Peter Hahn Reviews
Reviews (15)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Kwaliteits kledingstukken
Topkwaliteit en een verkoper die alles piekfijn op orde heeft.
Bestelling van 3 broeken, 2 geretourneerd
Onlangs heb ik drie broeken besteld, maar uiteindelijk heb ik er twee teruggestuurd. Tot mijn verrassing ontving ik een herinnering om te betalen voor de twee geretourneerde broeken, met een toeslag van 5 euro en zelfs een dreiging om in gebreke gesteld te worden als ik niet zou betalen. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen, maar kreeg geen enkele reactie. Het is heel frustrerend dat ik geen controle meer heb over mijn bestellingen en retourzendingen op de website, omdat Peter Hahn alle functies heeft verwijderd. Hierdoor hebben ze vrij spel en hebben klanten geen toegang meer tot hun bestellingen en retouren. Ook de mogelijkheid om betalingen te controleren ontbreekt. Ik vind het echt schandelijk hoe Peter Hahn hun klanten behandelt en voel me erg in de steek gelaten.
slechte klantenservice
Sorry, ik heb geprobeerd de klantenservice te bereiken via telefoon en e-mail, maar ik kreeg helaas niemand te pakken. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen gekregen en ik voel me niet echt als een gewaardeerde klant. Ik vind de service echt teleurstellend en ik denk niet dat ik nog zal gaan winkelen bij dit bedrijf.
bestelling in België
Mijn kaart werd belast op 21/4 en mijn bestelling is nog steeds niet verzonden! En ik heb ook nog geen antwoord ontvangen op mijn e-mails!!
Dure bestelling, slechte communicatie
Ik ben echt niet blij met mijn ervaring met deze winkel. Ik had dezelfde problemen als de andere klanten met trage leveringen en extra kosten die in rekening werden gebracht. Dat is echt niet oké. Maar wat me echt boos maakte was dat ik op 16/02/21 een bestelling van 3115 euro had geplaatst en betaald met mijn MasterCard. Daarna kreeg ik alleen maar betalingsherinneringen en niemand reageerde op mijn e-mails of vragen aan de klantendienst. Dat is gewoon pure minachting voor de klant. Waarom kunnen ze niet gewoon normaal reageren op hun klanten? Ik begrijp het niet. En dan komen ze ook nog eens met vage regeltjes over betalingen en omruilingen die ik zelf moest uitzoeken. Waarom maken ze het zo moeilijk? Het lijkt alsof ze geen moeite doen om hun klanten te begrijpen. Ik vond het echt een hele vervelende ervaring en het heeft me veel tijd gekost om alles uit te zoeken en te regelen. Ik had gehoopt dat mijn account na betaling gewoon op 0 zou staan, maar nee hoor, blijkbaar moet ik nog steeds contact opnemen met de klantenservice. Ik ben hier echt niet blij mee en ik vind het echt niet oké.
Mijn retourzending correct verlopen
Mijn terugzending is vlot verlopen en ik heb alle benodigde bewijzen. Toch heb ik al een tweede herinnering ontvangen voor het niet terugsturen van één artikel, wat niet klopt. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantendienst via e-mail, maar kreeg geen reactie. En als ik probeer te bellen, kost het mij 0,30€ per minuut.
Aankoop sneakers niet ontvangen
Op 3 mei'23 heb ik twee items besteld. Ik kreeg later een factuur voor een nachthemd dat ik wel heb ontvangen, maar de sneakers waren niet op voorraad. Begin juni ontving ik een factuur voor de sneakers, maar ze zijn nog steeds niet aangekomen. Ondanks verschillende e-mails en pogingen om contact op te nemen, heb ik geen reactie van het bedrijf gekregen. Ik begin me af te vragen of dit bedrijf echt is en of mijn geld veilig is. Ik vraag me af wat te doen in deze situatie en of anderen vergelijkbare ervaringen hebben gehad.
Online bestelling zomerjurkje
Ik heb dus een zomerjurkje besteld voor 100 euro en het heeft uiteindelijk vijf lange maanden geduurd voordat het eindelijk geleverd werd. In mei plaatste ik de bestelling en kreeg ik steeds valse beloftes over de leveringsdatum. Uiteindelijk kreeg ik een mail waarin stond dat ze niet konden leveren en toen heb ik gezegd dat het niet meer hoefde. Maar dan, begin oktober, kreeg ik ineens een bericht in het Frans waarin stond dat ze het toch gingen leveren, zonder echte datum te geven. Het leek wel alsof ze wilden zien hoelang ik kon wachten. En om het nog erger te maken, toen ik naar de klantendienst belde, kreeg ik alleen maar dure wachtmuziek te horen en geen oplossingen.
Aankoop zomerartikel
Ik zit al 3 maanden te wachten op mijn bestelling van een zomerartikel! Toen ik ernaar vroeg, kreeg ik te horen dat het bedrijf niet kon garanderen dat ze de originele levertijd zouden halen vanwege een wijziging in hun computersysteem! Tegen de tijd dat het artikel aankomt, is de zomer al voorbij en heb ik er niets meer aan. Dus, bestel op dit moment zeker niet!
Mijn recente bestelling
Onlangs hèk ne bestelling gedaan en kreeg ik sommige spullekes binnen en andere nie. Spijtig genoeg is er later nog ne keer geld afgehouden van m'n creditcard, mor kreeg ik niks meer geleverd. Ondanks da'k al veel mails gestuurd heb, telefoons gepleegd en zelfs ne aangetekende brief verstuurd heb, heb ik m'n centen nog altijd nie teruggekregen. 't Is nu al 3 maanden geleden en 'k vind da' ronduit schandalig.
Un confi à 15 euros
Ik heb een super coole trui gekocht voor slechts 15 euro, maar hij is nooit aangekomen! Ik heb maanden gewacht op mijn terugbetaling en ze reageren nooit op mijn e-mails. Zo frustrerend!
Blauwe trui met sterrenprint
Oh man, ik heb zo'n toffe blauwe trui met sterrenprint gescoord bij Peter Hahn! Maar serieus, die klantenservice is echt niet top. Mijn factuur klopte niet, het bedrag was hoger dan de trui die ik had gekocht, en ik probeer dit al 6 maanden op te lossen. Ze lezen mijn e-mails niet en als ik naar de klantendienst bel, kunnen ze me nooit helpen. En zelfs mijn vorige klachten kunnen ze niet terugvinden! Ik word 15 minuten aan de telefoon gehouden en dan wordt er gewoon opgehangen. Ze zeggen dat het aan de systemen ligt die naar Duitsland zijn gemigreerd, maar dat zou niet het probleem van de klant mogen zijn.