
Euroflorist Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Alle reviewsEuroflorist
Alle reviews (20)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Supergroot boeket
Ik wil heel even euroflorist bedanken want ik had een boeket(je) besteld voor mijn oma die in het zuikenhuis lag. Toen werd ik gebeld dat ze mijn preciese bloem die ik besteld had niet meer hadden en of dat erg was. Ik wilde graag blauwe (achtige) bloemen want daar houdt ze van. Dus zolang het maar blauwig was, was het ok. Toen ik zelf een paar dagen later naar het ziekenhuis ging om mijn oma te bezoeken bleek het boeket 2x zo groot te zijn als dat ik besteld had. Ze gaven aan dat ze dit gedaan hadden omdat ik niet de bloemen had gekregen die ik besteld had in eerste instantie. Nou prima, mijn oma was heel erg blij!!
Ik ben niet tevreden over de betaling omdat ik daar geen bevestiging van kreeg of er overheen gekeken heb. Zodoende heb ik bij een andere bloemist, die een pak goedkoper is, een nieuwe bestelling gedaan bestemd voor levering aan dezelfde persoon. Die gaat m.a.w. twee bloemenpakketten aan haar deur geleverd krijgen wat uiteraard niet mijn bedoeling is.
Er is blijkbaar geen mogelijkheid om de bestelling ongedaan te maken en de factuur te annuleren. Euroflorist rekent bijna 10,00 € extra aan voor levering aan huis. Intussen vond ik andere online floristen die niets extra aanrekenen hiervoor.Hier geloof ik geen bal van: communiceren is zeker niet hun sterkste kant en zomaar een commerciële tegemoetkoming doen, daar hebben ze bij euroflorist nog nooit van gehoord
Na een klacht werd er snel een commerciële geste gedaan en werd een nieuw en mooi boeket Er geleverd samen met een woordje met excuses.
Fleuristen: wees op uw hoede! We leven in 2021, mensen sturen foto's van het boeket door!Ik had rouwboeket besteld het leek er niet op wat ik had besteld heel weinig bloemen ik heb heel de week gebeld slechte service het boeket was ook 62 euro nou ik koop er nooit niks meer wat slecht daar
Roze bloemenboeket van € 50
Bij de levering werd een bijna verwelkt en zielig boeket afgegeven.
Ik heb klacht ingediend en kreeg heel snel een antwoord met als commerciële geste de levering van een nieuw en mooi boeket samen met een woordje met excuses. Dit heeft alles goedgemaakt!
We zijn zeer tevreden over de vlotte en vriendelijke communicatie bij Euroflorist en uiterst tevreden over hun begrip en de daarop volgende commerciële geste!Na 3 dagen waren de beste bloemen na 3 dagen verwelkt. Kostprijs 99 euro!
Passend en gemakkelijk
Een goede vriendin van mij ging door een moeilijke periode, ik zal hier niet in details treden, maar een bloemetje was het minste wat ik kon doen. Langsgaan was niet wenselijk in de situatie en zo kwam ik uit bij Euroflorist. Online bestel je een boeket naar keuze en dat wordt dan bezorgd. Erg gemakkelijk en zo kon ik toch iets laten weten met meer dan een kaartje.
ideaal concept
al een aantal keer een vriendin verrast met een bosje bloemen op te sturen.
Het is handig bestellen en altijd een grote verrassing voor de ontvanger.
prijs valt mij alles mee, de reactie van de ontvangers is telkens onbetaalbaar!Had op vrijdag 11 december een kerststuk besteld om op die dag geleverd te worden voor een VERJAARDAG ! Middelgroot aan € 35,00. Het is pas op zondag geleverd omdat ze geen amaryllissen hadden hebben ze gezegd bij de levering. Daar heeft de klant geen boodschap aan. Het was een "onnozel stukje " zei mijn dochter met een KNOL en een dennentak en twee denappels. Mijn dochter is naar de winkel geweest omdat op de knol ook nog € 9,00 stond. En ze vertelde in de winkel dat .....klein, medium of groot geen verschil was. Waarom dan meer betalen?
Ik kan bij mijn eerste bestelling alleen maar een dikke 0 geven ! ! ! Over heel de lijn een grote teleurstelling. YPBloemen
Euroflorist is zijn geld niet waard. Blijf ervan weg. Zeer slechte ervaring. Ondermaatse service
Mijn zoon bestelde een boeket van 50,00 € voor mij, voor een zeer speciale en emotionele gelegenheid. De ruiker die Euroflorist toont op de website is prachtig, het type Groot Hart met vele bloemen , een 5-tal rozen, evenveel anjers en fresia's. Mijn zoon bestelde de Maxi versie, wat dus echt uitbundig had moeten zijn.
Ik ontving een klein minitieus boeketje met 2 kleine roosjes en 2 anjers. Echt zijn geld niet waard. Dit koop je in elke supermarkt voor minder dan 10,00 € en zelfs veel minder.
Ik stuurde een mail aan hen mét foto's van het ondermaats boeket dat werd geleverd zodat zij konden zien dat er inderdaad slechts enkele bloemen in het boeket zaten en het boeketje echt heel klein was. Ik ben mijn kleinste vaasje gaan zoeken om het in te zetten.
Ik kreeg als antwoord dat er op dat ogenblik niet voldoende bloemen beschikbaar waren om aan de bestelling te kunnen voldoen en zij er aldus niets konden aan doen dat het Maxi boeket met de vele bloemen niet kon worden geleverd. Van een compensatie in de prijs of een nieuw boeket op een ander tijdstip, geen sprake.
Dit is PURE OPLICHTERIJ waar ik niet mee gediend ben.
Ik raad aldus iedereen aan weg te blijven van deze site, service echt beneden alle peil en een klantenservice die de klanten nog meer kwaad maakt dan tevreden wil stellen.Een boeket
Ik bestelde een boeket voor de verjaardag van mijn vrouw. Wanneer ik thuis kwam en zag wat er geleverd werd viel ik achterover en was het beschamend. Jammer dat ik hier geen foto kan toevoegen van dat wat op hun site geadverteerd wordt en wat geleverd werd. Maar neem van me aan dat dit absoluut niet over een kwam.
Dag na levering stuurde ik een e-mail om dit aan te kaarten met als antwoord: "Wij hebben de foto en de informatie die u ons stuurde geanalyseerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het boeket dat door de bloemist werd geleverd de juiste afmetingen had. De grootte van een boeket, plant of arrangement hangt af van de prijs van de bloem op de dag van levering, de beschikbaarheid en de manier waarop de bloemist een boeket samenstelt. Wij wijzen erop dat in het geval van vervangende bloemen of planten, deze van gelijke of grotere waarde zullen zijn dan de oorspronkelijke bestelling."Verrassing voor mijn moeder e.a.
Al geef ik liever een bloemetje in levende lijven, soms vind ik het ook juist leuk om een boeketje op te sturen. Als verrassinkje. Mijn moeder was er in ieder geval heel blij verrast mee!
Altijd handig joh voor moeders!
Bloemen besteld trouwdag
Bloemen besteld voor onze achtste trouwdag
Levering was op de aangegeven dag gelukt en het boeket bleek zeer schoon!Prima boeketje
Prima boeketje hoor! Precies zoals op de foto en dat is niet bij elke online bloemen winkel zo.
schoon boeketje voor moeder
het was een schoon boeketje voor mijn moeder geworden
niet erg groot maar ook niet erg duur. ...
Anderen bekeken ook

Centrum Voor Avondonderwijs
Heb je het gevoel dat je nog wat kennis mist of wil je weer helemaal op de hoogte zijn van een bepaald onderwerp? Een extra opleiding staat goed op...

FloraQueen
Zeg het met bloemen! Iedereen heeft wel een keer een bosje bloemen of een ruiker gekocht voor een andere of zelf ontvangen. Bloemen zijn veelal bru...

Regiobloemist
Ben je dol op bloemen en wil je graag weten waar je er online kunt bestellen? Dan zou het aanbod van Regiobloemist misschien wel iets voor jou kunn...

Bloomscape
Thuis zijn en toch het gevoel hebben van de natuur. Dat is de toegevoegde waarde van planten in huis. Behalve dat planten het huis een rustgevende ...
Ik bestelde op zondag bloemen die maandag moesten geleverd worden bij een vriendin. Ik had alles betaald en kreeg een orderbevestiging. Maandag kreeg ik via spam een bericht dat ze de bloemen niet konden leveren die dag. Kunnen ze niet ineens zeggen dat ze de bloemen niet kunnen leveren.