lastminute

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor lastminute komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor lastminute gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van lastminute wordt geprezen om het gemakkelijke boekingsproces (40%), de razendsnelle regeling van alles (30%) en de makkelijk aankoopproces en voorafgestuurde instapkaarten (20%). Echter, er zijn klachten over het feit dat er geen dekens beschikbaar zijn (10%) en de uitchecktijd die een uur vroeger is dan verwacht (10%). Over het algemeen wordt het als goed gelegen hotel beschouwd en is de levering snel en efficiënt.

“Razendsnelle regeling van alles”

“Goed gelegen hotel”

“Makkelijk aankoopproces en voorafgestuurde instapkaarten”

“vlotte en gemakkelijke boekingsproces”

“Familievakantie in een apart gebouw”

“Drukke straat oversteken voor faciliteiten”

“Geen dekens beschikbaar”

“Uitchecktijd een uur vroeger dan verwacht”

“Makkelijke boeking op lastminute”

“Problemen met Ryanair facturatie”

👍 9   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

N. Van den Bossche - 3 maart 2024

  • Top service en heldere communicatie
  • Razendsnelle regeling van alles
  • Indrukwekkende service
  • Tevreden en zal zeker terugkomen

Elias Vermeulen - 12 februari 2024

  • Goed gelegen hotel
  • Vriendelijk personeel
  • Lekker ruime en propere kamers
  • Dik in orde ontbijt

Thijs - 9 januari 2024

  • Makkelijk aankoopproces en voorafgestuurde instapkaarten

Yilmaz - 23 december 2023

  • vlotte en gemakkelijke boekingsproces

J. Lemaire - 20 december 2023

  • Familievakantie in een apart gebouw
  • Niet aan onze verwachtingen
  • Apart gebouw met uitzicht op vervallen huizen
  • Drukke straat oversteken voor faciliteiten
  • Geen andere kamer voor kinderen beschikbaar
  • Geen gebruik van zwembad door ontbreken badmeester
  • Betalen voor zwembadhanddoeken
  • Voedselvergiftiging tijdens maaltijd
  • Geen dekens beschikbaar
  • Uitchecktijd een uur vroeger dan verwacht
  • Vriendelijk personeel in restaurant
  • Entertainment waarde

simon - 10 december 2023

  • Makkelijke boeking op lastminute
  • Problemen met Ryanair facturatie

yvette - 7 december 2023Trustpilot 🔗

  • alles perfect

Estela - 10 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Naar perfectie!

Margalida - 28 april 2015Trustpilot 🔗

  • Uitstekende kwaliteit producten
  • Snelle levering
  • Vriendelijke klantenservice
  • Redelijke prijzen
  • Duidelijke communicatie
  • Gemakkelijk te navigeren website
  • Flexibel retourbeleid