Alle reviews van johan
Review over: Humo
app
Ik heb de humo app gedownload en ben eraan verknocht geraakt. Ik heb zelfs een jaar abonnement afgesloten bij humo. heb een digitaal jaarabonnement afgesloten via deze app op HUMO. De artikelen zijn interessant maar ik vind het wel jammer dat als ik een abonement via de app afsluit ik alleen maar via de app kan lezen en geen papieren versie meer krijg. Soms is het wel fijn om lekker met het knisperende papier door je vingers te gaan terwjil ik op zaterdag middag mijn kopje thee aan het drinken ben in de achtertuin. Desondanks zijn het leuke artikels en kan ik humo op zich zelf wel aanbevelen! Groet johan
Review over: Aanbieders
Energie
Heel goede service, iedereen klaagt maar dat alles duur is, deze mensen bellen je op nadat je zelf hebt ingevuld dus niet lukraak. Zij helpen vervolgens met de juiste leverancier kiezen. Nu denk je, kan je online ook, inderdaad, maar sommige dingen worden over het hoofd gezien dus gemakkelijk als je iemand hebt en het duurt een klein kwartiertje van je tijd, tenslotte met de korting kan je andere dingen doen op een jaar. Thanks!
Mij belden/mailden ze totaal niet, hoewel ik wel een Radar abonnement afsloot en ervoor betaalde :-(
Review over: Art & Craft
Foute boel
Ik zou hier natuurlijk nooit nog iets kopen. Vergeten in te geven !
Review over: Art & Craft
Laxe naverkoopdienst zonder mogelijkheden
Ik kocht stoomstrijkijzer. Het werkte niet en ik stuurde het via hun diensten treug. Na twee weken elke dag (10 X ) krijg ik telkens het advies te wachten want men weet niet hoe ik een nieuw toestel terug kan verkrijgen. De echte zaakvoerder van dit bedrijf dhr Michael Hutsebaut kan je natuurlijk nooit of te nimmer bereiken. Nooit zal ik nog een artikel via hen kopen. het vertrouwen is totaal zoek. Je bent een eenzame nummer als je een probleem hebt. Met al hun type producten die ze verkopen moet je op een degelijke naverkoopdienst kunnen rekenen. NOOIT hier bestellen dus is de erg gegronde en gefundeerde mening. Helaas vind ik geen gevraagde pluspunten.
Review over: CarDelMar
Cardelmar te mijden meest arrogante maatschappij ooit
Via cardelmar een auto gehuurd bij de co in Argentinië
Onze flight was delayed en zo kwamen wij een dag later aan in Buenos Aires
Op de voucher van cardelmar stond een telefoonnummer waarmee Cactus 7/7 24/24 kon bereikt worden
Vanuit Londen onmiddellijk gebeld van zodra delay bekend was, geen antwoord, nog 8 x geprobeerd, geen antwoord, sms gezonden en email naar cardelmar met verzoek cactus te contacteren (wat zij nooit gedaan heeft). Bij aankomst dag later op vliegveld BA 4.30h gewacht op bestelde auto. Deze was intussen verhuurd en wij kregen een oude vervangwagen totaal beschadigd aan de buitenkant (krassen...) Cactus verontschuldigde zich cardelmar heeft een verkeerd telefoonnummer opgegeven. Dus zij waren niet op de hoogte.
Nu komt de verachtelijke, arrogante service van Cardelmar. Op mijn ettelijke emails kreeg ik totaal geen antwoord. De Ceo gecontacteerd, plots beweging in de zaak, maar na een summier onderzoek, antwoord cardelmar op mijn vraag naar schadevergoeding (telefoons Londen nr BA, 4.30h wachten, oude wagen...) tgv. een bijzonder ernstige fout van cardelmar nl. verkeerd telefoonnummer opgegeven met als gevolg al onze problemen, wij geven geen schadevergoeding - zonder motivatie, zonder argumentatie - toppunt van botheid, arrogantie, machtsuitoefening. Al de bewijsmiddelen die ik overgemaakt had, al de emails, de verontschuldiging van Cactus, allemaal geen reden voor Cardelmar om ook maar enige uitleg te geven, zich zelfs maar te verontschuldigen. Alleen : We do not.
Verwerpelijk. Totale minachting van hun klant.
Misschien betaal je iets meer bij een andere autoverhuurder maar je wint op alle vlak door Cardelmar te vermijden. Die firma minacht haar huurders met een ongelooflijke dedain.Review over: Vakantieveilingen
heliwens : NOOIT DOEN PURE GELDKLOPPERIJ
Ik had 2 veilingen gekocht voor heliwens nl. 25 euro en 35 euro + kosten
Na ontvangstbevestiging begon het geldafzettingsspel van HELIWENS
Voor 6 MINUTEN VLUCHT (stijgen en dalen is waarschijnlijk al 6 minuten) moet je bijbetalen voor:
een vaste dag en uren waartussen de vlucht kan plaats hebben (10 euro per man), een foto, een video, een langere vlucht, aan het venster zitten.....
Toppunt van de geldafzetterij: wij hebben dus betaald voor een vrijdag in Gent tss 15 en 17h, ik krijg telefoon waarbij gesteld wordt dat als ik en mijn vrouw dezelfde vlucht willen (wat wij uitdrukkelijk gevraagd hebben), wij 15 euro moeten bij betalen en als wij dat niet doen wij ZEKER NIET dezelfde vlucht zullen hebben en ZEKER NIET aan het venster zullen zitten (ruikt naar pure chantage)
Dus voor 6 MINUTEN VLUCHT hebben wij betaald 80 euro en moeten nog eens 15 euro bijbetalen dus 95 euro en dan nog niet aan het venster
pure afzetterij, geldklopperij
Wie een helivlucht wil maken vind talrijke aanbiedingen op het net waarbij je voor een kleiner bedrag een veel interessantere (en vooral langere) vlucht kan makenHallo, ik lees net u bericht, maar heb hem helaas al aangekocht. Ik krijg via hun site geen datum gereserveerd.....
Zijn jullie uiteindelijk wel geweest? Ik hoop niet dat get ook nog eens een echte aanfluiting was ????
Mij bellen ze wel lukraak op hoor...