6% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

J
Juliette
Ik voel me echt teleurgesteld over de service van dat bedrijf. Ik vergat een huisnummer toe te voegen aan het adres dat ik doorgaf. Ik stuurde hen een e-mail, maar kreeg pas na 3 dagen antwoord waa...Lees verder
S
samuel
Mijn ervaring met de droge olie was niet zo goed. Het product is helemaal niet droog zoals beloofd, maar laat een vettige laag achter. Bovendien vind ik de geur te zoet en blijft die te lang hangen...Lees verder
N
N. Van de Velde
Normaal schrijf ik nooit reviews, maar dit moet ik gewoon delen. Wat een hebzuchtig gedrag zeg! Ik bestel al een tijdje producten bij deze winkel die ik dagelijks gebruik. Maar de laatste tijd heb ...Lees verder
E
estelle
Vorige week heb ik een bestelling geplaatst met express verzending, maar het pakketje had twee dagen geleden moeten aankomen en dat is nog steeds niet gebeurd. Nadat ik een e-mail naar de klantense...Lees verder
R
rune
Ik ben echt teleurgesteld in de service van dat bedrijf. Mijn tweede bestelling is nooit toegekomen en na heel wat e-mails kreeg ik alleen maar een flauw antwoord. Toen ik contact opnam met de klan...Lees verder

Reviews (17)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn bestelling zonder huisnummer

    Ik voel me echt teleurgesteld over de service van dat bedrijf. Ik vergat een huisnummer toe te voegen aan het adres dat ik doorgaf. Ik stuurde hen een e-mail, maar kreeg pas na 3 dagen antwoord waarin ze zeiden dat ze de bestelling niet konden aanpassen. Naar wie gaan ze het pakket dan sturen? Vervolgens kreeg ik een andere e-mail waarin stond dat mijn spullen waren verzonden, maar ze gaven het oude trackingnummer van iemands oude bestelling. Ik zal zien waar deze bestelling naartoe is gegaan en ik zal om een terugbetaling vragen. Ik bestel nooit meer van die website.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    droge olie

    Mijn ervaring met de droge olie was niet zo goed. Het product is helemaal niet droog zoals beloofd, maar laat een vettige laag achter. Bovendien vind ik de geur te zoet en blijft die te lang hangen. Tijdens het transport is er zelfs wat olie gelekt. Ook kwam ik erachter dat ik eigenlijk recht had op 20% korting op mijn eerste aankoop, maar de klantendienst wilde dit niet toepassen. Ze boden me in de plaats daarvan een gratis horloge aan, maar jammer genoeg werkt dat niet. Ik ga de olie weggooien, zo'n verspilling van geld en tijd. In de toekomst zal ik dan maar meer uitgeven aan Caritas Fluide de Beauté 14.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gevonden promo's

    Normaal schrijf ik nooit reviews, maar dit moet ik gewoon delen. Wat een hebzuchtig gedrag zeg! Ik bestel al een tijdje producten bij deze winkel die ik dagelijks gebruik. Maar de laatste tijd heb ik problemen met mijn bestellingen die verloren gaan of beschadigd raken. Ik had een bestelling geplaatst met een Cyber Monday-promotie voor micellair water, met een gratis olie. Helaas kreeg ik van USPS te horen dat mijn pakket beschadigd was en opnieuw gelabeld moest worden. Toen de bestelling eindelijk werd geleverd, ontving ik slechts één fles micellair water en miste ik twee items. Wie weet of het gestolen was, of misschien fout verzonden door hen in de eerste plaats, wie zal het zeggen. Ik vertrouw ze niet meer. Na wat heen en weer gemail met de klantenservice, boden ze me een gedeeltelijke terugbetaling voor het micellaire water en 5 dollar aan krediet op mijn account om het verlies van de olie goed te maken. Een fatsoenlijk bedrijf zou het pakket opnieuw versturen of het volledige bedrag terugbetalen, wetende dat de promotie voorbij is. Maar nee, nu de korting voorbij is, weten ze dat ik de volledige prijs plus verzendkosten zal moeten betalen voor dat item. Zo hebberig! En die 5 dollar mogen ze houden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn bestelling met express verzending

    Vorige week heb ik een bestelling geplaatst met express verzending, maar het pakketje had twee dagen geleden moeten aankomen en dat is nog steeds niet gebeurd. Nadat ik een e-mail naar de klantenservice had gestuurd, kreeg ik geen antwoord. Nu ben ik zelf op zoek naar het pakketje via FedEx. Het lijkt erop dat de klantenservice van dit bedrijf niet echt geeft om hun klanten. Gelukkig heb ik met PayPal betaald en ben ik beschermd, ik krijg een terugbetaling als het pakketje verloren is gegaan of beschadigd is. Ik zou aanraden om niet rechtstreeks van hun website te kopen, er zijn genoeg andere online winkels waar je terecht kan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een online bestelling

    Ik ben echt teleurgesteld in de service van dat bedrijf. Mijn tweede bestelling is nooit toegekomen en na heel wat e-mails kreeg ik alleen maar een flauw antwoord. Toen ik contact opnam met de klantendienst via Facebook, vertelden ze me dat mijn pakket was opgehaald van een "veilige plaats" die ik helemaal niet had ingesteld. Na veel gedoe heb ik uiteindelijk mijn pakket ontvangen, maar het was zelfs niet datgene wat ik had besteld! Nu reageren ze niet meer op mijn e-mails of berichten en ik zit nog steeds zonder mijn bestelling van 19 november.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    lege oogbalsem

    Ik heb al minstens drie jaar besteld en was altijd tevreden met de snelle leveringen. Maar nu bij mijn laatste bestelling van vier items, bleek een van hen (de oogbalsem) een volledig lege pot te zijn. Ik heb gemaild naar hun klantenservice, foto's genomen zoals ze gevraagd hadden en het batchnummer gestuurd. Maar ik heb nu al anderhalve week niks van hen gehoord. Het verbaast me echt dat ze zo weinig zorg tonen voor een trouwe klant met een geldig en erg frustrerend probleem!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    gebroken bestelling

    Mijn bestelling kwam kapot aan en toen ik contact opnam met de klantendienst, was ik echt teleurgesteld. Hun klantenservice is echt waardeloos. Ze vertelden me dat ik het pakket moest weigeren als het kapot was. Dat was zo'n dom antwoord van hen. De postbode had gewoon het pakket voor mijn deur achtergelaten, dus hoe kon ik het weigeren????? Ze vroegen om een foto, dus ik stuurde er meteen eentje door, maar kreeg toch geen reactie van hen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bestelling mislukt

    Mijn ervaring met de klantenservice begon met een heleboel e-mails heen en weer met de medewerkers omdat ik mijn bestelling niet kon plaatsen door een probleem met de website. Toen ze zagen dat mijn bestelling niet was doorgekomen, legde ik uit dat ik mijn creditcardgegevens had ingevoerd maar geen korting had gekregen als nieuwe klant. Ze verzekerden me dat er geen bestelling op mijn naam stond. Enkele dagen later kon ik toch de korting krijgen en plaatste ik mijn bestelling. Een week later kreeg ik een onvolledige bestelling, zonder korting. Ik was erg teleurgesteld. Enkele dagen later kreeg ik dan eindelijk de juiste bestelling en werd ik voor beide leveringen in rekening gebracht. Ik heb heel wat uren en stress besteed aan deze aankoop, dus heb ik contact opgenomen met mijn creditcardmaatschappij en zal ik het eerste bedrag betwisten. Ik heb het product weggegeven en ben zo boos over het gebrek aan competentie en hulp van uw medewerkers dat ik de laatste persoon aan de telefoon heb gezegd dat ik het product nooit meer zal gebruiken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overcharged item with discount, no response to emails, delayed delivery, difficult return process

    Mijn volledige ervaring met jullie bedrijf was enorm teleurstellend. Ten eerste werd ik te veel aangerekend voor een artikel waarvoor eigenlijk een kortingscode voor nieuwe klanten van toepassing was. Ondanks dat ik meteen een e-mail stuurde toen ik het probleem opmerkte, heb ik geen enkel antwoord ontvangen van jullie klantendienst. Het is ondertussen 15 dagen geleden sinds mijn bestelling werd verwerkt, terwijl jullie website en bevestigingse-mail spraken over een leveringstermijn van 5-7 dagen. Toen het product eindelijk arriveerde, wilde ik het meteen terugsturen vanwege het gebrek aan klantenzorg dat ik ervaren had. Echter, het retourproces kan alleen gestart worden via e-mail en ik wacht nog steeds op een antwoord na een week. Het is voor mij onbegrijpelijk dat een bedrijf een klant te veel zou aanrekenen en dan hun pogingen om de situatie recht te zetten zou negeren. Dit soort louche zakelijke praktijken zijn totaal onaanvaardbaar.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dure droge olie

    Net als de vorige reviewer, ben ik via social media op de website van (brand) terechtgekomen. Ik was echt benieuwd om de Huile Prodigieuse droge olie uit te proberen, maar helaas vond ik de geur vreselijk en kreeg ik jeuk van de olie op mijn huid. Toen ik probeerde het product terug te sturen zoals aangegeven op de bijgevoegde kaart, kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was omdat het al geopend en gebruikt was, hoewel ik het moest proberen om te beoordelen. Ik heb geen enkele reactie gekregen op mijn vragen om verduidelijking en nu ben ik mijn geld kwijt. Wat een teleurstelling!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een huidverzorgingsproduct

    Ik moet toegeven dat ik de fout heb gemaakt om mijn appartementsnummer niet toe te voegen aan het verzendadres. Ik heb geprobeerd het probleem te corrigeren, maar kreeg geen hulp om Fedex/USPS op de hoogte te stellen en de informatie aan te passen (zelfs al weet ik dat de verzender de fout kan rechtzetten). Ik had verwacht dat het niet zo moeilijk zou zijn om dit op te lossen, maar in plaats daarvan kreeg ik enkel een algemeen gevoel van "Sorry! Jammer voor jou!". Het is ook heel vreemd dat ik geen telefoonnummer kon vinden voor dit bedrijf op hun website.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van Huile Prodigieuse® Spray 3.3 FL. OZ. en Rêve de Miel® Facial Cleansing en Make-UpRemoving Gel Pump-bottle 6.7 FL. OZ.

    Het spijt me om te horen over jouw slechte ervaring. Ik begrijp jouw frustratie helemaal, vooral omdat het ook jouw verjaardag heeft beïnvloed. Het voelt gewoon oneerlijk aan wanneer je betaalt voor een product en het nooit ontvangt. Het lijkt erop dat er ernstige fouten zijn gemaakt in het leveringsproces en dat de klantenservice niet adequaat was in het behandelen van jouw probleem. Ik snap dat je teleurgesteld bent en nu wantrouwig bent ten opzichte van dit merk. Hopelijk kan je jouw geld terugkrijgen en verdergaan met een meer betrouwbare leverancier.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een geschenk met snelle levering

    Deze service was echt belachelijk, man! Ik heb me geld uitgegeven aan een cadeau en extra betaald voor een snelle levering. En nu zijn we al 10 dagen verder en ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling. Echt absurd, hoe ze dit allemaal organiseren, verzenden en communiceren. Nooit meer, hoor! Dan ga ik gewoon naar John Lewis en koop ik hetzelfde product zonder al dat gedoe.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Perfume Holiday Set - Disappointment

    Dus, ik heb dit feestelijke parfumset gekocht en ik was best opgewonden om de kaars te gebruiken die erbij zat. Maar weet je wat? De kaars heeft geen geur! Serieus, wat is het nut van een kaars als hij niet lekker ruikt, toch? Ik voel me echt bekocht door deze domme feestelijke set. Het is alsof ze me hebben bedrogen door me te laten geloven dat het geweldig zou zijn, maar in werkelijkheid is het gewoon een grote teleurstelling. Schaam je dat ze me niet de waarheid hebben verteld over de kaars! Ik ga deze set zeker niet opnieuw kopen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van meer dan $150

    Ik heb hun online hulp gecontacteerd omdat ik een vraag had over de verzending en het plaatsen van mijn bestelling van meer dan $150. Ik vertelde dat ik de verzending niet kon wijzigen naar expedited tijdens het online afrekenen en ze zeiden me om "het later in de toekomst opnieuw te proberen". Serieus? Is dat hoe jullie zaken doen? Houd je producten maar, ik ga het risico niet nemen om ze niet te ontvangen. Vreselijke communicatie voor een Amerikaanse site.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    skincare products

    Ik heb op 4 januari 2022 enkele huidverzorgingsproducten besteld bij jullie, ter waarde van meer dan $100. Jammer genoeg heb ik het nog niet ontvangen, geen vervanging gekregen, zelfs geen terugbetaling. Telkens wanneer ik de bestelinformatie opnieuw moet doorsturen, doe ik dat, maar er zijn nog steeds geen resultaten. Jullie klantenservice is echt slecht, het is moeilijk om met iemand in contact te komen en er is geen telefoonnummer beschikbaar om met een persoon te spreken. Ik zal nooit meer rechtstreeks bij jullie bestellen. Gelukkig zijn jullie producten te vinden op Amazon.com.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    lange vertraging

    Als ik geen NUL sterren kon geven, zou ik dat zeker doen. Het heeft niets te maken met hun producten, maar 100% met hun bedrijf en klantenservice. Ik heb op 12/7/2020 een bestelling geplaatst en tot op heden, 1/14/2021, heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb meer dan 20 keer contact opgenomen met hun klantenservice en telkens krijg ik hetzelfde, saaie antwoord dat de doos "onderweg is naar USPS". Hoezo? Waar is de doos dan? Het heeft al meer dan 1 week exact dezelfde verzendinformatie en niemand bij Nuxe kan me andere details geven. Als het onderweg is naar USPS, wil dat dus zeggen dat het nog niet eens verzonden is vanuit Nuxe. Dus waar blijft het dan? Bovendien hebben ze ook geen enkele terugbetaling of korting aangeboden voor deze bestelling. Ik zal nu wel genoodzaakt zijn om het bij mijn creditcardmaatschappij te annuleren. Koop gewoon niet rechtstreeks bij hen. Het lijkt wel alsof ze niet weten hoe ze een bedrijf moeten runnen! Dit zou voor hen echt beschamend moeten zijn.


Anderen bekeken ook