Alle reviews van Hilde
Review over: Trip
Hotelreservatie
Geboekt voor 2 volwassenen en 1 kind,
Wanneer ik de boeking maak staat nergens vermeld “gratis verblijf voor kinderen van 12 die gebruik maken van de aanwezige bedden”, dit staat pas achteraf in de mail die ik veel later ontvang.
Deze formule heb ik ook nog nooit tegengekomen, want volgens het hotel mag dit ook helemaal niet.
In het hotel aangekomen blijkt dat er slechts voor 2 personen geboekt is. De kamer die geboekt werd is zelfs te klein om een derde bed bij te zetten, ook al betalen we bij, het mag niet,
Kamers voor 3 personen zijn niet beschikbaar. We hebben dan een extra kamer moeten nemen. De aanbieding bleek uiteindelijk een hele dure aanbieding.
Wij voelen ons bedrogen. Deze aanbieding was een leugen van het begin tot het einde.
Oh ja, Trip.com niet telefonisch bereikbaar wegens overbelast. Bovendien kan dit enkel in het Frans en Engels, niet in het Nederlands,
Dit was de eerste keer dat we een boeking maakte via Trip.com. Je kan begrijpen dat dit meteen de laatste keer was.
Het antwoord op mijn klacht komt er op neer dat ik op de website van het hotel had moeten kijken, Ik moet dus nakijken op de website van het hotel of trip.com me de juiste kamer verkoopt. Ze hebben gewoon een 2 persoons kamer verkocht als 3 persoons kamer. Op deze manier is het makkelijk om de goedkoopste te zijn. Voor het geld dat ik uiteindelijk betaald heb, had ik een heel ander verblijf kunnen hebben. Het is puur bedrog.Review over: Proximus
Van telenet naar proximus
Overdracht aan gevraagd, nog geen klant en loopt nu al mis. Slechte communicatie, ônvriendelijk tot telefoon gewoon afleggen door klantendienst. Proximus , neen bedankt !
Jammer dat je minimum 1* moet gevenReview over: Parship
vreselijk
Vreselijke website. Pure geldklopperij. 3 dagen lid geweest wat mij 250 euro heeft gekost. Ze halen zomaar geld van uw rekening zonder toestemming.
Identiek dezelfde ervaring gehad 2 jaar geleden.
3 dagen lid. Slechte site. En plots 300€ van mijn rekening. Ik heb dat proberen aanvechten en heb dat onderspit moeten delven wegens zeer dubbelzinnige kleine lettertjes in de overeenkomst.
De grote letters zeggen dat je gratis kan opzeggen tot 14 dagen na overeenkomst. Dar is helemaal gelogen.
PROXIMUS is een TOTALE RAMP !!!
-> KLANTENDIENST : de ene persoon zegt dit en de andere TOTAAL iets ANDERS, idem bij de TECHNISCHE DIENST, sommige werknemers weten er totaal NIKS van !!!
-> Mocht ik geen skynet mail-adres gehad hebben was ik al lang veranderd !!!
-> Hun WEBSITE trekt op NIETS, totaal niet duidelijk en niet klantvriendelijk.
-> In 2/2021 NIEUWE DECODER geplaatst : de NIEUWE DECODER V7 is gewoon een DIKKE TELEURSTELLING, echt een ACHTERUITGANG :
- vooruit- achteruitspoelen : maar 1 snelheid + je moet op de toets blijven drukken
- TV-gids : totaal niet meer overzichtelijk + slechts 1 zender per keer zichtbaar : geen overzicht meer
- inhoud programma : enkel bij TV-gids beschikbaar
- bij afsluiten opgenomen programma : bij opnieuw aanmelden enkel terug van begin en niet waar je gebleven was
Een ECHTE TELEURSTELLING, had ik dit geweten had ik NOOIT van DECODER VERANDERD !!!!