Alle reviews van Kris

  • Review over: IXINA

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Keuken

    Ik heb mijn keuken laten plaatsen in 2017. De plaatsing verliep vlot, behalve de elektrische toestellen, want die waren nog niet geleverd van fabriek uit. Elke keer als ik belde, bleek het de fout te zijn van het fabriek en niet van ixina. Maar enfin, dit is uiteindelijk opgelost geraakt.
    Al enkele weken is er een scharnier kapot van de grote frigo die wij laten installeren hebben. Ik heb contact opgenomen met ixina en er is onmiddellijk contact opgenomen met bauknecht/whirlpool. Ik heb na enige tijd zelf moeten bellen voor afspraak met hen, want blijkbaar niks doorgekomen naar het fabriek. Ixina had ons gezeg dat wij geen kosten zouden hebben, want alles was nog volledig in garantie.
    Als puntje bij paaltje kwam hebben we de vervoersonkosten moeten betalen, die meer bedroegen als de kost van een scharnier. En als ik daarna contact opnam met ixina dan werd er gezegd oh dat wisten wij niet en daar kunnen wij niks aandoen. Straf.
    Ook heeft de technieker ons meegedeeld dat dit probleel zich wel ons om de zoveel tijd zou kunnen voordoen. Want blijkbaar zijn die zware deuren niet voorzien voor die scharnieren en is dit een ontwerpfout bij ixina. Tja ...
    Volgende keer mijn man het laten oplossen, maar eigenlijk zou het niet mogen!!!
    Niet zo tevreden van de service achteraf. Een antwoord van oh dat wisten wij niet, kan niet!


  • Review over: Art & Craft

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beste service

    Frigo besteld welke wij verkeerde kleur hadden besteld.
    1 mailtje en 2 dagen nadien zonder morren een omruiling.
    Daar zien ze me terug!!