Alle reviews van L. Desmet

  • Review over: C&A

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Blazer purchase

    Wat een teleurstelling! Ik had online een blazer besteld voor 49,99 euro, maar nu kost die al 57,99 en zelfs 59,99 vandaag. Echt bedrog! Hoe kan het dat de prijzen zo snel veranderen? Dit is echt niet oké en ik ben zwaar teleurgesteld in dit alles. Het lijkt wel alsof ik niet correct behandeld word als klant.


  • Review over: Jack & Jones

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kwalitatieve kleding met perfecte pasvorm

    Ik was echt blij verrast door hoe goed de kleding van Jack & Jones was die ik heb gekocht. Ik wist mijn maat niet, maar gelukkig hebben ze een handige online tool die perfect bij mij paste. De levering was snel en de kleding zat als gegoten. Als iemand met een beer van een formaat kan ik je vertellen dat het niet vaak gebeurt dat ik kleding vind die zo goed past.


  • Review over: Italiarail

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Terni naar Rome tickets

    Echt, ik dacht dat alles prima verliep met het kopen van tickets van Terni naar Rome, maar kreeg een mail waarin stond dat mijn boeking geannuleerd was vanwege onverifieerbare informatie. Ik had mijn Italiaanse en Amerikaanse telefoonnummers doorgegeven, waarom heeft niemand mij gecontacteerd? Toen ik het opnieuw probeerde met een andere mail en creditcard, kreeg ik hetzelfde resultaat. Deze keer heb ik hen opgebeld, maar kreeg ik een antwoordapparaat. Ik heb een boodschap achtergelaten en verzocht om teruggebeld te worden, maar niemand heeft de moeite genomen om dat te doen. Teleurstellende service, of eigenlijk het gebrek daaraan.


  • Review over: CheapOair

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reisaanbiedingen

    Ik heb de laatste tijd wat problemen gehad met mijn boekingen bij jullie bedrijf. Het lijkt erop dat de ene afdeling niet weet wat de andere aan het doen is. De e-mails over mijn aankomende reis kloppen bijna helemaal niet, volgens jullie agenten. Ondanks dat ik al 11 keer heb gebeld en verzekerd ben dat alles in orde is, is dat absoluut niet het geval. Hierdoor ben ik behoorlijk in de war en gefrustreerd geraakt, en ik hoop dat dit soort communicatieproblemen in de toekomst vermeden kunnen worden.