Alle reviews van Patrick

  • Review over: VidaXL

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles prima

    Snelle levering. Alles prima

    Beste klant,
    Bedankt voor het winkelen bij vidaXL.
    Wij zijn erg blij dat alles goed is gegaan.
    Wij zien u graag de volgende keer.
    Met vriendelijke groeten,
    Josefine


  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Topbedrijf

    Kan niet anders zeggen dan dat dit een topbedrijf is, ik raad het echt aan gewoon.
    Ze leveren snel, zijn meestal de goedkoopste en dan is het ook nog leuk verpakt. Als je ze belt met vragen, zijn ze aardig en behulpzaam.
    Ik ging altijd naar de Mediamarkt maar eerlijk gezegd bestel ik nu gewoon online hier. Alhoewel ik het jammer vind dat Coolblue geen winkels heeft, want het is leuker om producten eerst aan te raken en te proberen.

    Gsm heeft het na 1 jaar binnen de garantieperiode begeven. Opgestuurd op 29 april naar Coolblue.
    Op 14 mei gebeld en de gsm is zelfs nog niet eens tot bij Coolblue geraakt. Reden: Vertraging bij Bpost wegens coronacrisis. Geen probleem, de medewerker belooft me dat ik na 10 dagen mag terugbellen en een nieuw toestel mag claimen wanneer hij nog steeds niet zou zijn toegekomen.
    Op 26 mei bel ik terug en een andere medewerker komt met niets beter voor de dag dan me een toestel in bruikleen aan te bieden waar ik 100 percent van de aankoopprijs borg voor mag betalen. Na een maand mag ik nog steeds braaf blijven wachten op mijn toestel! Het feit dat zijn collega eerder met een beter voorstel kwam vond hij 'jammer'.
    Ik weet dat het uitzonderlijke tijden zijn en dat dit kan gebeuren maar je komt als bedrijf niet terug op je beloftes die je naar je klanten toe gemaakt hebt. Moest ik dit hebben geweten had ik al op 14 mei al meteen een nieuw toestel gekocht.
    Klantenservice 0!

    Geloof niet dat je 2 jaar garantie hebt zoals onderaan de factuur staat, de batterij van mijn laptop was defect en een mailtje dat alles onder garantie valt (geen clausule voor batterij) maar plots vind coolblue allerhande redenen om aan de garantie onderuit te komen en hebben de laptop dan maar 3 weken achter gehouden. De leugens en drogredenen die ze uitvinden is super, neen, coolblue, nooit meer!

    Elgato Streamdeck XL , aangekocht bij coolblue ; na 4 maand beginnen alle druktoetsen te flikkeren en houd het toestel ermee op , doet niets meer buiten flikkerende toetsen , kontakt gelegd met coolblue service en binnengebracht in de winkel , ma meer dan 3 a 4 weken plots een verrassende e-mail , zij besluiten dat het toestel niet meer herstelbaar is en niet kan vervangen worden omdat zij die niet meer in voorraad hebben , terwijl ik op dat ogenblik vast stel dat deze nog wel op hun ste in voorraad staan en de volgende werkdag kunnen geleverd worden , ( wat een leugen dus ) het enige dat ik vaststel is dat het artikel is omhoog gegaan in verkoopprrijs ( maar daar kan ik toch niets aan doen dat zij meer winst willen maken ) wat ik wel kan krijgen is een shoptegoed van het aankoop bedrag , wat een bedriegerij , dus een toestel in GARANTIE niet willen vervangen terwijl de klant daar recht op heeft , maar een shoptegoed aansmeren om iets aan te kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt of wenst , momenteel ga ik eens informeren bij testaankoop en naar de rechten van de aankoper in garantie want ik laat het hier niet bij , ik was een vaste regelmatige klant , zowel zakelijk als privé bij coolblue maar daar komt nu onmiddelijk een einde aan , klantvriendelijkheid en service een grote dikke nul ( 0)

    Een goed jaar geleden kocht ik een iWatch Nike serie 3 via Coolblue.
    Super horloge, tot ik plots opmerkte dat het glas loshing van het frame, een goed jaar later.
    Moet ik opsturen om te herstellen onder garantie,dacht ik bij mezelf, maar bij het terugplaatsen van het scherm brak het.
    Eerlijk als ik ben, stuur ik in mijn aanvraag voor herstelling dat ik het zelf gebroken heb, maar dat het scherm vooreerst loshing.
    “Dit kunnen wij niet herstellen onder garantie want dit valt onder gebruikersschade/glasbreuk en dit valt niet onder garantie. “
    U kan wel de som van 225€ betalen om dit te herstellen.
    Of het in de huidige staat terug ontvangen bij u thuis.
    Na !!! 8!!! Mails te sturen naar 8 verschillende medewerkers van Coolblue heb ik mijn horloge nog steeds niet terug.
    Beste van dit alles, eergisteren kreeg ik een mail met de prijsopgave voor herstelling van mijn product.
    8 keer stuur ik dus dat ik het niet wil laten herstellen voor dat bedrag, dat ik mijn recht op garantie opeis en zo niet ze mijn horloge kosteloos moeten terugzenden.
    2,5 maand later is het nog steeds niet in orde.
    Ik voel mij enorm in het zak gezet door Coolblue. 1 keer, maar zeker geen 2 keer.
    Wat een afzetters.

    Klantenservice is idd 0, ze gaan zover dat ze vragen de coronamaatregelen met de voeten te treden

    “Coolblue alles voor een glimlach”, maar dan toch niet bij hun klanten.
    Een product gekocht bij Coolblue, zoals ik al zo dikwijls een product via hen aangeschaft heb. Door omstandigheden (Corona), dit toestel pas kunnen installeren de dag na de 30-dagen retour (30-dagen volgens Coolblue, want gerekend vanaf de verzenddag, en niet de dag van ontvangst). Dan vastgesteld dat het toestel niet doet wat het moet doen, volgens hetgeen op de site vermeld staat. Reourformulier willen invullen, maar lukt niet meer. Dan maar op maandag gemaild naar de klantenservice met de nodige uitleg. En Coolblue blijft vasthouden aan de 30 dagen, zonder uitzondering, toch niet in mijn situatie.
    Dit is betreurenswaardig en geen commerciële oplossing. Ik vraag zelfs mijn geld niet terug, mag gewoon een waardebon zijn, maar nee het kan niet.
    Mijn conclusie, Coolblue heeft liever een ontevreden klant, dan een tevreden klant die in de toekomst ook nog aankopen doet.
    Mij zien ze er alvast niet meer terug!
    Bedankt Coolblue!

    Enkele jaren geleden een gsm gekocht bij Coolblue. Veel problemen met dit toestel vanaf de eerste dag. Er wordt intussen gevraagd of ik review wil geven aan hun. Heb ik gedaan, en ook dat het toestel veel problemen had. Maar dezelfde dag een antwoord van hun dat dit niet geplaatst kon worden vanwege mijn melding over de fouten bij de gsm. Hij stelde nog wel voor het laten repareren tegen een nogal hoog bedrag. Heb ik zeker niet gedaan. Ik heb gewoon een ander toestel gekocht, maar niet bij Coolblue. Niets meer daar. Als ge een review schrijft, zie dan dat hij alleen positief is, anders wordt hij niet geplaatst.

    Pakket al 5 dagen onderweg. Nog steeds niet aangekomen. Is dus niet de eerste keer dat de levering vertraagd is. Op de website beloven ze : levering de volgende dag. Coolblue helpt NIET. "U moet 8 dagen wachten voor we iets doen". Schande. Is dus de laatste keer dat ik er bestel.


  • Review over: Proximus

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    TV & Internetaansluiting

    De klantenservice is onbestaande als je wilt weggaan. Ik ben 3 maanden geleden verhuisd en heb de bevestiging dat dit beëindigd werd op mail, toch blijf ik al 3 maanden facturen en betaalherinneringen krijgen. Ik kreeg al iemand te pakken, dit ging gecrediteerd worden, nog steeds niet gebeurd.

    In December belde ik voor een nieuwe installatie op een nieuw adres omdat ik ging verhuizen.
    De mevrouw die ik aan de lijn kreeg noteerde alles, adres, welk obo, ziezo vertelde ze alles is genoteerd en binnen twee weken komt er een technieker die alles installeert.
    Na drie weken eens gebel hoe het zat omdat ik geen mail gekregen had wanneer de technieker kwam, zei de mevr. Aan de telefoon, er staat voor u en op uw naam geen aanvraag of iets dergelijks, had de mevr drie weken gewoon niets gedaan en gewoon gezegd , ja meneer, ok meneer, komt in orde meneer.
    Klacht ingediend bij Proximus met als gevolg, GEWOON GEEN ANTWOORD, onbekwaam en lui personeel bij Proximus.
    Volgende keer hebben ze mij niet meer, vooraleer je iemand aan de lijn krijg wordt er gezegd, dit telefoon gesprek kan worden opgenomen,
    Awel ik ga het zelf opnemen als bewijs, 4 weken zonder internet heeft me ook nog eens geld gekost, voor zaken,
    Echt zeer onbekwaam personeel


  • Review over: Home24

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bedrieglijke reclame!!!

    Relaxzetel in reclame aan 249,99€ "shop nu" enkel aan 329,99€ te verkrijgen zonder enige korting. 3x ":er is iets fout gegaan" Dus een afrader!!!

    Bestelling geplaatst in maart en betaald, tot op heden niets ontvangen. Twee weken geleden kregen we melding dat onze bestelling verkeerd geleverd was en ze ons op de hoogte zouden houden. Niets meer vernomen. Betaling is echter wel aanvaard. Slechte klantenservice. Laatste tijd veel problemen gehad met NL sites.

    Deze site geeft blijkbaar zelf aan wat de rating is voor bestellen en levering, niet ok. Zou ik hier weer kopen: NEEN, bedriegelijk bedrijf. Service 0, geen opvolging en slechte service- prijs is even duur als in een ander bedrijf, kon niet anders tgv Coronaperiode.

    Kan bij Home24 niet meer inloggen als klant om mijn bestelling te volgen. Heb 2 weken geleden volledig bedrag betaald op rekening van de Deutsche Bank in Berlijn, zonder naam van firma, het bedrag ging er onmiddellijk bij mij af. Laatste melding was dat ze mijn zetel gingen versturen, sindsdien geen kontakt meer mogelijk. Zal ik de zetel ooit krijgen ???

    Nu ik al die reacties lees kan ik alleen maar vaststellen dat het om een malafide bedrijf gaat en ik opgelicht ben voor 140 Euro !

    Bestelling onderweg ... nog niks ontvangen koerierdienst DHL komt het dan wel aan ???? uit ervaring slechte firma

    Kapot slechte site. Een kast betaald voor €399 om achteraf een email te krijge dat ik niet heb betaald. Oplichterij


  • Review over: Home24

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bedrieglijke reclame!!!

    Relaxzetel in reclame aan 249,99€ "shop nu" enkel aan 329,99€ te verkrijgen zonder enige korting. 3x ":er is iets fout gegaan" Dus een afrader!!!

    Bestelling geplaatst in maart en betaald, tot op heden niets ontvangen. Twee weken geleden kregen we melding dat onze bestelling verkeerd geleverd was en ze ons op de hoogte zouden houden. Niets meer vernomen. Betaling is echter wel aanvaard. Slechte klantenservice. Laatste tijd veel problemen gehad met NL sites.

    Deze site geeft blijkbaar zelf aan wat de rating is voor bestellen en levering, niet ok. Zou ik hier weer kopen: NEEN, bedriegelijk bedrijf. Service 0, geen opvolging en slechte service- prijs is even duur als in een ander bedrijf, kon niet anders tgv Coronaperiode.

    Kan bij Home24 niet meer inloggen als klant om mijn bestelling te volgen. Heb 2 weken geleden volledig bedrag betaald op rekening van de Deutsche Bank in Berlijn, zonder naam van firma, het bedrag ging er onmiddellijk bij mij af. Laatste melding was dat ze mijn zetel gingen versturen, sindsdien geen kontakt meer mogelijk. Zal ik de zetel ooit krijgen ???

    Nu ik al die reacties lees kan ik alleen maar vaststellen dat het om een malafide bedrijf gaat en ik opgelicht ben voor 140 Euro !

    Bestelling onderweg ... nog niks ontvangen koerierdienst DHL komt het dan wel aan ???? uit ervaring slechte firma

    Kapot slechte site. Een kast betaald voor €399 om achteraf een email te krijge dat ik niet heb betaald. Oplichterij


  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niet beloofde levertijd

    Als je even de social media checked op Coolblue ervaringen kom je er al snel achter dat veel artikelen helemaal niet op voorraad zijn maar middels back-order ergens anders besteld worden. Het gevolg is dat Coolblue dan een mailtje stuurt met het verhaal dat het artikel niet op de juiste plaats in het magazijn ligt en dus niet op tijd bij u thuis geleverd kan worden.
    Bij navraag (telefonisch) hoor je dan dat het wel een MAAND kan duren voor ze het reeds betaalde artikel gevonden hebben.
    Tja, zo kan iedereen een webwinkel beginnen natuurlijk.