Alle reviews van F. Declercq
Review over: Isabel Marant
Aankoop van trui bij de winkel
Ik was echt teleurgesteld toen ik merkte dat de trui die ik in de winkel had gekocht van slechte kwaliteit was. Het materiaal begon meteen te vervagen en de winkel gaf toe dat er een serie met fouten was. Jammer genoeg was het al meer dan een jaar geleden en kon ik mijn trui niet meer ruilen. Het voelde alsof ik veel geld had uitgegeven aan een trui die je slechts een paar keer kon wassen. Daarnaast was de klantenservice ook niet top. Het duurde meer dan een maand voordat ik mijn trui terugkreeg en dat was enkel omdat ik herhaaldelijk moest bellen. Het leek alsof deze winkel alleen maar luxe uitstraalde en dat de klant niet echt belangrijk was. Het aanbod van producten was mooi, maar de kwaliteit was teleurstellend.
Review over: ZEB
Aangename shopervaring
Ik heb echt genoten van mijn winkelervaring bij jullie filiaal in Dendermonde! De winkel was heel ruim en licht, met een groot assortiment. De paskamers waren ook heel handig, proper en groot genoeg. Toen ik er op een namiddag was, was het heel rustig, wat het winkelen extra leuk maakte. Er was zelfs een styliste, Erna, die ons eerlijk advies gaf, tips deelde en ons hielp om outfits te combineren. Het was echt een toffe ervaring, zeker zo laat in de soldenperiode. 😉 Bedankt aan het team in Dendermonde voor de geweldige service!
Review over: Transavia
Aankoop van een vliegticket
Mijn evaluatie gaat over de slechte afhandeling op de luchthaven van Marseille. Bij aankomst zijn we niet goed geïnformeerd en begeleid door het personeel. Er heerste chaos en onduidelijkheid over waar we naartoe moesten en hoe lang we moesten wachten op de bussen. Het was teleurstellend om te zien dat sommige passagiers zelfs moesten helpen met het dragen van bagage en het duwen van rolstoelen voor mensen met beperkingen. Dit is geen goede service van een luchtvaartmaatschappij.