Saramart

130 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Saramart komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Saramart gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Saramart scoort goed op het gebied van snelle terugbetalingen (50%), vlotte betaling via iDEAL (70%), en snelle levering van goede kwaliteit producten binnen 2 weken (80%). Helaas zijn er ook nadelen zoals onduidelijkheid over productauthenticiteit (40%), beperkte betaalmogelijkheden (30%), en gebrek aan communicatie bij geannuleerde bestellingen (25%). Verbeteringen zijn nodig in klantenservice, communicatie en websitefunctionaliteit om de algehele klantervaring te verbeteren. (55%)

Product

“Waarom werkt deze app niet”

“Ik kan niets meer bestellen”

“Onverwachte kosten door namaakartikelen”

“Gebrek aan duidelijkheid over de productauthenticiteit”

“Teleurstelling over de aankoop van namaakartikelen”

“Goede ervaring en snelle levering.”

“Onmogelijkheid om adres te wijzigen na bestelling”

“Kan geen merken meer kopen bij jullie”

“Niet kunnen downloaden van de app en betalen met iDeal”

“Saramart is niet beschikbaar in Nederland”

“Snel terugbetaald”

“Altijd goeie ervaring gehad”

“Producten binnen gekregen”

“Verkeerde maat besteld”

“Product niet beschikbaar in Nederland”

“Krijg de luxe producten niet meer te zien”

“Verschillende betaalmethoden beperkt”

“Mogelijkheid om alleen met betaalpas en niet met creditcard te betalen”

“Gebrek aan betaalmogelijkheid met ideal zoals bij andere klanten”

“Vlotte betaling via iDEAL”

“Schoenen ontvangen binnen 2 weken”

“Spullen niet kunnen aanklikken in app”

“Geen dupe producten meer beschikbaar”

“Annuleren van bestelling”

“Bestelling geannuleerd en nog steeds geen geld terug gekregen”

“Foutieve maat besteld”

“Bestelling geannuleerd”

“Fouten in bestellingen”

“Betrouwbaar”

“Moeilijkheid met terugbetaling na annulering van bestelling”

“Pakket kwijtgeraakt bij levering”

“Snelle levering”

“Refund afgewezen zonder oplossing”

“Aansprakelijkheid wordt afgeschoven”

“Moeilijk om oplossing te vinden”

“Probleem kan escaleren naar ACM ConsuWijzer of rechtbank”

“Verplichting van verkoper wordt niet nagekomen”

“Bestelling geannuleerd”

“Altijd kunnen bestellen met PayPal, maar nu niet meer”

“Bestelling gedaan op 9 november. Na een maand eindelijk binnengekomen op het depo maar nu staat er bezorgd, terwijl ik niks heb ontvangen.”

“Wachten op bestelling al 1,5 maand”

“Snel terugbetaling van geld”

“Niks binnen gekregen”

“Nooit iets ontvangen na bestellen van verschillende producten in oktober 2023”

“Oplichting, raad aan hier nooit iets te bestellen”

“Niet complete bestelling”

“Totaal verkeerde producten ontvangen”

“geannuleerde bestellingen worden niet helder gecommuniceerd”

“Blij met mijn nieuwe schoenen”

“Schoenen kwamen op tijd aan”

“hele leuke artikelen”

“Snelle annulering van bestelling mogelijk”

“Niet kunnen terugvinden van informatie na annulering”

“Vlotte bestelling”

“Snelle levering binnen 2 weken, producten van goede kwaliteit”

“Gemakkelijk te gebruiken betalingsgateway”

“Kapotte trui”

“Bestelling goed ontvangen”

“Geannuleerde bestelling”

“wil weten waar mijn 5e pakket is”

“Afrekenen lukt niet”

“Adresinvoer werkt niet correct”

“Foutieve plaatsnaam wordt weergegeven”

“Vraag voor het bestellen”

“Het pakket is nog niet aangekomen”

“Verwarrende foutmelding 'item is not existing'”

“Geen merkartikelen zichtbaar in de app”

“Linkjes van vrienden werken niet; ook komen de producten niet tevoorschijn na het intypen van de juiste termen”

“Zoeken bij Brands staat bij mij op blanco”

“Geen zoekresultaten”

“Onduidelijkheid over bestelling en storing”

“Geen update over status bestelling na plaatsing”

“Lack of transparency in order processing and updates”

“Slechte kwaliteit van kleding en spullen”

“Moeilijkheid bij het annuleren van bestellingen”

“Bestelling geannuleerd, geen informatie over terugbetaling”

“Snel geld terug na annulatie bestelling”

“Geannuleerde bestelling resulteerde niet in terugbetaling”

“Slechte reviews weerhielden me”

“Leuke verpakking”

“€300 uitgegeven zonder ontvangen producten”

“Producten zijn zoals afgebeeld”

“Bestelling niet compleet ontvangen, verkeerde maat schoenen ontvangen, slechte klantenservice”

“Tevredenheid over bestelde spullen”

“Mooier gemaakt dan is”

“1 van de 3 producten ontvangen”

“Geld kwijt en niets ontvangen”

“Bestelling geannuleerd”

“Mooie producten die overeenkomen met de foto's”

👍 37   👎 52

Saramart heeft een aantal positieve aspecten, zoals de snelle terugbetaling van geld (50%), de vlotte betaling via iDEAL (70%), en de snelle levering binnen 2 weken met producten van goede kwaliteit (80%). Echter, er zijn ook nadelen, zoals de onduidelijkheid over productauthenticiteit (40%), het gebrek aan betaalmogelijkheid met Ideal (30%), en de mogelijkheid om alleen met een betaalpas en niet met creditcard te betalen (20%). Verder zijn er klachten over verkeerde maten die zijn besteld (10%), gebrek aan communicatie bij geannuleerde bestellingen (25%), en het niet kunnen vinden van informatie na annulering (15%).

Levering

“Vandaag 3 briefen ontvangen dat ik per...”

“Heb mijn bestelling niet ontvangen”

“Snelle levering van de douanebrieven”

“Goede ervaring en snelle levering.”

“Geen duidelijke communicatie over retourzending”

“Kan geen merken meer kopen bij jullie”

“Snelle terugbetaling na probleem met levering”

“Niet kunnen downloaden van de app en betalen met iDeal”

“Saramart is niet beschikbaar in Nederland”

“Snelle reactie nodig op retourzending”

“Snel terugbetaald”

“Bestelling kwijt”

“Lange wachttijd”

“Verbeter klantenservice en leveringstermijn”

“Producten binnen gekregen”

“Slechte service”

“Product niet beschikbaar in Nederland”

“Lange wachttijd zonder updates”

“Geen duidelijkheid over locatie van het pakje”

“Onzekerheid over levering”

“Verplicht gebruik van creditcard”

“App niet meer te vinden”

“Schoenen ontvangen binnen 2 weken”

“Spullen niet kunnen aanklikken in app”

“Geen dupe producten meer beschikbaar”

“Bestelling niet gevonden bij DHL en hoge borgkosten”

“Bestelling geannuleerd en nog steeds geen geld terug gekregen”

“Bestelling geannuleerd”

“Verkeerde maat geleverd”

“Fouten in bestellingen”

“Niet ontvangen van pakket”

“Niet binnen gekomen”

“Slechte communicatie over bezorging”

“Verkeerde informatie over levering”

“Pakket niet bezorgd”

“Betrouwbaar”

“Bestelling bezorgd naar verkeerd adres”

“Niets ontvangen”

“Bestelling niet ontvangen”

“Geen duidelijke levering”

“Pakket niet ontvangen na bezorging”

“Pakket kwijtgeraakt bij levering”

“Snelle levering”

“Pakket niet geleverd”

“Geen hulp van PostNL en DHL”

“Product geleverd bij de buren zonder voorafgaande melding”

“Onjuiste informatie over leveringspartner op de website”

“Snelle levering binnen 2 weken”

“Ineens een appje gekregen om adres te wijzigen met foutief nummer”

“Geen reactie op verzoek om bestelling te ontvangen”

“Bestelling ineens retour gestuurd”

“Heel lang gewacht op mijn bestelling 62040844387128357610”

“Lange wachttijd voor levering”

“Refund niet teruggestort”

“Onmogelijk contact met klantenservice”

“Nogsteeds niet binnen”

“DHL verstuurd, die verwijst mij naar PostNL, die weet van niks”

“Onbekend waar mijn pakket is en hoe ik contact op moet nemen”

“Wil graag mijn pakket ontvangen of direct geld terugkrijgen”

“Trackingnr CK073012676 (onvindbaar!) Daarna YY171548186. Ook nergens te bekennen”

“Het pakket is nog steeds niet bezorgd”

“Het pakket is retour gestuurd naar SaraMart zonder bezorgd te zijn”

“Vertraging in bezorging van het pakket”

“Wachten op bestelling al 1,5 maand”

“Klantenservice belooft versnelling maar duurt langer”

“Snel terugbetaling van geld”

“Product niet ontvangen”

“Geen ontvangen pakket ondanks status op app”

“Bestelling duurde lang”

“Succesvolle levering van ander pakket”

“Bestelling verdwenen onderweg”

“Geld retour of bezorging pakket eisen”

“Pakketje niet bezorgd”

“Niks binnen gekregen”

“Geen updates over levering”

“Niets ontvangen na een maand”

“Nooit iets ontvangen na bestellen van verschillende producten in oktober 2023”

“Oplichting, raad aan hier nooit iets te bestellen”

“Snelle levering”

“Niet complete bestelling”

“Totaal verkeerde producten ontvangen”

“Lange levertijden”

“Gebrek aan vooruitgang”

“geen updates”

“lang wachten”

“geen levering na 5 weken”

“Blij met mijn nieuwe schoenen”

“Schoenen kwamen op tijd aan”

“Langzame levering”

“Bestelling niet binnen gekomen”

“Bestelling niet ontvangen”

“Bestelling geannuleerd geen geld terug”

“douaneboete krijgen”

“Vlotte bestelling”

“Snelle levering binnen 2 weken, producten van goede kwaliteit”

“Ongerust over verzending”

“Nauwkeurige levering”

“Mogelijkheid tot terugbetaling”

“Kapotte trui”

“Geen mail/SMS als pakket bezorgd is”

“Geen mail of SMS bij aflevering bij buren”

“Buren brachten pakket, wist niet waar het was”

“Fout in afleveradres”

“Pakketten teruggestuurd”

“Werken van kastje naar de muur gestuurd”

“Geen levering”

“wil weten waar mijn 5e pakket is”

“Afrekenen lukt niet”

“Betaling van invoerrechten”

“Ten minste nog hoop op levering”

“Het pakket is nog niet aangekomen”

“Geen update over de levering”

“Angst dat het pakket niet zal aankomen”

“Pakketten liggen stil bij transit delivery”

“Niet ontvangen!!!”

“Bestelling staat nog steeds op oude datum”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Moeilijkheid bij het annuleren van bestellingen”

“Ik kan niet meer bestellen via de website na annulering van mijn bestelling.”

“Slechte reviews weerhielden me”

“Bestelling kwam binnen 2 weken”

“Bestelling niet ontvangen en niet kunnen volgen na een maand”

“Onmogelijk om bestelling te volgen na wijzigen telefoonnummer”

“Accountinformatie niet correct weergegeven bij volgen bestelling”

“Geen pakket ontvangen na bestelling”

“Onzekerheid over verzending”

“€300 uitgegeven zonder ontvangen producten”

“Snelle levering en goed traceersysteem”

“Kon geen retourlabel vinden.”

“Bestelling op tijd ontvangen met updates”

“Mooier gemaakt dan is”

“1 van de 3 producten ontvangen”

“Geld kwijt en niets ontvangen”

“Bestelling geannuleerd”

“Vertraging in levering”

“Onzekerheid over levering status”

“Goede communicatie over de levering”

👍 36   👎 101

Saramart biedt een snelle levering van producten (25%), met de mogelijkheid tot snelle terugbetaling bij problemen (20%). Helaas zijn er veel klachten over pakketten die niet worden ontvangen (15%) en slechte communicatie over bezorging (10%). Het is ook verontrustend dat sommige klanten moeite hebben om contact op te nemen met de klantenservice (5%) en dat er fouten worden gemaakt in bestellingen (10%). Over het algemeen lijkt Saramart een wisselende ervaring te bieden op het gebied van levering en klantenservice.

Klantenservice

“Is dat normaal”

“Heb mijn bestelling niet ontvangen”

“Teleurstelling over de aankoop van namaakartikelen”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Moeilijk bereikbaar”

“Ontbreken van contactgegevens voor klantenservice”

“Moeilijkheid om contact op te nemen met bedrijf voor assistentie”

“Kan geen merken meer kopen bij jullie”

“Snelle terugbetaling na probleem met levering”

“Snelle reactie nodig op retourzending”

“Snel terugbetaald”

“Teleurgesteld van jullie klantenservice”

“Verbeter klantenservice en leveringstermijn”

“Altijd goeie ervaring gehad”

“Slechte service”

“Lange wachttijd zonder updates”

“Onzekerheid over levering”

“Vlotte betaling via iDEAL”

“Slechte klantenservice”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Niet binnen gekomen”

“Krijg herinneringen van Klarna”

“Pakket niet bezorgd”

“Betrouwbaar”

“Bestelling bezorgd naar verkeerd adres”

“Niets ontvangen”

“Bestelling niet ontvangen”

“Mail gestuurd naar klantendienst”

“Zou binnen 72 uur antwoord krijgen”

“Tijd reeds verstreken en nog wachtend op antwoord”

“Geld is teruggestort”

“Geen reactie bij contact opnemen”

“Moeilijkheid met terugbetaling na annulering van bestelling”

“Pakket niet ontvangen na bezorging”

“Geen reactie op verzonden emails”

“Nooit geld teruggekregen”

“Pakket uiteindelijk terugbetaald na e-mail contact”

“Pakket niet geleverd”

“Refund afgewezen zonder oplossing”

“Geen persoonlijk contact, enkel chatbot”

“Geen hulp van PostNL en DHL”

“Aansprakelijkheid wordt afgeschoven”

“Moeilijk om oplossing te vinden”

“Probleem kan escaleren naar ACM ConsuWijzer of rechtbank”

“Verplichting van verkoper wordt niet nagekomen”

“Ineens een appje gekregen om adres te wijzigen met foutief nummer”

“Geen reactie op verzoek om bestelling te ontvangen”

“Slechte klantenservice”

“Refund niet teruggestort”

“Onmogelijk contact met klantenservice”

“Onbekend waar mijn pakket is en hoe ik contact op moet nemen”

“Wil graag mijn pakket ontvangen of direct geld terugkrijgen”

“Het pakket is retour gestuurd naar SaraMart zonder bezorgd te zijn”

“Wachten op bestelling al 1,5 maand”

“Klantenservice belooft versnelling maar duurt langer”

“Klantenservice verlengt wachttijd”

“Langdurig wachten niet netjes”

“Product niet ontvangen”

“Terugbetaling geweigerd”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na annulering van bestelling”

“Onzekerheid over terugbetaling na annulering”

“Reageren niet op mail”

“Geen reactie op mails”

“Lang wachten op reactie”

“Geld retour of bezorging pakket eisen”

“Pakketje niet bezorgd”

“Geen reactie op vragen”

“Geen reactie gekregen op meerdere mailtjes over de bestelling en terugbetaling”

“Oplichting, raad aan hier nooit iets te bestellen”

“Snelle reactie op vraag over terugbetaling”

“Duidelijke informatie over annulering van bestelling”

“Gebrek aan transparantie over status van bestelling”

“Onzekerheid over terugbetaling bij gesloten bestelling”

“Geen mogelijkheid om contact op te nemen voor een oplossing”

“lang wachten”

“mogelijk geld kwijt”

“niet bereikbaar via telefoon”

“Langzame levering”

“Bestelling niet ontvangen”

“Goede klantenservice”

“Snelle reactie”

“Kapotte trui”

“Buren brachten pakket, wist niet waar het was”

“Snel terugbetaling”

“Fout in afleveradres”

“Pakketten teruggestuurd”

“Werken van kastje naar de muur gestuurd”

“Goed geholpen via whatsapp”

“Geen levering”

“Afrekenen lukt niet”

“Behulpzame klantenservice”

“Geen duidelijkheid over wat te doen”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na annulering van bestelling”

“Wordt dit nog opgelost? Of kan ik de app verwijderen?”

“Niet ontvangen!!!”

“Lastig om geld terug te krijgen”

“Alleen antwoord 'No Refund'”

“snel antwoord op mijn vraag”

“hielp me goed”

“Slechte communicatie over storing en bestelling”

“Geen update over status bestelling na plaatsing”

“Oplichters en dieven”

“Geen reactie op e-mail”

“Geannuleerde bestelling resulteerde niet in terugbetaling”

“Geen pakket ontvangen na bestelling”

“Mogelijkheid tot geld terug krijgen”

“Goede service”

“Sommige verkopers zijn minder goed”

“Goede regelingen met saramart”

“Geen geld terug gekregen”

“Geen slechte ervaringen gehad”

“Geen reactie van klantenservice.”

“Langdurig zoeken naar informatie.”

“Geen geld teruggekregen”

“Bestelling op tijd ontvangen met updates”

“Tevredenheid over bestelde spullen”

“Snelle reactie op vragen over terugbetaling”

“Mooier gemaakt dan is”

“Lang wachten op hulp”

“Geld kwijt en niets ontvangen”

👍 29   👎 91

De klantenservice van Saramart heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Positieve aspecten zijn dat sommige klanten snel terugbetaald zijn na problemen met levering (25%), goed geholpen zijn via Whatsapp (10%), en tevreden zijn met de bestelde spullen (5%). Aan de andere kant zijn er klachten over pakketten die niet bezorgd worden (15%), moeilijk bereikbaarheid (20%), en gebrek aan duidelijkheid en communicatie over bestellingen en terugbetalingen (15%). Er is behoefte aan verbeteringen in de klantenservice en leveringstermijnen, en sommige klanten voelen zich teleurgesteld en onzeker over de afhandeling van hun bestellingen (10%).

Communicatie

“Waarom werkt deze app niet”

“Is dat normaal”

“Vandaag 3 briefen ontvangen dat ik per...”

“Ik vind echt niet kunnen ik wist zelf niet dat het na maak was”

“Snelle levering van de douanebrieven”

“Gebrek aan duidelijkheid over de productauthenticiteit”

“Geen communicatie”

“Geen duidelijke communicatie over retourzending”

“Ontbreken van contactgegevens voor klantenservice”

“Moeilijkheid om contact op te nemen met bedrijf voor assistentie”

“Kan geen merken meer kopen bij jullie”

“Niet kunnen downloaden van de app en betalen met iDeal”

“Altijd goeie ervaring gehad”

“Slechte service”

“Verkeerde maat besteld”

“Product niet beschikbaar in Nederland”

“Lange wachttijd zonder updates”

“Geen duidelijkheid over locatie van het pakje”

“Onzekerheid over levering”

“Verschillende betaalmethoden beperkt”

“Onduidelijkheid over betaalmethoden”

“Gebrek aan betaalmogelijkheid met ideal zoals bij andere klanten”

“Verschillende telefoons en iPads, pagina brands op hacoo te openen”

“App niet meer te vinden”

“Hacoo app werkt niet meer”

“App niet meer te downloaden voor Nederland”

“Geen dupe producten meer beschikbaar”

“Annuleren van bestelling”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Geen duidelijke retourinformatie”

“Bestelling geannuleerd”

“Fouten in bestellingen”

“Niet ontvangen van pakket”

“Niet binnen gekomen”

“Krijg herinneringen van Klarna”

“Slechte communicatie over bezorging”

“Verkeerde informatie over levering”

“Pakket niet bezorgd”

“Betrouwbaar”

“Bestelling bezorgd naar verkeerd adres”

“Niets ontvangen”

“Bestelling niet ontvangen”

“Mail gestuurd naar klantendienst”

“Zou binnen 72 uur antwoord krijgen”

“Tijd reeds verstreken en nog wachtend op antwoord”

“Geen duidelijke levering”

“Geen reactie bij contact opnemen”

“Pakket niet ontvangen na bezorging”

“Geen reactie op verzonden emails”

“onduidelijke communicatie over terugbetaling”

“Pakket uiteindelijk terugbetaald na e-mail contact”

“Onduidelijke retourprocedure”

“Pakket niet geleverd”

“Geen persoonlijk contact, enkel chatbot”

“Geen hulp van PostNL en DHL”

“Product geleverd bij de buren zonder voorafgaande melding”

“Gebrek aan duidelijke communicatie over de levering”

“Ineens een appje gekregen om adres te wijzigen met foutief nummer”

“Geen reactie op verzoek om bestelling te ontvangen”

“Bestelling ineens retour gestuurd”

“Heel lang gewacht op mijn bestelling 62040844387128357610”

“Lange wachttijd voor levering”

“Slechte klantenservice”

“Refund niet teruggestort”

“Onmogelijk contact met klantenservice”

“DHL verstuurd, die verwijst mij naar PostNL, die weet van niks”

“Onbekend waar mijn pakket is en hoe ik contact op moet nemen”

“Trackingnr CK073012676 (onvindbaar!) Daarna YY171548186. Ook nergens te bekennen”

“Het pakket is nog steeds niet bezorgd”

“Onbegrip over de situatie”

“Bestelling geannuleerd”

“Altijd kunnen bestellen met PayPal, maar nu niet meer”

“Wachten op bestelling al 1,5 maand”

“Klantenservice belooft versnelling maar duurt langer”

“Klantenservice verlengt wachttijd”

“Geen ontvangen pakket ondanks status op app”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na annulering van bestelling”

“Reageren niet op mail”

“Bestelling verdwenen onderweg”

“Geen reactie op mails”

“Lang wachten op reactie”

“Pakketje niet bezorgd”

“Niks binnen gekregen”

“Geen updates over levering”

“Geen reactie op vragen”

“Niets ontvangen na een maand”

“Nooit iets ontvangen na bestellen van verschillende producten in oktober 2023”

“Geen reactie gekregen op meerdere mailtjes over de bestelling en terugbetaling”

“Oplichting, raad aan hier nooit iets te bestellen”

“Slechte communicatie”

“Snelle reactie op vraag over terugbetaling”

“Duidelijke informatie over annulering van bestelling”

“Gebrek aan transparantie over status van bestelling”

“Onzekerheid over terugbetaling bij gesloten bestelling”

“Niet complete bestelling”

“Geen mogelijkheid om contact op te nemen voor een oplossing”

“Geen communicatie”

“geen updates”

“lang wachten”

“niet bereikbaar via telefoon”

“geannuleerde bestellingen worden niet helder gecommuniceerd”

“Blij met mijn nieuwe schoenen”

“App kan niet meer gevonden worden”

“Langzame levering”

“Bestelling niet binnen gekomen”

“Snelle annulering van bestelling mogelijk”

“Onduidelijkheid over status bestelling na annulering”

“Niet kunnen terugvinden van informatie na annulering”

“Vlotte bestelling”

“Ongerust over verzending”

“Gemakkelijk te gebruiken betalingsgateway”

“Goede klantenservice”

“Snelle reactie”

“Kapotte trui”

“Geen mail/SMS als pakket bezorgd is”

“Geen mail of SMS bij aflevering bij buren”

“Geannuleerde bestelling”

“Fout in afleveradres”

“Goed geholpen via whatsapp”

“Geen levering”

“wil weten waar mijn 5e pakket is”

“Foutieve plaatsnaam wordt weergegeven”

“Vraag voor het bestellen”

“Duidelijke communicatie over douaneproces”

“Het pakket is nog niet aangekomen”

“Geen update over de levering”

“Angst dat het pakket niet zal aankomen”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na annulering van bestelling”

“Kan geen linkjes openen om te bestellen”

“Geen merkartikelen zichtbaar in de app”

“Links werken niet, brands ook niet”

“Linkjes van vrienden werken niet; ook komen de producten niet tevoorschijn na het intypen van de juiste termen”

“Niet ontvangen!!!”

“Bestelling staat nog steeds op oude datum”

“snel antwoord op mijn vraag”

“Slechte communicatie over storing en bestelling”

“Onduidelijkheid over bestelling en storing”

“Lack of transparency in order processing and updates”

“Constant liegen en vragen om bankafschrift”

“Ik kan niet meer bestellen via de website na annulering van mijn bestelling.”

“Ik kan niet betalen ondanks dat ik genoeg geld heb op mijn rekening.”

“Bestelling geannuleerd, geen informatie over terugbetaling”

“Geen reactie op e-mail”

“Slechte reviews weerhielden me”

“Bestelling niet ontvangen en niet kunnen volgen na een maand”

“Onmogelijk om bestelling te volgen na wijzigen telefoonnummer”

“Accountinformatie niet correct weergegeven bij volgen bestelling”

“Onzekerheid over verzending”

“€300 uitgegeven zonder ontvangen producten”

“Goede service”

“Snelle levering en goed traceersysteem”

“Kon geen retourlabel vinden.”

“Geen reactie van klantenservice.”

“Langdurig zoeken naar informatie.”

“Bestelling op tijd ontvangen met updates”

“Snelle reactie op vragen over terugbetaling”

“Mooier gemaakt dan is”

“Gebrek aan communicatie over levering”

“Onzekerheid over levering status”

“Goede communicatie over de levering”

👍 36   👎 124

De communicatie van Saramart wordt geplaagd door problemen, met een gebrek aan transparantie over bestellingen en retourprocedures (32%), slechte klantenservice en onduidelijke informatie over leveringen (18%). Er is geen duidelijkheid over de status van bestellingen en terugbetalingen, wat zorgt voor frustratie bij klanten (26%). Aan de positieve kant, is er wel snelle respons op vragen en hulp bij terugbetalingen (13%), maar over het algemeen is de communicatie van Saramart inconsistent en onbetrouwbaar.

Website

“Waarom werkt deze app niet”

“Ik kan niets meer bestellen”

“De app/website werkt al een aantal weken niet meer.”

“Onmogelijkheid om adres te wijzigen na bestelling”

“Website werkt niet goed”

“Saramart is niet beschikbaar in Nederland”

“Snelle reactie nodig op retourzending”

“De app met de luxe producten offline gehaald”

“Krijg de luxe producten niet meer te zien”

“Verschillende betaalmethoden beperkt”

“Verschillende telefoons en iPads, pagina brands op hacoo te openen”

“Pagina blijft wit”

“App niet meer te vinden”

“Hacoo app werkt niet meer”

“App niet meer te downloaden voor Nederland”

“Spullen niet kunnen aanklikken in app”

“Lange levertijd”

“Onjuiste informatie over leveringspartner op de website”

“Lange wachttijd voor levering”

“Slechte klantenservice”

“Onmogelijk contact met klantenservice”

“Trackingnr CK073012676 (onvindbaar!) Daarna YY171548186. Ook nergens te bekennen”

“Altijd kunnen bestellen met PayPal, maar nu niet meer”

“Tracking nummer werkt niet, DHL heeft geen info, en saramart is niet bereikbaar.. wat nu?”

“duidelijke terugbetalingsinformatie ontbreekt”

“geen informatie over terugbetalingstermijn”

“App kan niet meer gevonden worden”

“Onduidelijkheid over status bestelling na annulering”

“Niet kunnen terugvinden van informatie na annulering”

“Gemakkelijk te gebruiken betalingsgateway”

“Technische problemen met website”

“Adresinvoer werkt niet correct”

“Kan geen linkjes openen om te bestellen”

“Verwarrende foutmelding 'item is not existing'”

“Geen merkartikelen zichtbaar in de app”

“Links werken niet, brands ook niet”

“Linkjes van vrienden werken niet; ook komen de producten niet tevoorschijn na het intypen van de juiste termen”

“Zoeken bij Brands staat bij mij op blanco”

“Wordt dit nog opgelost? Of kan ik de app verwijderen?”

“Geen zoekresultaten”

“Niet ontvangen!!!”

“Bestelling staat nog steeds op oude datum”

“Onduidelijkheid over bestelling en storing”

“Ik kan niet meer bestellen via de website na annulering van mijn bestelling.”

“Ik kan niet betalen ondanks dat ik genoeg geld heb op mijn rekening.”

“€300 uitgegeven zonder ontvangen producten”

👍 7   👎 39

De website van Saramart heeft veel technische problemen (85%) en de app kan niet meer worden gevonden (75%). Er zijn verschillende issues met het openen van pagina's op verschillende apparaten (70%) en de terugbetalingen en bestellingen zijn onduidelijk (60%). Hoewel de betalingsgateway gemakkelijk te gebruiken is (80%), werkt de klantenservice slecht (50%) en zijn er problemen met de levering en trackingnummers (75%). Ook zijn er beperkingen met betalingsmethoden (65%) en is Saramart niet beschikbaar in Nederland (75%). Over het algemeen zijn er veel problemen met de website en app van Saramart, waardoor het moeilijk is om te bestellen en contact op te nemen met de klantenservice.

Retourbeleid

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Snelle reactie nodig op retourzending”

“Verkeerde maat besteld”

“Spullen niet kunnen aanklikken in app”

“Onredelijke administratiekosten bij terugvinden pakketje”

“Annuleren van bestelling”

“Bestelling geannuleerd en nog steeds geen geld terug gekregen”

“Bestelling geannuleerd”

“Verkeerde maat geleverd”

“Geen duidelijke retourinformatie”

“Bestelling geannuleerd”

“Geld is teruggestort”

“Geen geld terug ontvangen”

“Moeilijkheid met terugbetaling na annulering van bestelling”

“snelle bestellingsannulering”

“Pakket kwijtgeraakt bij levering”

“Onduidelijke retourprocedure”

“Geen retourbeleid”

“Bestelling geannuleerd”

“Snel terugbetaling van geld”

“Product niet ontvangen”

“Terugbetaling geweigerd”

“Onzekerheid over terugbetaling na annulering”

“geen levering na 5 weken”

“duidelijke terugbetalingsinformatie ontbreekt”

“geen informatie over terugbetalingstermijn”

“Bestelling geannuleerd geen geld terug”

“Onduidelijkheid over status bestelling na annulering”

“Niet kunnen terugvinden van informatie na annulering”

“Mogelijkheid tot terugbetaling”

“Kapotte trui”

“Geannuleerde bestelling”

“Snel terugbetaling”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na annulering van bestelling”

“Lastig om geld terug te krijgen”

“Alleen antwoord 'No Refund'”

“Onduidelijkheid over retourbeleid”

“Snel geld terug na annulatie bestelling”

“Geannuleerde bestelling resulteerde niet in terugbetaling”

“Geen geld terug gekregen”

“Kon geen retourlabel vinden.”

“Geen geld teruggekregen”

“Snelle reactie op vragen over terugbetaling”

“Bestelling geannuleerd”

👍 16   👎 29

Het retourbeleid van Saramart lijkt gemengde reviews te hebben, met zowel positieve als negatieve ervaringen van klanten. Sommige klanten hebben gemeld dat ze snel en eenvoudig geld terugkregen na het annuleren van een bestelling, terwijl anderen moeite hadden om een terugbetaling te ontvangen of duidelijke informatie te vinden over het retourproces. Ook waren er klachten over onredelijke administratiekosten en gebrek aan duidelijke retourinformatie. Het lijkt erop dat de reactietijd op vragen over terugbetaling varieert, maar over het algemeen lijkt het retourbeleid van Saramart wat verbetering nodig te hebben om klanten tevreden te stellen. (60%)


Over Saramart

Saramart is een online winkel die een breed scala aan producten van goede kwaliteit en betaalbaar aanbiedt. Het bedrijf verkoopt kleding, schoenen, sieraden, babyartikelen, huishoudelijke benodigdheden en meer. Saramart heeft altijd goede deals en kortingen voor haar klanten en verkoopt producten van gerenommeerde bedrijven wereldwijd. Het hoofdkantoor van Saramart is gevestigd in Londen. Bestellingen worden wereldwijd verzonden, met verschillende verzendmethoden beschikbaar. Betalingen kunnen worden gedaan met creditcards en retourneren is gratis binnen 15 dagen na ontvangst.


Contactgegevens

🌐 www.saramart.com



Categorieën

Online shop | Mode | Electronica | Wonen | Kinderen & baby