Alle reviews van Cindy

  • Review over: About You

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Jeans

    Oneerlijke praktijken

    Bij het betalen van mijn bestelling werd de betaling per ongeluk dubbel uitgevoerd.
    Na menige mails en telefoontjes, bewijs van de bank werd mijn geld na 7 maanden nog altijd niet teruggestort.
    Voor mij komt dit neer op diefstal !
    Koop hier nooit !


  • Review over: Sanifun

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Douchecabine Steff

    Zeer degelijke cabine, vriendelijke mensen die weten waarover ze praten. Snel geleverd en eenvoudige montage.


  • Review over: Centrum Voor Afstandsonderwijs

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Babymassage

    Aangezien ik enkele maanden geleden mama werd van een gezonde jongeman en ik momenteel thuiszit door Covid-19, besloot ik een thuisstudie Babymassage te volgen. Ik kreeg mijn map binnen de beloofde tijd geleverd en ook vond ik de cursus meteen online. Duidelijke cursus én als aanvulling vond ik ook nog filmpjes op de eCampus. Contact met de docente verloopt ook steeds vlot.


  • Review over: Vakantieveilingen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    heliwens : NOOIT DOEN PURE GELDKLOPPERIJ

    Ik had 2 veilingen gekocht voor heliwens nl. 25 euro en 35 euro + kosten
    Na ontvangstbevestiging begon het geldafzettingsspel van HELIWENS
    Voor 6 MINUTEN VLUCHT (stijgen en dalen is waarschijnlijk al 6 minuten) moet je bijbetalen voor:
    een vaste dag en uren waartussen de vlucht kan plaats hebben (10 euro per man), een foto, een video, een langere vlucht, aan het venster zitten.....
    Toppunt van de geldafzetterij: wij hebben dus betaald voor een vrijdag in Gent tss 15 en 17h, ik krijg telefoon waarbij gesteld wordt dat als ik en mijn vrouw dezelfde vlucht willen (wat wij uitdrukkelijk gevraagd hebben), wij 15 euro moeten bij betalen en als wij dat niet doen wij ZEKER NIET dezelfde vlucht zullen hebben en ZEKER NIET aan het venster zullen zitten (ruikt naar pure chantage)
    Dus voor 6 MINUTEN VLUCHT hebben wij betaald 80 euro en moeten nog eens 15 euro bijbetalen dus 95 euro en dan nog niet aan het venster
    pure afzetterij, geldklopperij

    Wie een helivlucht wil maken vind talrijke aanbiedingen op het net waarbij je voor een kleiner bedrag een veel interessantere (en vooral langere) vlucht kan maken

    Hallo, ik lees net u bericht, maar heb hem helaas al aangekocht. Ik krijg via hun site geen datum gereserveerd.....
    Zijn jullie uiteindelijk wel geweest? Ik hoop niet dat get ook nog eens een echte aanfluiting was ????


  • Review over: Expedia

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    ander hotel moeten zoeken, klacht onbeantwoord

    Bij boeking via Expedia van hotel De Keizer in Waregem hadden wij reeds aangegeven dat wij zat. 14 juli pas na 20h zouden inchecken. De dag zelf heb ik via de contactlink in het reisplan nogmaals gemeld dat we pas na 20h zouden inchecken. Omdat het uiteindelijk pas 21h ging worden heb ik nogmaals een sms gestuurd naar het hotel. Toen we bij het hotel aankwamen was alles donker, maar er hing een briefje op de deur met "call me" en een gsmnr. Dezelfde nummer waar ik eerder mijn bericht naar gestuurd had. Op deze nummer kreeg ik echter geen antwoord. Langs de zijkant van het hotel was een man van Poolse origine (die gebrekkig Frans sprak) aanwezig die wist waar de eigenaar woonde. Hij is daar gaan kijken, maar de eigenaar was niet thuis. Hij is met ons binnen naar de lege balie zonder PC gegaan want de deur was blijkbaar wel open. Hij is binnen gaan kijken of hij ergens de sleutel van de kamer vond, maar hij vond niets en stelde voor om te wachten en regelmatig het gsmnr. te contacteren. Die man kwam af en toe nog eens terug kijken. Omdat we om 22h nog steeds niemand aan de lijn kregen hebben we besloten een boodschap achter te laten en een nieuw hotel in de buurt te zoeken. Dit vonden we uiteindelijk in Kortrijk, in het Ibis Styles hotel voor een prijs die ver boven ons vooropgestelde budget lag. De avond zelf hebben we dit reeds aan Expedia gemeld, ook in onze beoordeling en op maandag heb ik via de site van Expedia een klacht ingediend en de bewijsstukken bijgevoegd. Noch van het hotel, noch van Expedia hebben we sindsdien iets gehoord, maar het bedrag is wel van mijn visa gehaald. Wij verwachten hiervoor dan ook een compensatie die op zijn minst de kosten dekt van de extra boeking. Het was de eerste maal dat we via Expedia boekten en door dit negatieve voorval zal het ook de laatste maal zijn.