachten wat het resultaat hiervan gaat zijn, anders springen wij met veel plezier in het rechtzaak verhaal. I’ll keep you posted.

    Ook hele slechte ervaring beloftes, uitstellen van levering keer op keer, geen fatsoenlijk contact mee te maken, zonder enig overleg steeds weer uitstellen, nu weer iets nieuws..ze storten mijn geld terug, tuurlijk een week later nog niks ontvangen, gemailt, over 14 dagen krijg ik het
    Geen corona smoesjes meer maar gewoon leugens!

    Ik wacht en wacht en steeds wordt de levering van het tv meubel uitgesteld. Contact is alleen via onpersoonlijke SMS mogelijk. Dus... Waardeloze firma en vooralsnog niks ontvangen. Wel aanbetaald... Ik heb gevraagd de order dan maar te cancellen, maar dat is niet mogelijk. Dus je zit er mooi aan vast.

    Ook hier eenzelfde verhaal. Een bureau besteld, en betaald. Een dag erna zaken we dat de levering 5 weken was ipv 1 week. Dus direct verzocht om te stoppen. Dat kon niet meer, en nu 5 maanden verder en nog steeds niets. Wij doen graag mee aan de rechtzaak.

    Dankje voor jullie reacties is erg waardevol voor de zaak. Ik laat het er niet bij zitten in elk geval. Wellicht kunnen we samen meer dan alleen. @joke ik had helaas niet met mastercard betaald dus dat is geen optie. @jonathan ben ook wel benieuwd of jij nog wat gehoord hebt?

    Ik heb gisteren officieel aangifte gedaan. Als ik meer weet laat ik het hier weten.

    Diverse mails, zonder enige oplossing.

    Begin dit jaar kleerkast besteld. Ging geleverd worden in juni, dan in week van 13 september. Dan ging ze geleverd worden op 2 oktober. Ging bevestiging krijgen. JE RAAD HET AL, GEEN BEVESTIGING GEEN LEVERING, GEEN ANTWOORD OP MEERDERE SMSEN. GELD AANNEMEN ZIJN ZE GOED IN, ZICH AAN HUN WOORD HOUDEN DAT IS WAT ANDERS. ALS IK DEZE WEEK MIJN KAST NIET HEB DAN EIS IK MIJN GELD TERUG !!!! TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR, DAT KAN IK GELOVEN MET AL DIE NIET NAGEKOMEN BELOFTES VAN HUN. Mag ik ook 5 maanden wachten om de rest van mijn bestelling te betalen ? Mag ik ook niet reageren als ze daarna achter hun geld vragen, dacht het niet. RESTEREND BEDRAG MOET AAN DE CHAUFFEUR BETAALD WORDEN. DAARVOOR MOET ER NATUURLIJK WEL EERST GELEVERD WORDEN !!!!

    @ Merike, ik wil me aansluiten


  • Review over: HelloFresh

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    21/03/2021

    Box besteld en betaald, dag erna plots geannuleerd en geld terug gestort + account verwijderd. Niemand van hallofresh heeft contact met mij opgenomen om te zeggen waarom, geen e-mail gekregen.
    Daarom klantensevice 0/10 !!


  • Review over: Willie

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gratis vibrator


    Op zoek naar een spannend speeltje voor als ik weer eens 's avonds alleen in bed lig...
    En toen kwam ik bij Willie, daar had ik eerder wel eens wat besteld en dat ging toen heel snel en veilig verpakt. De buurvrouw had niks gezien... En ik wil dat het een beetje snel geleverd word, want ja, je wil het natuurlijk snel gebruiken ook, waarom koop je het anders.


    Maar nu zag ik dus dat ze daar gratis vibrators uitdelen haha! Zal vast een tijdelijke actie zijn, maar ik heb het maar snel besteld! Wel 2,95 verzendkosten, maar dat is niet zoveel. Dus meteen maar wat meer dingetjes erbij gedaan, een sexy opbergtasje en sexy batterijen. Als je toch bezig bent...

    Leuke winkel dit!


  • Review over: Ticketmaster

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Justin Bieber kaartjes

    Heb kaartjes gekocht voor Justin Bieber via ticketmaster. Nou ja, ééntje dan.
    Echt zooo stom. Ik stond megalang in de rij, maar goed dat had ik wel verwacht: hallo, het is JUSTIN BIEBER!! Maar toen ik dus eindelijk aan de beurt was, en vooraf al had geselecteerd dat ik TWEE kaartjes wilde, was er ineens nog maar eentje beschikbaar.
    Nou, je gaat mij niet vertellen dat ik TOEVALLIG het allerlaatste kaartje had. Echt superstom. Wilde met een vriendin gaan, maar ga nu dus waarschijnljik alleen naar dat concert. Wel heel gaaf dat ik eindelijk naar Justin kan, ik ben een echte belieber, maar vind het heel stom van Ticketmaster dat ik nu alleen moet want volgens mij komt het gewoon omdat hun website het niet goed deed. Misschien door de drukte van al die mensen, maar daar zou die website toch tegen moeten kunnen?!