Ervaringen Storytel

Vandaag de dag is het hebben van vrije tijd bijna een luxe. Door de week zijn we druk met werken en het huishouden, in het weekeinde de sociale kalender af en voor u het weet is het al weer maandag. We zijn met z’n alle lekker druk en hebben al gauw het idee dat we nergens meer tijd voor hebben. Laat staan tijd om op de bank ploffen met een goed boek. Gelukkig is daar tegenwoordig een oplossing voor; luisterboeken. Boeken die door iemand anders voorgelezen worden en die u kan beluisteren tussen de bedrijven door, als u bijvoorbeeld van de ene verjaardagspartij naar de andere aan het rijden bent. Storytel is een bedrijf die het streamen van luisterboeken aanbiedt via een abonnementsdienst. Maar voordat u een abonnement bij ze afsluit, hoe komt u er dan achter wat de kwaliteit van de boeken is? Hoe weet u of de service van Storytel voldoet aan uw verwachtingen? Krijgt u genoeg waar voor uw geld? Gelukkig kunt u hier op Ervaringensite.be terecht voor ervaringen en meningen van andere consumenten over Storytel. In betrouwbare reviews delen ze met u informatie over het bedrijf en haar diensten uit de eerste hand. Hiermee kunt u met een completer beeld de juiste beslissing nemen om al dan niet zaken te doen met Storytel.

Over Storytel

Het bedrijf Storytel is door Jonas Tellander en Jon Hauksson in 2006 opgericht. Storytel biedt een abonnementsdienst aan voor het streamen van luisterboekenen e-books via een app op je telefoon. Het bedrijf heette eerst Bokilur, maar in 2007 werd deze naam veranderd in Storytel om dat men internationaal gingen uitbreiden en de nieuwe naam daar beter bij paste. Het hoofdkantoor staat in Stockholm, Zweden. Door de jaren heen zijn ze gestaag gegroeid en hebben ze verschillende uitgeverijen over genomen, zoals Norstedts, Massolit, Kontentan, People’s Press en Raben. Sinds januari 2021 hebben ze meer dan anderhalf miljoen betalende abonnementshouders en zijn de diensten van Storytel beschikbaar in meer dan 20 landen, waaronder Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, Polen, Rusland, India en Nederland. Het bedrijf heeft als missie om de grootste aanbieder ter wereld te worden als het gaat om het streamen van luisterboeken.

Kreeft:uitgebreide legging - Liefde & algemeen okt ‘20: Opgaan in grote Liefde -Soulmate, Vrijmaken

Producten en Diensten Storytel

Storytel is een abonnementsdienst dat het mogelijk maakt om via een app luisterboeken en e-books te streamen. Na het downloaden van de app en het afsluiten van het abonnement bent u als klant instaat om naast de boeken te beluisteren in MP3 formaat, ze ook als boek fysiek nog te lezen of zelfs tegelijk mee te lezen. Door met verschillende uitgevers afspraken gemaakt te hebben kan men via Storytel vrij snel na het uitbrengen van een bepaald boek, deze online streamen via de app. De boeken van Storytel staan in negentien groepen ingedeeld, waaronder Kinderen, Misdaad, Geschiedenis, Romantiek, Klassiek en bijvoorbeeld Biografieën. Tevens kun u de aangeboden boeken sorteren op titel, auteur, verschijningsdatum of taal. Het aanbod van boeken is uitgebreid en veelzijdig. Via de app heb je als klant onder andere de mogelijkheid om boeken offline te beluisteren, de snelheid van het afluisteren te bepalen, je eigen aantekeningen te maken en aanbevelingen te delen met je vrienden.

Uw ervaringen, beoordeling, review, tips en klachten Storytel

Heeft u een abonnement van Storytel? Dan willen we u vragen om hier op onze site een review te schrijven en uw ervaringen en mening te delen over Storytel en haar producten en diensten. Luistert u dagelijks naar boeken via de app van Storytel? Dan bent u de aangewezen persoon om met anderen uw inzichten te delen. Wie weet heeft u wel klachten over bepaalde zaken, die zullen zeker interessant zijn voor anderen om te lezen. Onze dank is bij voorbaat groot.

Storytel

10
    10