KKDay

137 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor KKDay komt uit 137 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor KKDay gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. KKDay's Return Policy has both pros and cons. On the positive side, they offer free amendments of travel dates and provide a variety of tours at good prices. However, there are issues with their refund process, as they have a no refund policy for unusable products and services, can be difficult to cancel purchases for a refund, and have been accused of deceptive tactics. Additionally, there is lack of transparency in discount processing and the refund policy is unclear. Overall, while they offer some benefits, their return policy could be more customer-friendly. (57%)

“deceptive tactics”

“no refunds for unusable product and service”

“refusal to provide cancellation or refund”

“hiding behind policies”

“Geen reactie van leverancier bij contactpogingen”

“Moeilijk om aankoop te annuleren en geld terug te krijgen”

“Verstopt zich achter 'geen terugbetalingen' verklaring”

“Weigeren annulering of terugbetaling bij onbruikbaar product”

“Omslachtige terugbetalingsprocedure”

“Lack of transparency in discount processing by Kkday”

👍 2   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

SammieDee - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • deceptive tactics
  • no refunds for unusable product and service
  • lack of options for entry time
  • unhelpful in resolving issue
  • refusal to provide cancellation or refund
  • hiding behind policies

Tess Thomas - 4 maanden geleden

  • Geen reactie van leverancier bij contactpogingen
  • Moeilijk om aankoop te annuleren en geld terug te krijgen

De Smet - 5 maanden geleden

  • Verstopt zich achter 'geen terugbetalingen' verklaring
  • Niet vertellen over beperkte keuzes voor toegangstijd
  • Geen keuze voor toegangstijd bij bestellen
  • Weigeren annulering of terugbetaling bij onbruikbaar product

A. Claes - 5 maanden geleden

  • Slechte klantenservice
  • Omslachtige terugbetalingsprocedure
  • Hoge prijzen
  • Onbetrouwbaarheid van de website

sheila wang - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Third party bookings doesn't guarantee the same customer service
  • Poor customer service from Kkday
  • Lack of transparency in discount processing by Kkday
  • Passive aggressive response from Kkday customer service

Lay Ooi - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • I haven't got my refund after 14 working days
  • No reply from kkday
  • Lots of unnecessary stress, queries by kkday
  • More apps or websites providing same services

george charles pilney - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • private speed boat tour was pre-paid and refundable
  • company ignored cancellation requests and did not respond

Sze Ven Ying - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Delivery process failure,
  • Slow response from support team,
  • Difficulties in contacting support team,
  • Unsatisfactory delivery timeframe and process,
  • Unclear refund policy and process,

Wafae - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Scammers!

D Chandra - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Tickets expire in 15 minutes
  • No refund or date amendments
  • Inethical behavior from KKday
  • Rejected amendment request
  • Goodwill from SEA Aquarium staff
  • Negative experience with KKday
  • Will not use KKday again

E. - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Easy cancellation and quick refund process
  • Friendly and helpful customer service staff
  • Variety of tours and good prices

Denise Wahl - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Not recommendable!
  • Informed KKDay in advance about cancellation due to Covid-19
  • Requested voucher or refund
  • KKDay offered free amendment of travel date
  • KKDay did not accommodate flexible new travel dates
  • Scandalous behavior by KKDay
  • Will not book with KKDay again

San - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Over charging without justification and poor communication
  • Device overheats and has short battery life
  • Late return policy not clearly explained
  • Arrogant staff at pick up/return desk