Euroflorist

Alle reviews

Euroflorist

52% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?

N
Nadine
Ik wil heel even euroflorist bedanken want ik had een boeket(je) besteld voor mijn oma die in het zuikenhuis lag. Toen werd ik gebeld dat ze mijn preciese bloem die ik besteld had niet meer hadden ...Lees verder
A
Ann Ceyssens
Bij de levering werd een bijna verwelkt en zielig boeket afgegeven. Ik heb klacht ingediend en kreeg heel snel een antwoord met als commerciële geste de levering van een nieuw en mooi boeket samen...Lees verder
A
A. van G..
Een goede vriendin van mij ging door een moeilijke periode, ik zal hier niet in details treden, maar een bloemetje was het minste wat ik kon doen. Langsgaan was niet wenselijk in de situatie en zo ...Lees verder
I
Imke
al een aantal keer een vriendin verrast met een bosje bloemen op te sturen. Het is handig bestellen en altijd een grote verrassing voor de ontvanger. prijs valt mij alles mee, de reactie van de ...Lees verder
N
Nathalie W
J'ai commandé un arrangement floral à 32,90 euros (Printemps en fête - le plus grand bouquet). On m'a appelée pour me demander de remplacer une des sortes de fleurs par des germinis. J'ai accepté. ...Lees verder

Alle reviews (33)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Supergroot boeket

    Ik wil heel even euroflorist bedanken want ik had een boeket(je) besteld voor mijn oma die in het zuikenhuis lag. Toen werd ik gebeld dat ze mijn preciese bloem die ik besteld had niet meer hadden en of dat erg was. Ik wilde graag blauwe (achtige) bloemen want daar houdt ze van. Dus zolang het maar blauwig was, was het ok. Toen ik zelf een paar dagen later naar het ziekenhuis ging om mijn oma te bezoeken bleek het boeket 2x zo groot te zijn als dat ik besteld had. Ze gaven aan dat ze dit gedaan hadden omdat ik niet de bloemen had gekregen die ik besteld had in eerste instantie. Nou prima, mijn oma was heel erg blij!!

    Ik bestelde op zondag bloemen die maandag moesten geleverd worden bij een vriendin. Ik had alles betaald en kreeg een orderbevestiging. Maandag kreeg ik via spam een bericht dat ze de bloemen niet konden leveren die dag. Kunnen ze niet ineens zeggen dat ze de bloemen niet kunnen leveren.

    Ik ben niet tevreden over de betaling omdat ik daar geen bevestiging van kreeg of er overheen gekeken heb. Zodoende heb ik bij een andere bloemist, die een pak goedkoper is, een nieuwe bestelling gedaan bestemd voor levering aan dezelfde persoon. Die gaat m.a.w. twee bloemenpakketten aan haar deur geleverd krijgen wat uiteraard niet mijn bedoeling is.
    Er is blijkbaar geen mogelijkheid om de bestelling ongedaan te maken en de factuur te annuleren. Euroflorist rekent bijna 10,00 € extra aan voor levering aan huis. Intussen vond ik andere online floristen die niets extra aanrekenen hiervoor.

    Hier geloof ik geen bal van: communiceren is zeker niet hun sterkste kant en zomaar een commerciële tegemoetkoming doen, daar hebben ze bij euroflorist nog nooit van gehoord

    Na een klacht werd er snel een commerciële geste gedaan en werd een nieuw en mooi boeket Er geleverd samen met een woordje met excuses.
    Fleuristen: wees op uw hoede! We leven in 2021, mensen sturen foto's van het boeket door!

    Ik had rouwboeket besteld het leek er niet op wat ik had besteld heel weinig bloemen ik heb heel de week gebeld slechte service het boeket was ook 62 euro nou ik koop er nooit niks meer wat slecht daar


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Roze bloemenboeket van € 50

    Bij de levering werd een bijna verwelkt en zielig boeket afgegeven.
    Ik heb klacht ingediend en kreeg heel snel een antwoord met als commerciële geste de levering van een nieuw en mooi boeket samen met een woordje met excuses. Dit heeft alles goedgemaakt!
    We zijn zeer tevreden over de vlotte en vriendelijke communicatie bij Euroflorist en uiterst tevreden over hun begrip en de daarop volgende commerciële geste!

    Na 3 dagen waren de beste bloemen na 3 dagen verwelkt. Kostprijs 99 euro!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Passend en gemakkelijk

    Een goede vriendin van mij ging door een moeilijke periode, ik zal hier niet in details treden, maar een bloemetje was het minste wat ik kon doen. Langsgaan was niet wenselijk in de situatie en zo kwam ik uit bij Euroflorist. Online bestel je een boeket naar keuze en dat wordt dan bezorgd. Erg gemakkelijk en zo kon ik toch iets laten weten met meer dan een kaartje.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    ideaal concept

    al een aantal keer een vriendin verrast met een bosje bloemen op te sturen.
    Het is handig bestellen en altijd een grote verrassing voor de ontvanger.
    prijs valt mij alles mee, de reactie van de ontvangers is telkens onbetaalbaar!

    Had op vrijdag 11 december een kerststuk besteld om op die dag geleverd te worden voor een VERJAARDAG ! Middelgroot aan € 35,00. Het is pas op zondag geleverd omdat ze geen amaryllissen hadden hebben ze gezegd bij de levering. Daar heeft de klant geen boodschap aan. Het was een "onnozel stukje " zei mijn dochter met een KNOL en een dennentak en twee denappels. Mijn dochter is naar de winkel geweest omdat op de knol ook nog € 9,00 stond. En ze vertelde in de winkel dat .....klein, medium of groot geen verschil was. Waarom dan meer betalen?
    Ik kan bij mijn eerste bestelling alleen maar een dikke 0 geven ! ! ! Over heel de lijn een grote teleurstelling. YP


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Arrangement floral

    J'ai commandé un arrangement floral à 32,90 euros (Printemps en fête - le plus grand bouquet). On m'a appelée pour me demander de remplacer une des sortes de fleurs par des germinis. J'ai accepté. La personne à laquelle j'ai envoyé un splendide arrangement s'est retrouvée avec 12 germini (gerbera), fleurs qu'on trouve en ligne pour moins de 15 euros.
    J'ai soumis une réclamation (BE1946206).
    Voici la splendide réponse du service client:
    "NOus voyons que vous avez donner votre accord pour la livraison d’un bouquet de germini – le fleuriste a donc livré un bouquet de germini."
    J'ai répondu à cela que donner son autorisation de modifier une sorte de fleurs dans un arrangement n'est pas la même chose que de remplacer toutes les fleurs par des germinis (et envoyer un bouquet deux fois moins cher par la même occasion).
    Depuis plus de nouvelles bien sûr. J'ai posté une critique sur Trustworthy, et Euroflorist m'a conseillé de réclamer. Il me semble que mon commentaire mettait clairement en évidence que j'avais déjà réclamé et que leur réponse était inadéquate.
    Dommage qu'on ne puisse pas mettre des photos sur cette revue. Le bouquet commandé comparé au bouquet reçu est très parlant. Scandaleux, même.
    Tant que j'y suis... j'avais commandé 2 bouquets pour la même adresse, et la livraison m'a été comptée deux fois.
    Donc Euroflorist, si vous lisez ceci, vous avez mon adresse email, mon numéro de réclamation, et la photo du bouquet. Je pense que vous avez tous les éléments pour soit me rembourser cette commande, soit faire livrer un véritable arrangement floral à cette personne.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket bloemen

    Bloemen nooit ontvangen, klantendienst geen hulp. Beweren dat mijn grootouders niet thuis waren en de bloemen naast het huis geleverd waren. Ze waren heel de dag thuis en niets te vinden, ook niet bij de buren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verrassing voor mijn moeder e.a.

    Al geef ik liever een bloemetje in levende lijven, soms vind ik het ook juist leuk om een boeketje op te sturen. Als verrassinkje. Mijn moeder was er in ieder geval heel blij verrast mee!

    Altijd handig joh voor moeders!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bloemen besteld trouwdag

    Bloemen besteld voor onze achtste trouwdag

    Levering was op de aangegeven dag gelukt en het boeket bleek zeer schoon!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Prima boeketje

    Prima boeketje hoor! Precies zoals op de foto en dat is niet bij elke online bloemen winkel zo.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    schoon boeketje voor moeder

    het was een schoon boeketje voor mijn moeder geworden
    niet erg groot maar ook niet erg duur. ...


Anderen bekeken ook

BloomPost merklogo voor beoordelingen van Bloemisten

BloomPost

0 reviews

Als je je partner, ouders, vriend of iemand anders wil verrassen met een bloemen- en plantencadeau, kun je het aanbod van BloomPost eens bekijken, ...

Regiobloemist merklogo voor beoordelingen van Bloemisten

Regiobloemist

0 reviews

Ben je dol op bloemen en wil je graag weten waar je er online kunt bestellen? Dan zou het aanbod van Regiobloemist misschien wel iets voor jou kunn...

FloraQueen merklogo voor beoordelingen van Bloemisten

FloraQueen

0 reviews

Zeg het met bloemen! Iedereen heeft wel een keer een bosje bloemen of een ruiker gekocht voor een andere of zelf ontvangen. Bloemen zijn veelal bru...

Florists merklogo voor beoordelingen van Cadeauwinkels

Florists

0 reviews

Stuur jij mensen vaak bloemen en/of cadeaus? Voor verjaardagen, jubilea of gewoon als een verrassing? Dan zou de webshop van Florists wellicht wel ...