Alle reviews van Nico
Review over: IXINA
Keuken
Een keuken gekocht bij ixina Turnhout en van begin tot einde super tevreden.
Het gehele project werd perfect opgevolgd door Stijn .
Ik raad ixina Turnhout voor iedereen aan.Review over: Buy Way
Macro mastercard Buy way!
Ik ben al jaren klant, zelden gebruikt
Een maand geleden gebruikt voor een online aankoop voor mijn zoon
Het ging om 70 euro
Plots een brief van de nationale bank dat ik op de zwarte lijst gezet ben omdat dit bedrag niet betaald was bij buy way
Ik had zelf geen enkel rekening gekregen zowel via post of e-mail
Ik heb dan dit zelf gedaan via claims buy way met de vraag om de afrekening te sturen en mij te laten schrappen uit de zwarte lijst
Ik kreeg twee dagen mijn rekening van 72 euro. Ik heb deze direct betaalt en hun een bewijs bezorgd
Enkele dagen later lees ik tussen mijn mails dat ik opnieuw 10 euro moet betalen voor herinneringskosten
Echt oneerlijke mensen
Het zijn afzetters en bedriegers
Waarom laten ze dit boeltje draaien
Dat dit straffeloos gebeurt in ond dierbaar België
Ik heb vandaag mijn kaart aangetekend opgezegd
Ik ben benieuwd wat er mij nu weer staat te wachten
Vriendelijke groeten allemaalReview over: Interhome
boeking plots geannuleerd
Via interhome hebben wij een huisje geboekt voor onze vakantie op Tenerife. Enkele dagen na de boeking kregen we bevestiging dat alles in orde was, inclusief een routebeschrijving om bij het huisje te geraken.
Een week later kregen we plots een andere mail om te zeggen dat ons huisje 'door onvoorziene omstandigheden' plots toch niet meer beschikbaar was. Interhome stelde een 'alternatief' voor: een huisje dat niet half zo goed was als dat van onze oorspronkelijke boeking...
Intussen waren we één week voor ons vertrek en waren alle goede huisjes aan een redelijke prijs al lang volzet. We hebben dus een véél duurder huisje ergens anders moeten nemen. Interhome is dus pure oplichting, ik kan iedereen aanraden hier nooit te boeken.Review over: Takeaway
Direct bij het restaurant zelf bestellen
Thuisbezorgd is prima. Maar je kan ook direct bij de middenstanders zelf bestellen meestal. Dat scheelt ze de commissie die ze aan thuisbezorgd moeten geven want die percentages zijn echt schandalig hoor ik af en toe om mee heen. Dus mijn advies; gewoon lekker de telefoon oppakken en bij de restaurants zelf bestellen!
Dat kan toch niet altijd? En hoe leer je die restaurants kennen dan? Het is ook goede reclame voor die bedrijven!
U heeft inderdaad gelijk. Ik heb een mastercard bij hen. Betaal alles zoals het moet. Nu ineens een mail dat ik 75 euro achterstand heb en de kaart geblokkeerd is. Zouden we daar niets aan kunnen doen? Dat die andere mensen niet verder in de put duwen? Mvg