Alle reviews van L. Sahin

  • Review over: Foto de Vakman

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Camera gekocht

    Ik heb onlangs een camera gekocht bij de winkel en ik ben echt blij met mijn aankoop. De medewerkers hebben de camera speciaal voor mij opzij gezet, wat ik echt apprecieer. Jammer genoeg ging de camera kapot binnen de garantieperiode, maar ik had snel en goed contact met de klantendienst over de reparatie. Ze hebben ervoor gezorgd dat de camera snel ter reparatie werd aangeboden en teruggestuurd werd. De service die ze geleverd hebben was top en ik ben er echt dankbaar voor. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan anderen.


  • Review over: OnePlus

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    schermprobleem

    Ik ben echt teleurgesteld in de klantensupport van jullie bedrijf. Na een software-update verscheen er plots een roze verticale lijn op mijn scherm. Op de community pagina las ik dat jullie gratis schermvervanging aanbieden, zelfs als de garantieperiode verstreken is. Dus nam ik contact op met de klantenservice via WhatsApp en werd gelinkt aan een agent genaamd K Raj. Ondanks dat ik alle informatie gaf, bleef de agent volhouden dat ik naar een servicecenter moest gaan voor een diagnose door hun ingenieurs. Mijn specifieke vraag was over de echtheid van de informatie over de gratis schermvervanging op de community pagina. Spijtig genoeg leek de agent niet in staat om mijn vraag te beantwoorden en bleef dezelfde reactie kopiëren en plakken, zonder mijn zorgen serieus te nemen. Toen ik vroeg om te stoppen met kopiëren en plakken en gewoon mijn vragen te beantwoorden, werd de chat plots afgebroken en kreeg ik een enquêtelink. Ik ben echt ontgoocheld in de ondersteuning die ik gekregen heb, zeker gezien het aanzienlijke bedrag dat ik betaald hebt voor mijn apparaat. Mijn telefoon heeft geen fysieke schade of problemen met vloeistof en werkt verder prima, behalve die roze verticale lijn op het scherm. Ik wil duidelijkheid of OnePlus de belofte van gratis schermvervanging zal nakomen voor problemen veroorzaakt door hun software. Het gebrek aan een bevredigend antwoord van het ondersteuningsteam heeft me gefrustreerd en ontevreden achtergelaten over de klantenservice. Ik hoop snel op een oplossing om verdere stappen te vermijden, inclusief mogelijk juridische acties.