Emirates

34 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Emirates komt uit 34 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Emirates gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (20)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Emirates heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is de snelle terugbetaling van taxikosten en wettelijke vergoeding binnen 3 weken (100%), goede boardingcontrole en check-in (100%) en het ontvangen van een lekkere maaltijd na 3 uur wachten (100%). Daarentegen zijn er ook veel klachten over gebrek aan communicatie bij geannuleerde vluchten (0%), kapotte stoelen en weigering om de koelbox te accepteren (0%), en het niet ontvangen van een ticket na betaling (0%). Over het algemeen lijken de klantenservice en communicatie bij Emirates verbeterd te kunnen worden.

“Vlucht geannuleerd zonder notificatie”

“waardeloos”

“geannuleerde vlucht zonder communicatie”

“Kapotte stoelen”

“stoelen kapot en niet goed werkend”

“uitgeput aankomen op bestemming”

“Handige vluchttijden werden geannuleerd vanwege operationele problemen.”

“Geen reactie op terugbetaling”

“Geen ticket ontvangen na betaling”

“Weinig drankjes en snacks”

👍 6   👎 27

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Fontaine - 27 april 2024

  • Lang moeten wachten zonder communicatie
  • Vlucht geannuleerd zonder notificatie
  • Niet bereikbaar
  • Uren aan telefoon in wacht gestaan

Daan - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • waardeloos
  • geannuleerde vlucht zonder communicatie
  • onbereikbaarheid van klantenservice
  • lange wachttijden

Barry Lok - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kapotte stoelen
  • Slechte klantenservice
  • Beschadigde bagage
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid

J. Saidi - 9 april 2024

  • stoelen kapot en niet goed werkend
  • kwaliteit van de stoelen slecht
  • uitgeput aankomen op bestemming

Willems - 15 maart 2024

  • Handige vluchttijden werden geannuleerd vanwege operationele problemen.
  • Stoelen die extra betaald waren, waren niet beschikbaar bij online inchecken.
  • Geen voorafgaande informatie over stoelbeschikbaarheid en terugbetaling.
  • Klantendienst was onbehulpzaam en klachtenformulier werkte niet.
  • Onprofessioneel en onvriendelijk gedrag van vliegmaatschappij.

helena - 27 februari 2024

  • Geen reactie op terugbetaling
  • Teleurstellend

Parmentier - 18 februari 2024

  • Geen ticket ontvangen na betaling
  • Klantenservice niet bereikbaar
  • Geld afgeschreven zonder ticket te ontvangen
  • Onzekerheid over toekomstige reizen

A. Moreau - 2 februari 2024

  • Weinig drankjes en snacks
  • Variatie in ontbijt
  • Totaal 2 vluchten van meer dan 16 uur
  • Meer service verwacht

mjw - 2 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Emirates weigert medische koelbox
  • Geen probleem bij andere vliegmaatschappijen
  • Koelbox wordt geweigerd
  • Moeilijkheid bij oplossen van probleem

N. De Vos - 23 november 2023

  • Goede kwaliteit van de medische koelbox
  • Emirates' weigering om de koelbox te accepteren
  • Onduidelijke communicatie over toegestane items

Y. Michaux - 23 november 2023

  • Vlucht moest terug naar de gate vanwege technische problemen
  • Crew was professioneel en bood constant drankjes aan
  • Ontvangen van een lekkere maaltijd na 3 uur wachten
  • Gezelligheid in economy class en veel praten met medepassagiers
  • Aangeboden hotel en taxi naar huis na het verlaten van het vliegtuig
  • Vertrek van vlucht op tijd en zonder problemen de volgende dag

Wa - 7 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Vlucht vertraagd dus connectie vlucht gemist

Carola Business - 10 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Tijd verloren
  • Betaalde ticket maar geen ticket ontvangen
  • Klantenservice niet te vinden
  • Geld weg maar geen ticket

Petra Oude Nijhuis - 19 april 2023Trustpilot 🔗

  • weinig drankjes geserveerd
  • geen snacks gekregen
  • wisselvallige kwaliteit ontbijt
  • te weinig service

Ap Buitenhek - 19 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Professionele cabine crew die drankjes ronddeelt en maaltijd van uitstekende kwaliteit serveert
  • Veiligheid boven alles met uitstekende service, goed gecommuniceerd door de piloot
  • Vlotte terugbetaling van taxikosten en wettelijke vergoeding binnen 3 weken
  • Comfortabele vlucht ondanks technische problemen

Mike Heezen - 13 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Helse temperaturen
  • Vertraging van 23 uur
  • Geen drinken meer aan boord
  • Stewardessen moesten bij de nooddeuren blijven
  • Paniek en woede van mensen in het vliegtuig
  • Geen enkel gehoor van Emirates

Ruud Goossens - 3 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Handelen van Emirates onprofessioneel en klantonvriendelijk
  • Klantenservice kan niet helpen bij problemen
  • Onjuiste informatie over beschikbare stoelen en terugbetaling
  • Problemen met online inchecken en stoelkeuze
  • Klachtenformulier werkt niet
  • Gemiste aansluitende vlucht vanwege operationele redenen
  • Gebrek aan communicatie over wijzigingen in vluchttijden
  • Besluit om niet meer met airline te vliegen

Erika - 23 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Bagage beschadigd
  • Onvriendelijke klantenservice

Tri Sumo - 20 maart 2022Trustpilot 🔗

  • vriendelijk en behulpzaam personeel
  • goede boardingcontrole en check-in
  • relaxte vlucht en goed eten
  • tevredenheid over de vlucht

Eugene - 25 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Afhandeling van een geannuleerde vlucht
  • Onbereikbaarheid van de luchtvaartmaatschappij

Pascal Kna - 22 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Verkeerde boeking door het systeem en als moet aanpassen moet ik betalen ipv Emirates.

Xx - 29 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Vlucht geannuleerd, geen geld terug, slechte klantenservice
  • Callcenter met slecht Engels, nooit meer vliegen met Emirates