Emirates

34 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Emirates komt uit 34 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Emirates gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (20)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Emirates Communication: Pro: Professionele cabinebemanning biedt uitstekende service en serveert maaltijden van hoge kwaliteit (75%). Veiligheid en service worden goed gecommuniceerd door de piloot (85%). Comfortabele vlucht ondanks technische problemen (70%). Contra: Gebrek aan communicatie over stoelbeschikbaarheid en terugbetaling, onjuiste informatie verstrekt (60%). Klachtenformulier werkt niet, en veranderingen in vluchttijden worden niet goed gecommuniceerd (50%). Slechte klantenservice, onbereikbaarheid en moeilijkheden bij het oplossen van problemen (40%). Geen gehoor en trage respons op verzoeken, resulterend in tijdverlies en ontevredenheid (30%).

“Lang moeten wachten zonder communicatie”

“Vlucht geannuleerd zonder notificatie”

“Niet bereikbaar”

“waardeloos”

“geannuleerde vlucht zonder communicatie”

“onbereikbaarheid van klantenservice”

“Onbeschofte klantenservice”

“stoelen kapot en niet goed werkend”

“uitgeput aankomen op bestemming”

“Geen voorafgaande informatie over stoelbeschikbaarheid en terugbetaling.”

👍 10   👎 43

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Fontaine - 7 weken geleden

  • Lang moeten wachten zonder communicatie
  • Vlucht geannuleerd zonder notificatie
  • Niet bereikbaar
  • Uren aan telefoon in wacht gestaan

Daan - 7 weken geledenTrustpilot 🔗

  • waardeloos
  • geannuleerde vlucht zonder communicatie
  • onbereikbaarheid van klantenservice
  • lange wachttijden

Jacquet - 3 maanden geleden

  • Onbeschofte klantenservice

J. Saidi - 3 maanden geleden

  • stoelen kapot en niet goed werkend
  • kwaliteit van de stoelen slecht
  • uitgeput aankomen op bestemming

Willems - 4 maanden geleden

  • Handige vluchttijden werden geannuleerd vanwege operationele problemen.
  • Stoelen die extra betaald waren, waren niet beschikbaar bij online inchecken.
  • Geen voorafgaande informatie over stoelbeschikbaarheid en terugbetaling.
  • Klantendienst was onbehulpzaam en klachtenformulier werkte niet.
  • Onprofessioneel en onvriendelijk gedrag van vliegmaatschappij.

helena - 4 maanden geleden

  • Geen reactie op terugbetaling
  • Teleurstellend

Parmentier - 4 maanden geleden

  • Geen ticket ontvangen na betaling
  • Klantenservice niet bereikbaar
  • Geld afgeschreven zonder ticket te ontvangen
  • Onzekerheid over toekomstige reizen

A. Moreau - 5 maanden geleden

  • Weinig drankjes en snacks
  • Variatie in ontbijt
  • Totaal 2 vluchten van meer dan 16 uur
  • Meer service verwacht

J. De Smedt - 5 maanden geleden

  • Mislukte boeking door het systeem
  • Problemen met corrigeren van boeking
  • Moest betalen voor correctie
  • Onaangename ervaring met klantenservice
  • Bedrogen voelen na interactie
  • Belachelijke situatie

mjw - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Emirates weigert medische koelbox
  • Geen probleem bij andere vliegmaatschappijen
  • Koelbox wordt geweigerd
  • Moeilijkheid bij oplossen van probleem

N. Pierre - 6 maanden geleden

  • Onprofessioneel gedrag
  • Geen goede ervaring met personeel
  • Geen antwoord ontvangen na meerdere pogingen om hulp te krijgen via e-mail en telefoon
  • Geen hulp geboden
  • Excuseerde zich zonder hulp aan te bieden
  • Wachten op gepaste reactie sinds maart
  • Teleurgesteld en oneerlijk behandeld voelen

Zoë - 7 maanden geleden

  • Controle van het personeel van de boarding was top
  • Super vriendelijke check-in
  • Ontspannende vlucht met lekker eten
  • Super vriendelijke en behulpzame stewardessen

N. De Vos - 7 maanden geleden

  • Goede kwaliteit van de medische koelbox
  • Emirates' weigering om de koelbox te accepteren
  • Onduidelijke communicatie over toegestane items

Y. Michaux - 7 maanden geleden

  • Vlucht moest terug naar de gate vanwege technische problemen
  • Crew was professioneel en bood constant drankjes aan
  • Ontvangen van een lekkere maaltijd na 3 uur wachten
  • Gezelligheid in economy class en veel praten met medepassagiers
  • Aangeboden hotel en taxi naar huis na het verlaten van het vliegtuig
  • Vertrek van vlucht op tijd en zonder problemen de volgende dag

ayoub - 7 maanden geleden

  • Communicatie slecht

Anissa - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onvriendelijk personeel
  • Geen adequate reactie op klachten
  • Racistisch gedrag
  • Gebrek aan communicatie
  • Trage respons

Carola Business - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Tijd verloren
  • Betaalde ticket maar geen ticket ontvangen
  • Klantenservice niet te vinden
  • Geld weg maar geen ticket

Ap Buitenhek - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Professionele cabine crew die drankjes ronddeelt en maaltijd van uitstekende kwaliteit serveert
  • Veiligheid boven alles met uitstekende service, goed gecommuniceerd door de piloot
  • Vlotte terugbetaling van taxikosten en wettelijke vergoeding binnen 3 weken
  • Comfortabele vlucht ondanks technische problemen

Mike Heezen - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Helse temperaturen
  • Vertraging van 23 uur
  • Geen drinken meer aan boord
  • Stewardessen moesten bij de nooddeuren blijven
  • Paniek en woede van mensen in het vliegtuig
  • Geen enkel gehoor van Emirates

Ruud Goossens - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Handelen van Emirates onprofessioneel en klantonvriendelijk
  • Klantenservice kan niet helpen bij problemen
  • Onjuiste informatie over beschikbare stoelen en terugbetaling
  • Problemen met online inchecken en stoelkeuze
  • Klachtenformulier werkt niet
  • Gemiste aansluitende vlucht vanwege operationele redenen
  • Gebrek aan communicatie over wijzigingen in vluchttijden
  • Besluit om niet meer met airline te vliegen

Erika - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Bagage beschadigd
  • Onvriendelijke klantenservice

Eugene - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Afhandeling van een geannuleerde vlucht
  • Onbereikbaarheid van de luchtvaartmaatschappij

Pascal Kna - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerde boeking door het systeem en als moet aanpassen moet ik betalen ipv Emirates.

Xx - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vlucht geannuleerd, geen geld terug, slechte klantenservice
  • Callcenter met slecht Engels, nooit meer vliegen met Emirates

Yvo Breels - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Emirates reageert niet op refund aanvraag !
  • Geen reactie na refund aanvraag via website
  • Geen adres in België op website
  • Kapitaalkrachtige vliegmaatschappij