Qatar

63 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor Qatar komt uit 63 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Qatar gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Qatar Airways wordt bekritiseerd door verschillende klanten. Hoewel het proces om geld terug te krijgen langdurig is en er onredelijke eisen worden gesteld bij klachtafhandeling, is het ook extreem duur om te annuleren of wijzigen. Sommige reizigers hebben zelfs geen geld terug gekregen na het missen van een vlucht door vertraging. Het gebrek aan voorzieningen en compensatie bij vertraging wordt ook genoemd als een nadeel van het retourbeleid. (50%)

“Onredelijke eisen bij klachtafhandeling”

“Geen geld terug na gemiste vlucht door vertraging”

“Slechte service bij vluchtannulering”

“Gebrek aan voorzieningen en compensatie bij vertraging”

“Speciale zitplaatsen niet ontvangen na betaling”

“Langdurig proces om geld terug te krijgen”

“Nog bezig om een gedeelte terug te ontvangen via rechtsbijstand”

“Onmogelijk om online iets te veranderen”

“Extreem duur om te annuleren of wijzigen”

“Teveel gewenst om vlucht te annuleren”

👍 1   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Saber - 3 weken geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice met onpersoonlijke benadering
  • Ruwe behandeling van bagage tijdens vlucht
  • Gebrek aan reactie op klachten
  • Onredelijke eisen bij klachtafhandeling

Onno - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Malafide praktijken
  • Hoge prijs voor extra beenruimte
  • Geen communicatie over verandering zitplaatsen
  • Geen geld terug na gemiste vlucht door vertraging

Corine - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service bij vluchtannulering
  • Problemen met entertainment programma
  • Langdurige vertraging en gebrek aan communicatie
  • Gebrek aan voorzieningen en compensatie bij vertraging

Pirotte - 4 maanden geleden

  • Speciale zitplaatsen niet ontvangen na betaling
  • Langdurig proces om geld terug te krijgen

Annelies Janssen - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Nooit gekregen betaalde stoelen
  • Nog bezig om een gedeelte terug te ontvangen via rechtsbijstand
  • Sturen iedere keer papieren om in te vullen
  • Geen geld ontvangen na 4 maanden

maya - 5 maanden geleden

  • Verschrikkelijke klantenservice, Geen terugbetaling ontvangen, Niet geïnformeerd
  • Gemiste vlucht door schuld van Qatar
  • Onmogelijk om online iets te veranderen

G. Herman - 6 maanden geleden

  • Goedkope vlucht geboekt
  • Vluchttijden gewijzigd
  • Extreem duur om te annuleren of wijzigen
  • Geen bereikbaarheid op zondagochtend
  • Vlucht veranderd naar ongunstige optie
  • Klacht niet serieus genomen
  • Geen transfer hotelkamer aangeboden
  • Geen rechten als klant gevoeld
  • Teveel gewenst om vlucht te annuleren

Pascal Leers - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Weigering om terug te boeken op originele vlucht
  • Wieltje van koffers afgebroken
  • Verwijzing naar reisverzekering zonder hulp
  • Lang wachten op verbindende vlucht
  • Bot te spreken bij contact

S. Post - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Laattijdige wijziging zorgt voor 15 uur vertraging in Qatar, aankomst om 1 uur 's nachts in Kathmandu, training gemist.
  • Flex ticket resulteert in 250 euro extra kosten, dag eerder vertrekken, patiënten verzetten.
  • Helpdesk heeft geen info, verwijst naar vliegwinkel.nl voor misleidende wijziging zonder akkoord, rampzalige situatie voor vertrek.
  • Vliegwinkel.nl en Qatar Airlines negeren klanten, verdienen eraan.
  • Vlucht waarop ik niet mee kan wordt verkocht voor 2000 euro, eersteklas bedrog.

J.A. Gerritsen - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte service, vertraging, verloren bagage, verkeerde zitplaatsen, geen punten Privilege Club

heer L.P.M. Beek - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • te lang wachten op toegezegde refund

mevrouw Kesting - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen reactie na 6 maanden
  • Belofte niet nagekomen
  • Geen refund ontvangen