
Euroflorist
Alle reviewsEuroflorist
Alle reviews (33)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Supergroot boeket
Ik wil heel even euroflorist bedanken want ik had een boeket(je) besteld voor mijn oma die in het zuikenhuis lag. Toen werd ik gebeld dat ze mijn preciese bloem die ik besteld had niet meer hadden en of dat erg was. Ik wilde graag blauwe (achtige) bloemen want daar houdt ze van. Dus zolang het maar blauwig was, was het ok. Toen ik zelf een paar dagen later naar het ziekenhuis ging om mijn oma te bezoeken bleek het boeket 2x zo groot te zijn als dat ik besteld had. Ze gaven aan dat ze dit gedaan hadden omdat ik niet de bloemen had gekregen die ik besteld had in eerste instantie. Nou prima, mijn oma was heel erg blij!!
Ik ben niet tevreden over de betaling omdat ik daar geen bevestiging van kreeg of er overheen gekeken heb. Zodoende heb ik bij een andere bloemist, die een pak goedkoper is, een nieuwe bestelling gedaan bestemd voor levering aan dezelfde persoon. Die gaat m.a.w. twee bloemenpakketten aan haar deur geleverd krijgen wat uiteraard niet mijn bedoeling is.
Er is blijkbaar geen mogelijkheid om de bestelling ongedaan te maken en de factuur te annuleren. Euroflorist rekent bijna 10,00 € extra aan voor levering aan huis. Intussen vond ik andere online floristen die niets extra aanrekenen hiervoor.Hier geloof ik geen bal van: communiceren is zeker niet hun sterkste kant en zomaar een commerciële tegemoetkoming doen, daar hebben ze bij euroflorist nog nooit van gehoord
Na een klacht werd er snel een commerciële geste gedaan en werd een nieuw en mooi boeket Er geleverd samen met een woordje met excuses.
Fleuristen: wees op uw hoede! We leven in 2021, mensen sturen foto's van het boeket door!Ik had rouwboeket besteld het leek er niet op wat ik had besteld heel weinig bloemen ik heb heel de week gebeld slechte service het boeket was ook 62 euro nou ik koop er nooit niks meer wat slecht daar
Roze bloemenboeket van € 50
Bij de levering werd een bijna verwelkt en zielig boeket afgegeven.
Ik heb klacht ingediend en kreeg heel snel een antwoord met als commerciële geste de levering van een nieuw en mooi boeket samen met een woordje met excuses. Dit heeft alles goedgemaakt!
We zijn zeer tevreden over de vlotte en vriendelijke communicatie bij Euroflorist en uiterst tevreden over hun begrip en de daarop volgende commerciële geste!Na 3 dagen waren de beste bloemen na 3 dagen verwelkt. Kostprijs 99 euro!
Passend en gemakkelijk
Een goede vriendin van mij ging door een moeilijke periode, ik zal hier niet in details treden, maar een bloemetje was het minste wat ik kon doen. Langsgaan was niet wenselijk in de situatie en zo kwam ik uit bij Euroflorist. Online bestel je een boeket naar keuze en dat wordt dan bezorgd. Erg gemakkelijk en zo kon ik toch iets laten weten met meer dan een kaartje.
ideaal concept
al een aantal keer een vriendin verrast met een bosje bloemen op te sturen.
Het is handig bestellen en altijd een grote verrassing voor de ontvanger.
prijs valt mij alles mee, de reactie van de ontvangers is telkens onbetaalbaar!Had op vrijdag 11 december een kerststuk besteld om op die dag geleverd te worden voor een VERJAARDAG ! Middelgroot aan € 35,00. Het is pas op zondag geleverd omdat ze geen amaryllissen hadden hebben ze gezegd bij de levering. Daar heeft de klant geen boodschap aan. Het was een "onnozel stukje " zei mijn dochter met een KNOL en een dennentak en twee denappels. Mijn dochter is naar de winkel geweest omdat op de knol ook nog € 9,00 stond. En ze vertelde in de winkel dat .....klein, medium of groot geen verschil was. Waarom dan meer betalen?
Ik kan bij mijn eerste bestelling alleen maar een dikke 0 geven ! ! ! Over heel de lijn een grote teleurstelling. YPArrangement floral
J'ai commandé un arrangement floral à 32,90 euros (Printemps en fête - le plus grand bouquet). On m'a appelée pour me demander de remplacer une des sortes de fleurs par des germinis. J'ai accepté. La personne à laquelle j'ai envoyé un splendide arrangement s'est retrouvée avec 12 germini (gerbera), fleurs qu'on trouve en ligne pour moins de 15 euros.
J'ai soumis une réclamation (BE1946206).
Voici la splendide réponse du service client:
"NOus voyons que vous avez donner votre accord pour la livraison d’un bouquet de germini – le fleuriste a donc livré un bouquet de germini."
J'ai répondu à cela que donner son autorisation de modifier une sorte de fleurs dans un arrangement n'est pas la même chose que de remplacer toutes les fleurs par des germinis (et envoyer un bouquet deux fois moins cher par la même occasion).
Depuis plus de nouvelles bien sûr. J'ai posté une critique sur Trustworthy, et Euroflorist m'a conseillé de réclamer. Il me semble que mon commentaire mettait clairement en évidence que j'avais déjà réclamé et que leur réponse était inadéquate.
Dommage qu'on ne puisse pas mettre des photos sur cette revue. Le bouquet commandé comparé au bouquet reçu est très parlant. Scandaleux, même.
Tant que j'y suis... j'avais commandé 2 bouquets pour la même adresse, et la livraison m'a été comptée deux fois.
Donc Euroflorist, si vous lisez ceci, vous avez mon adresse email, mon numéro de réclamation, et la photo du bouquet. Je pense que vous avez tous les éléments pour soit me rembourser cette commande, soit faire livrer un véritable arrangement floral à cette personne.Boeket bloemen
Bloemen nooit ontvangen, klantendienst geen hulp. Beweren dat mijn grootouders niet thuis waren en de bloemen naast het huis geleverd waren. Ze waren heel de dag thuis en niets te vinden, ook niet bij de buren.
Verrassing voor mijn moeder e.a.
Al geef ik liever een bloemetje in levende lijven, soms vind ik het ook juist leuk om een boeketje op te sturen. Als verrassinkje. Mijn moeder was er in ieder geval heel blij verrast mee!
Altijd handig joh voor moeders!
Bloemen besteld trouwdag
Bloemen besteld voor onze achtste trouwdag
Levering was op de aangegeven dag gelukt en het boeket bleek zeer schoon!Prima boeketje
Prima boeketje hoor! Precies zoals op de foto en dat is niet bij elke online bloemen winkel zo.
schoon boeketje voor moeder
het was een schoon boeketje voor mijn moeder geworden
niet erg groot maar ook niet erg duur. ...Zonnebloemen boeket groot
Bestellen ging soepel, zelfde dag ook geleverd maar daar houdt het echt op. 40 euro voor een bos zonnebloemen, er zaten 3 zonnebloemen in en nog een 3 tal rozen en twee gerbera's. Belachelijke prijs. Ook een kaartje mee besteld was mijn boodschap uitgeprint op een reclamefolder van een ander bedrijf. Echt heel erg slecht. Klacht werd ruim een week later op gereageerd, het boeket was niet bij mij bezorgd, ontvanger had geen foto's gemaakt. Bloemen waren al na 3 dagen dood dus al lang en breed weg. Zonder foto konden ze niets doen. Bizar slechte service, NOOIT weer, wat een oplichters.
Bloemen (luxe) & kaartje
Had een super groot boekt besteld voor onze eerst trouwjubileum. Maar dit had ik toch beter ergens anders kunnen doen.
De bloemen werden niet op de dag bezorgd waarvoor wel was betaald. De volgende ochtend ging ik kijken of er post was en toen lag er een boekt op de grond voor de deur op onze stoep.... Boeket lag er denk ik al een tijd want was niet echt vochtig meer o.i.d..
Aanbellen was ook niet gedaan door de bezorger.
Ook het boekt was niet van al te beste kwaliteit. Dinsdag lag deze op de stoep en vrijdag konden we deze al weggooien omdat ze al helemaal verwelkt waren.
Al met al niet de service en kwaliteit wat je mag verwachten voor €54,98.
Ook nog opvolging bij de Eurflorist word ik beperkt geholpen. Na een mailtje te sturen kreeg ik bevestiging van mijn klacht met een ticketnummer, met te tevens de vermelding dat ik binnen drie werkdagen een reactie zou krijgen. Deze bleef uit. Toen ik zelf belde vonden ze zelf de service ook niet in orde en zouden contact opnemen met de bloemist. Na twee weken geen reactie heb ik zelf nog maar eens gemaild (en na geen reactie) nog maar eens gebeld.
Ze gaan er weer achteraan, hopelijk nu met meer resultaat...één boeket bloemen
Euroflorist levert niet, communiceert niet en neemt geen verantwoordelijkheid, maar verschuilt zich achter de locale bloemist, hun partner. Ik moest zelf meermalen bellen, heb uiteindelijk een week later de bloemen ontvangen en zelf mogen bezorgen. Euroflorist bood wel een korting op een volgende levering, die ik nooit bij hen zal plaatsen. Een volgende keer bestel ik direct bij de bloemist om de hoek, niet via Euroflorist.
2 boeketten pioenrozen
Een boeket was een tractatie voor mezelf en dat was prima in orde.
Het andere was een verjaardagboeket voor mijn dochter en was een echte afknapper: pas 's avonds laat geleverd, helemaal verpieterd, foute kleur, zelfs geen takje groen erbij, en dat voor zo'n duur boeket! Dit was dus mijn eerste en meteen ook laatste aankoop via Euroflorist, wat een schande!Bloemen
Bloemen besteld voor verjaardag. Werden pas om 19u geleverd. Prijs kwaliteit absoluut niet naar verhouding. Voor die prijs vind je makkelijk boeketten van quasi dubbele grote in omgeving.
Blijkbaar staat in de review dat ik opnieuw zo bestellen, moet op NEEN staan, maar kan niet meer aanpassen.
Boeket
Verkeerde bestelling, ik heb totaal iets anders ontvangen dan dat ik besteld had. Het ergste vind ik nog de slechte klantenservice, ik krijg na anderhalve maand nog steeds geen antwoord!!! Wij zouden graag ons geld terug willen.
Geen bloemen !
Bloemen voor mijn vrouw haar verjaardag besteld levering 24/03 geen bloemen gezien ! Ben op 25/03 nog altijd aan het wachten ! (Betaald met QR code) Hoop dat ik nu nog mijn geld terug krijg ?
Boeket 44 €
Welgeteld 4 bloemen voor 44€ en 1 week te laat geleverd.
Een schandeBoeket bloemen
Levering niet op afgesproken verjaardag!
Bellen naar tel binnen kantooruren gat bericht dat ze gesloten zijn.
Onbetrouwbaar en schandalige organisatie,
Nooit meer. Ik sta met rode kaken hier,
Anderen bekeken ook


Regiobloemist
Ben je dol op bloemen en wil je graag weten waar je er online kunt bestellen? Dan zou het aanbod van Regiobloemist misschien wel iets voor jou kunn...

FloraQueen
Zeg het met bloemen! Iedereen heeft wel een keer een bosje bloemen of een ruiker gekocht voor een andere of zelf ontvangen. Bloemen zijn veelal bru...

Ik bestelde op zondag bloemen die maandag moesten geleverd worden bij een vriendin. Ik had alles betaald en kreeg een orderbevestiging. Maandag kreeg ik via spam een bericht dat ze de bloemen niet konden leveren die dag. Kunnen ze niet ineens zeggen dat ze de bloemen niet kunnen leveren.