Europ assistance

Alle reviews

Europ assistance

44% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: What are our customers saying?

E
Esther Rita
Dank aan het volledige europe assistente team voor de snelle en accurate service. Proficiat. Mvg Esther RitaLees verder
V
Vanderkerckhove
Nooit alleen wanneer er iets gebeurd op vakantie, in het buitenland is het niet altijd simpel iets te regelenLees verder
G
Georgette
Sinds jaren klant bij Europ Assistance voor reisbijstand van de hele familie.Lees verder
T
Teugels
Zonder Europ Assistance vertrek ik nietLees verder
J
Jona Muilenburg
Voor de zomervakantie hadden wij een midweek geboekt bij Villages Nature in Parijs. Helaas hebben wij onze vakantie moeten annuleren omdat mijn partner en ik beide corona hebben gekregen. Ik had va...Lees verder

Alle reviews (16)

  • No reviews yet!

    Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Jaarlijks abonnement

    Dank aan het volledige europe assistente team voor de snelle en accurate service.
    Proficiat.
    Mvg Esther Rita

    Dank aan het volledige Europecassistence team voor decsnelle en accurate service.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reisverzekering

    Nooit alleen wanneer er iets gebeurd op vakantie, in het buitenland is het niet altijd simpel iets te regelen


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bijstand

    Sinds jaren klant bij Europ Assistance voor reisbijstand van de hele familie.

    Wij waren ook jaar en dag klant bij Europ Assistance. Sinds 2009 en dachten dat we goed verzekerd waren. Vergis u niet!! Lees mijn review maar !!! Denk maar goed na of je bij deze maatschappij verzekerd wil blijven !!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Altijd op zak

    Zonder Europ Assistance vertrek ik niet

    Zie mij review over Europ Assistance!! Gewoon schandalig hoe je als klant daar behandeld wordt!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Midweek bij Villages Nature Centre Parcs

    Voor de zomervakantie hadden wij een midweek geboekt bij Villages Nature in Parijs. Helaas hebben wij onze vakantie moeten annuleren omdat mijn partner en ik beide corona hebben gekregen. Ik had van te voren een annuleringsverzekering afgesloten bij de boeking, gezien je in deze tijdens nooit weet of je vakantie door kan zijn. Door Centre Parcs werden wij doorverwezen naar Europe Assistance (uitbesteding/samenwerkingspartner). Allereerst werden wij onduidelijk en slecht te woord gestaan toen wij belde, meerdere keren hebben wij moeten vragen wat nu de bedoeling was. Toen wij de claim eenmaal hadden ingediend werd onze claim afgewezen, ondanks een bewijs van mijn huisarts dat ik corona heb gekregen. Er moest een speciaal formulier worden ingevuld door de huisarts, iets dat lang niet alle huisartsen bereid zijn om te doen. Omdat mijn huisarts met mij meeleefde en zo vriendelijk was deze toch in te vullen kon ik opnieuw de claim indienen. Nu ruim drie weken later heb ik hier nog steeds niks over teruggehoord. Als ik probeer te bellen naar de organisatie duurt het lang voordat ik iemand aan de telefoon krijg. Eenmaal met iemand in gesprek krijg ik te horen dat het nu druk is en dat er geen indicatie gegeven kan worden hoelang ik nog moet wachten. Ik vind dit heel bijzonder als er in eerste instantie wordt aangegeven dat het tussen de 5 en 10 werkdagen zal duren. Jammer als je vakantie niet door kan gaan en je lang ziek op bed ligt van een ziekte die overal voorkomt dat een verzekeringsmaatschappij het je zo moeilijk maakt om je geld terug te geven.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Annulatieverzekering

    Waardeloze verzekering - dochter moet verplicht in quarantaine en kan niet op kamp vertrekken. Sorry mijnheer, staat niet in onze algemene voorwaarden. Tip: laat je arts een ziekte-attest schrijven in dat soort gevallen, eerlijkheid wordt niet gewaardeerd door dit bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    bijstand

    Altijd goed verzekerd


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    top

    Super product

    Volslagen onbetrouwbaar. Heb rond 10 maart dit jaar de annuleringsverzekering in werking gesteld wegens ziekte. Geen corona. Heb alle documenten aangeleverd: boeking Ryanai en boeking hotel, daarna de annulering van zowel vlucht als hotel. Daarnaast heb ik een volledig ingevulde medische verklaring van mijn huisarts geleverd. Ze blijven ieder keer hetzelfde vragen. Uiteindelijk is mijn claim afgewezen zonder enige motivatie. Mijn verzekeringnummer is 3101571977. Volslagen onduidelijk. Hun motto zou moeten zijn: you pay, we profit

    Net hetzelfde verhaal. Na 7 maanden vragen ze bewijzen van zaken waar wij afhankelijk zijn van derde partijen. Aangezien de derde partij niet wil leveren, willen zij niet betalen. Het gaat hier ook niet over 500 EUR maar 8.200 EUR!! Schandalig gewoon. Ze rekken dit dossier nu al 7 maanden. We zien ons dus genoodzaakt om een advocaat te raadplegen. Ik kan maar 1 advies geven = sluit nooit een verzekering bij Europ Assistance. Er zijn andere betrouwbare verzekeringsmaatschappijen genoeg in België!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Annulatieverzekering en Reisverzekering

    Sinds 2009 reeds aangesloten bij Europ Assistance.
    In november 2019 een reis geboekt van Amsterdam naar San Francisco via Edreams (vertrek 1 juli). Omwille van een medisch probleem (vastgesteld omwille van Corona in juni 2020 omdat medische onderzoeken toen niet konden doorgaan) konden we niet naar Amerika vertrekken. Alle medische papieren en vragen werden netjes ingevuld en aangeleverd. Na 2 maanden vroeg Europ Assistance plotseling een "no show" document. Aangezien Edreams niet te bereiken was en nog altijd niet te bereiken is, hebben we met 30 bewijsstukken aangetoond dat we begin juli 2020 in België waren en niet in Amerika (ziekenhuisafspraken, verkeersovertredingen, betalingen via bankcontact etc...). Nog was het niet genoeg. Sinds begin december 2020 (na 6 maanden) vragen ze nu het bewijs van het bedrag van de luchthaventaxen. Blijkbaar worden die door de luchtvaartmaatschappij terugbetaald in geval van een annulatie van een vlucht. Noch Edreams, noch Air France noch KLM kunnen dergelijk document leveren. Edreams heeft ons een factuur opgestuurd zonder opgave van de luchthaventaxen, Air France en KLM kunnen het niet aanleveren omdat het initieel een ticket is dat uitgegeven is door Edreams. Via telefonisch contact met Air France hebben we wel kunnen achterhalen dat het over een bedrag van max. 400 EUR gaat (4 tickets). Europ Assistance weigert nu telefonisch contact op te nemen met Air France om bevestiging te krijgen van dit bedrag en weigert tot betaling over te gaan (8.200 EUR min 400 EUR) zolang er geen schriftelijke factuur geleverd wordt. Na 7 maanden wachten zijn we het nu beu en zullen we een advocaat moeten aanstellen om dit op te lossen. Gewoon SCHANDALIG!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Annuleringsverzekering

    Nooit in zee gaan met dit bedrijf. Als je boekt bij Center Parcs, nooit een annuleringsverzekering bij deze ellende afsluiten. Europ Assistance is een slordig en onzorgvuldig bedrijf waar je nooit voet aan de grond krijgt, opzettelijk ondoorzichtig om je als klant te ontmoedigen. Lafjes communiceren achter een anoniem Frans gebeuren.

    Samenvatting:
    Slechte informatievoorziening, dubieuze handelswijze qua polisvoorwaarden verstrekken, niet lezen, slordige en onzorgvuldige dienstverlening. Kastje muur met ondoorzichtige organisatie (loketje hier, loketje daar, Frans adresje zus, Iers adresje zo). Polisvoorwaarden in gemêleerd Frans/Nederlands.

    Uitgebreid:
    Verzekering afgesloten, geen polis gekregen, niet gewezen op waar de voorwaarden staan, geen verwijzingen naar portals. Boeking geannuleerd, claim ingediend. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Krijg als service van Center Parcs de polisvoorwaarden toegestuurd van de verzekering, omdat ik ze niet had. Verwezen naar een onduidelijke portal...

    Claim naderhand afgewezen op grond van een uitsluiting die niet in de polisvoorwaarden stond. Krijg van Europ Assistance een exemplaar toegestuurd dat ik nog nooit gezien heb en waarmee ik dus niet akkoord ben gegaan bij het afsluiten.

    Dat mijn claim terecht of onterecht is afgewezen, boeit me niet. Dat ik het geld niet terug krijg is ook niet belangrijk. Wat ik echter slordig vind is dat er bij het afsluiten geen polis wordt gestuurd, je geen idee hebt wat je eigenlijk afsluit en waar je terecht kunt. Daarnaast krijg je hele andere voorwaarden toegestuurd die afwijken van wat Center Parcs je namens Europ Assistance verstrekt.

    In een net, doch kritisch bericht aangegeven dat ondanks dat ik er vrede mee heb dat ik geen geld terug krijg, ik toch adviseer de werkwijze te verbeteren en duidelijker in de informatievoorziening te zijn. Krijg een totaal irrelevante reactie dat mijn claim al eerder afgewezen is, ik deze gegevens al eerder heb aangeleverd en dus er geen herziening plaats vindt. Verbijsterend hoe slecht men blijkbaar leest. Ik vraag niet om geld, ik heb helemaal geen gegevens aangeleverd, ik heb kritische feedback gegeven. Weer bewijs dat men hier onzorgvuldig en slordig te werk gaat. Mag mijn klacht ergens naar Frankrijk PER BRIEF (2020!!) sturen. Ontmoedigingsbeleid..

    Ik zou me doodschamen als ik bij dit bedrijf zou werken.

    Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Het is schandalig hoe ze daar mensen behandelen !!! Na 11 jaar verzekerd geweest te zijn bij hen, vind ik het echt schandalig wat er daar gebeurt! Ik hoop dat onze advocaat alles kan regelen!
    Lees mijn review maar ....


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reisverzekering

    Onbegrijpelijk.
    De contracten en garantievoorwaarden zijn opgemaakt in het Nederlands. Wanneer je als klant dan contact opneemt om een vraag te krijgen op een simpele vraag kan men u niet te woord staan in het Nederlands.
    Je mag kiezen : Engels, Spaans of Frans.
    Nooit meer!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    reisverzekering

    EuropAssistance is niet te vertrouwen:
    Auto viel in panne in Oostenrijk tijdens het skieën. EA bracht enkel de auto terug naar België (3 weken later). De passagiers mochten het zelf uitzoeken, op eigen kosten.
    Blijkt dus dat in de kleine lettertjes staat dat EA enkele gewonde passagiers repatrieert, op voorwaarde dan nog dat die in België gedomicilieerd zijn.

    Het valt trouwens op dat de enige positieve commentaren op dit bedrijf allemaal op dezelfde dag gepost werden (06-09-2017). Waarschijnlijk allemaal personeel.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Flex tickets

    Don’t get involved with this organization. They will collet the fee and if you want to make use of the service they will make it as hard as possible. It’s a Kafkaesque nightmare.

    I totally agree!!! Read my review !!
    Never sign a contract with Europ Assistance!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    House Assistance

    This institution is a nightmare factory, the name "Europ (e)" - is an insult to Europe. Please remove it from your company name ASAP.

    All your problems will become ‘an extension of the problem’ that happened before. And BAM! you are not covered by the policy you paid for.

    How utterly absurd those assistance agents don’t even have the basic common sense to even correctly identify your problems. The inability of those agents to even handle clients professionally is beyond imagination. They try everything to speak to you in the most irritating manner. You won’t even get that angry with someone calling your name.

    This insurance company covers nothing but their asses.

    Avoid it unless you are looking for anger, confusion, frustration or even damages to yo mental health. If you want to get mad, call this number ‭02 533 75 75‬ in no time. The profession of those people on that line is not customer service agents. They are so professional in messing with people. They should be sent for psychological training in the police academy!

    This company is definitely the hell of the insurance industry. The only thing they do is taking your hard earned money and do thing expect making you angry (omg those agents are so good at it!)

    Well done Europ Assistance!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reisverzekering

    Via centerparcs hier terecht gekomen. Echter alleen maar problemen gehad met dit bedrijf. Allemaal erg omslachtig. Doen moeilijk over een annulering. Willen gegevens hebben die niet zomaar verstrekt mogen worden.

    Mensen ga nooit met dit bedrijf in zee. En Centerparcs jullie moeten je ogen uit je kop schamen dat je met dit bedrijf zaken doet, maar daar zullen jullie wel wat voor terug krijgen. Heb nu zo vaak geschreven... alles tot het bot toe uitgelegd... totaal geen menselijk gedrag. Uiteindelijk mijn dochter ziek, opname ziekenhuis twee weken. Nul, nul centen terug. Europ Assitance als je echt van je centen af wilt, dan deze inschakelen. Mensen neem nooit een verzekering daar, Ze doen er alles aan om niet te betalen. En Centerparcs ik kwam graag bij jullie, maar ik wil niets meer met jullie te maken hebben, schaam je. Nog niet eens een reactie terug. Het slechtste bedrijf ever. Ennn,,,, ik ben nog niet klaar.

    Inderdaad, ze doen er alles aan om niet te betalen. Ze vragen aan ons documenten die dienen aangeleverd te worden door derde partijen. Aangezien dit in ons geval niet lukt willen ze het bedrag van 8.200 EUR niet betalen!
    Ze rekken dit dossier nu reeds 7 maanden. Wij hebben er genoeg van. Aangezien dit niet over 500 EUR gaat maar over 8.200 EUR gaat zien we ons nu genoodzaakt een advocaat te nemen om de procedure voor de rechtbank te starten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    reisverzelkering

    als je persoonlijke bezittingen verliest keren ze niet uit ze verzinnen allerlei smoesjes om niet uit te betalen waardeloze verzekering mensen pas op


Anderen bekeken ook

Allianz Global Assistance merklogo voor beoordelingen van verzekeraars, producten en diensten
Allianz Global Assistance
0 reviews

Veilig en zonder problemen op reis gaan, ook als het soms een keer tegenzit, dat willen we natuurlijk allemaal. Ongelukken, schade en diefstal zit ...

Jongverzekerd merklogo voor beoordelingen van verzekeraars, producten en diensten
Jongverzekerd
0 reviews

Als jongere vragen verzekeraars vaak torenhoge premies voor je verzekering, gelukkig doet Jongverzekerd dat anders. Ben je op zoek naar een autover...

ANWB Wegenwacht merklogo voor beoordelingen van verzekeraars, producten en diensten
ANWB Wegenwacht
0 reviews

De ANWB wegenwacht is een onderdeel van de ANWB. De ANWB biedt naast de wegenwacht ook verzekeringen, creditcards, (camping)gidsen,&...

FBTO merklogo voor beoordelingen van verzekeraars, producten en diensten
FBTO
0 reviews

Wilt u binnenkort een nieuwe autoverzekering afsluiten? Of bent u ontevreden over uw huidige verzekeraar en wilt u dat publiekelijk uitten? Dan kun...

Europ assistance

Waarom zou ik naar Europ assistance gaan? En wat doen ze precies? Het idee van de site is om mensen een beoordeling te laten geven over ondernemers en bedrijven om zo anderen te helpen. Met een onafhankelijke beoordeling door echte mensen is het namelijk mogelijk om zo een goed oordeel te vellen over een bedrijf. Je kunt dan beslissen om wel of geen zaken met ze te gaan doen. Het is heerlijk om ook je mening achter te laten over dit bedrijf om anderen juist te helpen. We weten zeker, dat ook jij hier in behulpzaam zult zijn als je dat kunt doen voor Europ assistance of een ander Belgisch bedrijf. 

Over Europ assistance
Europ assistance is overal ter wereld te vinden. Over de hele wereld zijn er honderd duizenden partners welke vierentwintig uur per dag klaar staan om in actie te komen. Ze zitten hierdoor dichter bij je dan je verwacht. Het is heerlijk om ook gebruik te kunnen maken van het callcenter in Brussel. Het is een internationaal bedrijf met een internationale service en verzekering. Professioneel en goed zal je geholpen worden.  
Al meer dan een halve eeuw (50 jaar) staan ze met ervaring en vakmanschap aan je zijde en beschermen ze je op reis. Er zijn volop mobiliteitsoplossingen op maat en ook vele bijstandsformules. Het is geen belofte, maar hun beroep.  

Kies ook voor een gepersonaliseerde oplossing bij Europ assistance, waarbij bezorgdheid om jou het middelpunt is. De doorgewinterde vakmensen staan klaar om naar je te luisteren, je bezorgdheid te delen en een persoonlijke oplossing te vinden. 
Binnen 24 uur krijg je een oplossing op maat. Het is heerlijk om te ontdekken.  

Diensten van Europ assistance
Er zijn verschillende diensten bij Europ assistance. Denk hierbij aan:
•    De Tijdelijke reisverzekering
•    De Jaarlijkse reisverzekering
•    De Pechverhelping
•    De Studentenverzekering
•    De Annulatieverzekering NoGo
•    De Woningbijstand
•    De Thuishulp

Klachten, tips en complimenten over Europ assistance
Heb je een klacht of een tip of compliment? Neem dan gewoon contact met hun op. Hoewel je verwacht, dat ze met een compliment of tip blijer worden, worden ze dat ook van een klacht. Schroom niet en help daarom om  hun diensten beter te maken. 

Heb jij ervaring met Europ assistance? 
Het is goed om anderen te helpen! Als je ervaring hebt met dit bedrijf dan is het goed om je review op onze site achter te laten. Je helpt hiermee vele anderen om een onafhankelijk en goed beeld te krijgen van deze organisatie. Europ assistance is een van de bedrijven in België waar je een tip, compliment of review over kunt achterlaten. 

 

Waarom zou ik naar Europ assistance gaan? En wat doen ze precies? Het idee van de site is om mensen een beoordeling te laten geven over ondernemers en bedrijven om zo anderen te helpen. Lees beoordelingen op ErvaringenSite