WorldRemit Reviews
Reviews (17)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Annulering en terugbetaling van transactie
Mijn ervaring met het annuleren van een transactie was in het begin echt frustrerend. Ik wou een betaling annuleren maar kreeg het nummer niet te pakken en er was geen e-mailadres beschikbaar. Uiteindelijk is de annulering gelukt, maar ik kreeg geen onmiddellijke terugbetaling op dezelfde dag. Gelukkig kon ik nog op tijd de overschrijving maken. Over het algemeen ben ik altijd tevreden geweest over de diensten van het bedrijf, die meestal vlot en zonder problemen verlopen. Ik heb nog nooit hoeven bellen naar de klantendienst, maar het had nuttig geweest in dit specifieke geval.
Annulering van mislukte transactie
Een paar maanden terug heb ik een transactie proberen te doen die niet is doorgegaan en heb ik een annulering aangevraagd. Spijtig genoeg staat die annulering al weken in dezelfde status en na contact met de klantendienst zeiden ze me dat het door een technische fout kwam. Dat was echt frustrerend, maar na een tijdje werd ik opgebeld door een vriendelijke medewerker van de klantendienst die me verzekerd heeft dat de transactie geannuleerd is en dat het geld teruggestort zal worden. Dat was echt een hele opluchting en ik ben blij dat het eindelijk opgelost is.
Geld verzenden naar Kenia
Ik lees veel negatieve dingen over internationale geldtransfers, maar ik heb al jaren geld naar Kenia gestuurd zonder problemen met deze dienst. Als je de bank gewoon alle nodige gegevens geeft, verloopt het geld overmaken super vlot en op nog geen 5 minuten is het gedaan. Het is wel belangrijk om de juiste namen in te vullen, maar dat is jouw verantwoordelijkheid en die van de bank. Alles bij elkaar verdienen ze echt een tien voor hun service en betrouwbaarheid. Zeker een aanrader!
Aanmelden WereldRemit
De aanmelding was super makkelijk, de transferkosten waren echt laag en het toevoegen van de begunstigde verliep vlotjes. Het enige probleempje was dat voor Bali, Indonesië, geen namen werden geaccepteerd, wat voor wat verwarring zorgde. Maar eens de begunstigden een bankrekeningnummer hadden, stond het geld meteen op hun rekening. Petje af voor de efficiëntie.
Bankoverschrijving Marokko
Ik moest een paar dagen langer wachten op mijn geld op mijn bankrekening in Marokko, terwijl het bedrijf beloofd had dat het snel gestort zou worden. Gelukkig kon de klantenservice me snel helpen en kreeg ik mijn geld binnen een half uur. Echt top service en ze hebben het probleem efficiënt opgelost.
Mijn geldovermaking
Alles verliep vlot tot de prijs ineens veranderde op het laatste moment. Gelukkig kon ik contact opnemen met de klantendienst en werd het probleem snel opgelost. De medewerker was vriendelijk en behulpzaam, maar eigenlijk had dat allemaal niet nodig moeten zijn. Het zou beter zijn geweest als alles meteen juist was verlopen.
Geld overmaken Dominicaanse Republiek
Het geld overmaken via de app ging echt super vlot en goedkoop. Maar toen ik probeerde om cash geld op te nemen bij een lokale bank als niet-ingezetene van het land, was ik teleurgesteld. Ik zat vast in het proces omdat het lastig was mijn nationaliteit door te geven. Het zou handig zijn als deze beperking van tevoren duidelijk gecommuniceerd werd.
Geldoverdracht
Ik heb voor de eerste keer geld overgemaakt via dit platform en dat verliep echt vlot en makkelijk. De wisselkoers was gunstig en de kosten vielen mee. De persoon die het geld ontving, werd netjes op de hoogte gebracht zoals beloofd. Zeker een aanrader en ik zal het ook in de toekomst blijven gebruiken.
Problemen met de nieuwe app
Jammer genoeg lukte het niet om geld te sturen nadat ik de nieuwe versie van de app had geüpload. Gelukkig heb ik na contact met de klantendienst het probleem kunnen oplossen door de app opnieuw te installeren.
Geldovermaking
Ik heb eigenlijk twee jaar lang geen enkel probleem gehad met hen, maar plotseling vroegen ze me na een transactie om mijn identiteitsbewijs en toen ze mijn rijbewijskopie zagen, weigerden ze die te accepteren omdat mijn burgerservicenummer was afgeschermd. Ik vroeg hen om het geld terug te storten en dat duurde langer dan beloofd, maar uiteindelijk werd het toch teruggestort na wat chatberichten.
Mijn recente stortingen
Na mijn laatste twee stortingen via het platform heb ik jammer genoeg gemerkt dat het geld met aanzienlijke vertraging op de bestemming aankwam. Het viel me op dat er geen duidelijke uitleg werd gegeven voor de vertragingen, wat best frustrerend was en resulteerde in een beoordeling van slechts één ster. Na even bekomen te zijn van mijn teleurstelling en rekening houdend met het feit dat ik al jarenlang geld overmaak via dit platform en over het algemeen positieve ervaringen heb gehad, denk ik eraan om mijn beoordeling aan te passen naar vier sterren. Als de laatste transacties niet waren vertraagd, zou ik zelfs overwegen om vijf sterren te geven.
Aankoop probleem opgelost
Het bedrijfsprobleem is nu opgelost. Het gedoe was dat ik niemand kon bereiken via de telefoon, ik heb 4 uur in de wacht gestaan zonder met iemand te kunnen praten. Mijn account was geblokkeerd en ik kon niet inloggen om mijn transactienummer te vinden. Gelukkig is het uiteindelijk opgelost, maar het had veel sneller gekund met een betere klantenservice.
Mijn overboeking naar de Dominicaanse Republiek
Het spijt me om te horen dat het bedrijf zo onprofessioneel is geweest. Het moet vervelend zijn geweest om te horen dat je geld niet is aangekomen en dat je zoveel moeite hebt moeten doen om een oplossing te vinden. Gelukkig kreeg je uiteindelijk hulp van een vriendelijke medewerker en kreeg je je geld terug, maar het had niet zo ver moeten komen. Het is frustrerend om te horen dat je nog steeds problemen hebt, zelfs na zoveel jaren klant te zijn bij hen. Het is gewoon niet aanvaardbaar dat ze je betaling niet kunnen vinden, zelfs met alle bewijzen die je hebt geleverd. Dit soort gedrag kan de reputatie van een bedrijf schaden en het vertrouwen van klanten aantasten. Ik hoop dat ze in de toekomst hun diensten kunnen verbeteren en dit soort problemen kunnen voorkomen.
Mislukte geldtransactie
Op 2 maart probeerde ik geld naar Azië te sturen, maar de persoon aan de andere kant heeft het nooit gekregen. Ondanks verschillende pogingen om hen te bereiken via telefoon en chat, kreeg ik geen nuttige hulp of updates. Het was echt teleurstellend om te horen dat de transactie als afgerond werd beschouwd, terwijl het geld nog niet op de juiste plek was beland. Ik ontving ook geen bevestigingsmails van de klantendienst die mijn gesprekken bevestigden of me geruststelden dat ze aan het probleem werkten.
Bestelling met geld problemen
Ik had zo'n gedoe met mijn geld nadat ik iets had besteld bij dat bedrijf en moest serieus lang wachten om mijn centen terug te zien. Gelukkig heeft Michelle van World Remitt me enorm geholpen om alles in orde te krijgen. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik mijn geld toch teruggekregen. Hopelijk fixen ze snel die systeembugs!
Geld overgemaakt naar Oeganda
Ik heb nog steeds niets ontvangen, de communicatie was ook niet goed en er is geld van mijn bankrekening afgeschreven. Gelukkig heeft de klantendienst het probleem kunnen oplossen nadat ik een klacht had ingediend.
Contactnummers onbereikbaar
Ik snap echt niet waarom ik dat contactnummer niet kan bereiken! Ik probeer al sinds 9 februari om contact te leggen, maar het lijkt gewoon onmogelijk. Het is zo frustrerend dat het nummer sinds die dag niet meer bereikbaar is. Weet er iemand hoe ik op een andere manier de klantenservice kan bereiken? Dankjewel alvast voor de hulp!
Review met meeste stemmen
Bestelling met geld problemen
Lees verder