KKDay

137 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor KKDay komt uit 137 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor KKDay gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. KKDay's Return Policy has both pros and cons. On the positive side, they offer free amendments of travel dates and provide a variety of tours at good prices. However, there are issues with their refund process, as they have a no refund policy for unusable products and services, can be difficult to cancel purchases for a refund, and have been accused of deceptive tactics. Additionally, there is lack of transparency in discount processing and the refund policy is unclear. Overall, while they offer some benefits, their return policy could be more customer-friendly. (57%)

“Misleidende tactieken”

“Geen restituties voor onbruikbaar product en service”

“Weigering om annulering of restitutie te verstrekken”

“Verstoppen achter beleid”

“Geen reactie van leverancier bij contactpogingen”

“Moeilijk om aankoop te annuleren en geld terug te krijgen”

“Verstopt zich achter 'geen terugbetalingen' verklaring”

“Weigeren annulering of terugbetaling bij onbruikbaar product”

“Omslachtige terugbetalingsprocedure”

“Gebrek aan transparantie in kortingsverwerking door Kkday”

👍 2   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

SammieDee - 19 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Misleidende tactieken
  • Geen restituties voor onbruikbaar product en service
  • Gebrek aan opties voor instaptijd
  • Niet behulpzaam bij het oplossen van het probleem
  • Weigering om annulering of restitutie te verstrekken
  • Verstoppen achter beleid

Tess Thomas - 28 januari 2024

  • Geen reactie van leverancier bij contactpogingen
  • Moeilijk om aankoop te annuleren en geld terug te krijgen

De Smet - 18 januari 2024

  • Verstopt zich achter 'geen terugbetalingen' verklaring
  • Niet vertellen over beperkte keuzes voor toegangstijd
  • Geen keuze voor toegangstijd bij bestellen
  • Weigeren annulering of terugbetaling bij onbruikbaar product

A. Claes - 24 december 2023

  • Slechte klantenservice
  • Omslachtige terugbetalingsprocedure
  • Hoge prijzen
  • Onbetrouwbaarheid van de website

sheila wang - 8 september 2023Trustpilot 🔗

  • Boekingen van derden garanderen niet dezelfde klantenservice
  • Slechte klantenservice van Kkday
  • Gebrek aan transparantie in kortingsverwerking door Kkday
  • Passief-agressieve reactie van de klantenservice van Kkday

Lay Ooi - 19 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Ik heb mijn restitutie na 14 werkdagen nog niet ontvangen
  • Geen antwoord van Kkday
  • Veel onnodige stress, vragen door Kkday
  • Meer apps of websites die dezelfde diensten aanbieden

george charles pilney - 8 mei 2023Trustpilot 🔗

  • privé speedboottocht was vooraf betaald en restitueerbaar
  • bedrijf negeerde annuleringsverzoeken en reageerde niet

Sze Ven Ying - 15 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Mislukking van het leveringsproces
  • Trage reactie van het ondersteuningsteam
  • Moeilijkheden bij het bereiken van het ondersteuningsteam
  • Ontevredenstellend leveringstermijn en proces
  • Onduidelijk retourbeleid en proces

Wafae - 1 december 2022Trustpilot 🔗

  • Oplichters!

Joaquim Mestre - 1 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Kan telefoontjes maken
  • Misleidende specificaties
  • Geen restitutie

D Chandra - 11 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Tickets verlopen binnen 15 minuten
  • Geen restitutie of wijzigingen in datum
  • Onethisch gedrag van KKday
  • Afgewezen wijzigingsverzoek
  • Goede wil van het personeel van SEA Aquarium
  • Negatieve ervaring met KKday
  • Zal KKday niet meer gebruiken

E. - 21 september 2020Trustpilot 🔗

  • Eenvoudig annulerings- en snel terugbetalingsproces
  • Vriendelijk en behulpzaam klantenservicemedewerkers
  • Verscheidenheid aan rondleidingen en goede prijzen

Denise Wahl - 18 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Niet aanbevolen!
  • KkDay van tevoren geïnformeerd over annulering wegens Covid-19
  • Verzoek om voucher of restitutie
  • KkDay bood gratis wijziging van reisdatum aan
  • KkDay accommodeerde geen flexibele nieuwe reisdatums
  • Schandalig gedrag van KkDay
  • Zal niet meer boeken bij KkDay

San - 2 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Een rekening zonder rechtvaardiging en slechte communicatie
  • Apparaat wordt te warm en heeft een korte batterijduur
  • Laat retourbeleid niet duidelijk uitleggen
  • Arrogant personeel bij de ophaal-/retourbalie