Alle reviews van tim

  • Review over: Vanden Borre

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe koelkast

    Service in winkel was in orde (een nieuwe koelkast gekocht). Levering was echter slecht.

    1) ipv de beloofde week wachtijd moest 5 weken gewacht worden waardoor bijna een cashback actie gemist is geweest

    2) eerste keer dat het toestel geleverd werd was maar 1 leverancier mee terwijl was aangegeven dat er twee nodig waren gezien het op 2de verdieping was, toestel is dan op het gelijkvloers achtergelaten

    3) 2de keer dat vandenborre afkwam waren twee leveranciers mee, zonder te proberen beslisten ze dat de trap niet geschikt was (de eerste keer was dat geen issue). derde afspraak gemaakt en direct 100 euro forfaitair lift fee moeten betalen

    4) 3de keer dat men afkwam waren er twee leveranciers maar konden ze beiden enkel frans, we moesten 3 kwartier wachten tot de lift afkwam die door een derde persoon werdt bestuurd. uiteindelijk is de koelkast geplaatst geweest maar is mij 140 euro aangerekend. vandenborre had nog eens extra gerekend omdat ze opnieuw moesten afkomen (wat 100 procent hun fout was)

    conclusie: koop NOOIT een toestel bij vandenborre dat je niet zelf kunt meenemen, levering is duidelijk uitbesteed aan een ander om de kosten te verlagen. klagen bij vandenborre zelf heeft zero effect


  • Review over: Orange

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange tv/internet/mobiel

    Prijs mag dan wel wat lager liggen maar service is ronduit bedroevend. In geval van problemen wordt je aan het lijntje gehouden en worden, is het nu uit onkunde of slechte wil, zelfs pure leugens wijs gemaakt.

    Ik wil ff wat kwijt over Orange, ik ben meer dan 5 jaar een op tijd betalende klant geweest dier er de onvolkomenheden graag bij nam maar in de helft van dit jaar begon ons internet geweldig slecht te worden en moest de decoder ook meer dan normaal gereboot te worden. Orange raadde me aan om versterkers te plaatsen zodat we overal in huis snel en perfect internet zouden hebben dus kocht ik deze aan en het werkte nog ook. op 28 september jl viel dat internet weg en begon de miserie opnieuw na een telefoon naar de klantendienst kreeg ik mijn internet van vroeger dat steeds wegvalt en traag is terug met de belofte dat het binnen de 3 dagen terug in orde zou zijn, wat dus niet zo was. Tot eind oktober heb ik nog een keer of 6 met de klantendienst gebeld waar de meeste telewerkers in zeer gebrekkig Nederlands me telkens met loze beloften trachten te sussen en me telkens een kwartier lieten wachten voor ik ze aan de lijn kreeg. Om een lang frustrerend verhaal kort te maken, ik ben ondertussen overgeschakeld naar Telenet en heb goed en snel internet zonder versterkers en ben zelf uitermate blij dat ik van die klotefirma die Orange is vanaf ben. Ik zal vanaf nu overal ten stelligste Orange afraden in mijn kennissenkring en volop slechte reclame zal maken. Tot nooit meer


  • Review over: Lycamobile

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechtste service ooit

    Geen goede service, geen goede internet, geen goede klantendienst.
    Schrappen wanneer ze willen.


  • Review over: Proximus

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onze missie: in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk cashen !

    Een goede tip bij Proximus: check elke maand je openstaande bedrag en betaal tijdig.
    Zo niet wordt je lijn onverbiddelijk afgesloten en betaal je een administratiekost (€15) en een reactiveringskost (€30) om terug te kunnen bellen.
    Zelfs al gaat het om een bedrag dat lager ligt dan €10 !
    Hou verder ook de 'bundels' (vb. Travel world for Business) in de gaten die zonder aankondiging activeren, zogezegd om surfen in het buitenland goedkoper te maken. Hou er wel rekening mee dat deze bundel vanaf dan elke maand op je factuur staat ook al maak je er geen gebruik van.
    Ik stapte eind vorige maand over dus tot nooit meer Proximus !

    Door de maffiapraktijken van Proximus ben ik met alles overgestapt naar een andere provider. Sinds een week komen al de mails gericht aan skynet.be contacten terug. Bij navraag komen mijn mails wel aan bij mijn contacten.Naar de klantendienst bellen of een formulier invullen van proximus gaat niet, ik ben geen klant meer ! Proximus is echt geen aanrader ...


  • Review over: Remarkt

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Supersnel

    Beste online IT winkel die ik ken, ze hebben een heel groot assortiment en ook bijna alle onderdelen, superhandig en supersnel geleverd!


  • Review over: TomTom

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bert visser

    Neem de stem van bert visser erbij, die is echt supervet en lache!

    ja dat zou gaaf zijn! ik ben voor!

    Dat mag vast niet zomaar!