Alle reviews van FABIENNE
Review over: Shein
Verschillende items
Ik heb nu reeds 5 bestellingen bij Shein geplaatst, levering verschilt sterk per pakket. De kleding is niet slecht qua kwaliteit, altijd opletten met de maattabellen en de reviews van klanten. Ook badmatten e.d. zijn van zeer goede kwailiteit (€11 voor een groot model), voor hetzelfde model bij andere webshops is dit €30 en ja volledig dezelfde, dus ik ben zeer blij. Ondergoed (bh's), rokken en jeans koop ik liever lokaal, jurken, tops, slips, matten en tafelkleden koop ik bij Shein, tot nog toe geen slechte ervaring gehad.
Review over: Proximus
Proximus internet & tv
Ik gaf liever 0 voor service. Het zijn dieven. Ik krijg een jaar na afsluit nog steeds facturen en ze sturen zelfs een deurwaarder op mij af. IK BEN AL EEN JAAR GEEN KLANT MEER! En zal het ook noooooit meer worden. Nog liever geen internet. Ik nam al meermaals contact op met klantendienst, klachtendienst, ombudsdienst,.. De facturen blijven komen. Dit is stalking.
Dat kan ik moeilijk geloven ! Ik ben zelf geen fan van Proximus maar als het een jaar duurt denk ik dat de fout eerder bij u zal liggen...
Review over: Proximus
NIEUWE DECODER V7 : totale RAMP
PROXIMUS is een TOTALE RAMP !!!
-> Mocht ik geen skynet mail-adres gehad hebben was ik al LANG veranderd !!!
-> Je kan GEEN contact hebben via MAIL !!!
-> In 2/2021 NIEUWE DECODER geplaatst : de NIEUWE DECODER V7 is gewoon een DIKKE TELEURSTELLING, echt een ACHTERUITGANG :
- vooruit- achteruitspoelen : maar 1 snelheid + je moet op de toets blijven drukken
- TV-gids : totaal niet meer overzichtelijk + slechts 1 zender per keer zichtbaar : geen overzicht meer
- inhoud programma : enkel bij TV-gids beschikbaar
- bij afsluiten opgenomen programma : bij opnieuw aanmelden enkel terug van begin en niet waar je gebleven was
Een ECHTE TELEURSTELLING, had ik dit geweten had ik NOOIT van DECODER VERANDERD !!!!
-> KLANTENDIENST : de ene persoon zegt dit en de andere TOTAAL iets ANDERS, idem bij de TECHNISCHE DIENST, sommige werknemers weten er totaal NIKS van !!!
-> Hun WEBSITE trekt op NIETS, totaal niet duidelijk en niet klantvriendelijk.Review over: Proximus
Van telenet naar proximus
Overdracht aan gevraagd, nog geen klant en loopt nu al mis. Slechte communicatie, ônvriendelijk tot telefoon gewoon afleggen door klantendienst. Proximus , neen bedankt !
Jammer dat je minimum 1* moet gevenPROXIMUS is een TOTALE RAMP !!!
-> KLANTENDIENST : de ene persoon zegt dit en de andere TOTAAL iets ANDERS, idem bij de TECHNISCHE DIENST, sommige werknemers weten er totaal NIKS van !!!
-> Mocht ik geen skynet mail-adres gehad hebben was ik al lang veranderd !!!
-> Hun WEBSITE trekt op NIETS, totaal niet duidelijk en niet klantvriendelijk.
-> In 2/2021 NIEUWE DECODER geplaatst : de NIEUWE DECODER V7 is gewoon een DIKKE TELEURSTELLING, echt een ACHTERUITGANG :
- vooruit- achteruitspoelen : maar 1 snelheid + je moet op de toets blijven drukken
- TV-gids : totaal niet meer overzichtelijk + slechts 1 zender per keer zichtbaar : geen overzicht meer
- inhoud programma : enkel bij TV-gids beschikbaar
- bij afsluiten opgenomen programma : bij opnieuw aanmelden enkel terug van begin en niet waar je gebleven was
Een ECHTE TELEURSTELLING, had ik dit geweten had ik NOOIT van DECODER VERANDERD !!!!
hallo mijn levering werd afgegeven op een pickup point. maar ik heb geen adres erbij gekregen en het tracking nummer werkt niet op bpost. weet iemand hoe ik mijn pakket kan terugvinden?