
ZEB
Alle reviewsZEB
Alle reviews (7)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Broeken casual wear
Afgelopen zaterdagnamiddag 06/07/2019 waren mijn echtgenote en ik aangenaam verrast tijdens ons bezoek ZEB SINT-DENYS-WESTREM GENT.
Wij zijn prima geholpen dankzij de deskundigheid en 100% spontane klantvriendelijkheid vanwege de aanwezige dames. Echte topservice !T- shirts
Online kleding gekocht,er was 1kledingstuk niet in vooraad. Ik heb hen zelf moeten bellen om te melden dat er 1stuk niet bij was. Ze hebben me dan beloofd om dit bedrag terug te storten , maar 1maand verder, nog niks gehad en verschillende mails gestuurd. Niet altijd antwoord gekregen ook. Ik ben NIET tevreden daarover.
trui
Trui besteld op 29/04, stond dat het 5 werkdagen zou duren. Na 2weken niks ontvangen al 2x met de klantenservice gechat en gevraagd of er iets mis was gegaan met mijn bestelling, trui zou uit een ander filiaal moeten komen waardoor het langer zou duren. Opeens krijg ik een mail dat mijn artikel er niet meer is.
Slechte service!!3 rokken, 2 shirts
Besteld op 29 april en ging binnen 2-3 werkdagen toekomen. Kreeg 11 mei een mailtje dat ik nog 5 dagen zou moeten wachten vooraleer het zelfs naar de post zou gaan. Zeer ontevreden
jas
Ik bestelde een jas... levering kwam vlot, maar was te groot. Wilde kleinere maat (maar niet meer beschikbaar - niet probleem van zeb).
Maar een andere jas... deze kostte 's middag 69.99€ en tegen 19u (toen mijn zoon thuis was van zijn werk) 103€!!!!!!!!
Puur afzetterij op basis van nagaan interesse en IP adres!!!!!
Nooit koop ik nog bij zeb (online of in de winkel)bedriegers
kocht een aantal t-shirts, wat bleek als we thuis waren, foute korting toegepast, kortingsetiket kwam niet overeen met wat op de rekening stond, EN dan was er ook nog een foute prijs ook al aangerekend, dus nog eens terug moeten rijden, want ging om bijna 10 euro. Had de fout al aangeduid op de rekening, neen hoor de verkoper, vond dat het om een andere t-shirt ging, ook met een foute kortingssticker, eens buiten nog maals nagekeken, nog altijd fout, daar weer staan schilder eer ze er uit waren, nog andere verkoopster bijgehaald, die hun boekhoudkundig sterk was, allé weer wat geld terug, uiteindelijk, komt daar de verkoper die de eerste maal geld teruggaf weer reclamerend at het wel juist was, want dan uiteindelijk niet bleek te zijn. Reactie van de klantendienst, mensen aan het lijntje houden, zodat je afhaakt!
Misleidende reclame
Vandaag gekocht bij Zeb. Groot kaartje 50%, klein op etiket 20%.
Aan kassa toegekomen en blijkt "tot" 50%.
Schandalig uw klanten zo te bedriegen. Vanaf vandaag heb je 1 klant minder om te bedriegen.
Anderen bekeken ook


Christine Le Duc
Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

Boohoo.com
Boohoo.com: Ervaringen You want it, we’ve got it! Boohoo.com was ooit ‘Manchester’s best kept secret’ maar heeft inmiddels...

Ik wil van mijn auto af
Wow, snel je auto verkopen? Wat vinden anderen van zo’n dienst? Bij Ikwilvanmijnautoaf.be is het mogelijk om zonder een enkele verplichting e...
Beste Katrien, wij hebben jou hierover een mailtje verstuurd om dit uit te klaren. Hopelijk is alles duidelijk zo.